IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Моделът получи нова платформа и нестандартен дизайн

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Компанията BMW официално представи новото поколение на 3-Series, което носи индекс G20. Автомобилът се отличава от предшественика си по нестандартния си дизайн, както и по новата платформа.

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

В основата на новата „тройка” е архитектурата CLAR, използвана при повечето модели на баварците с надлъжно разположение на дигателя. За разлика от „петицата” и „седмицата”, където предното окачване е двуточково, тук се залага на McPherson. Като конструкция задното е същото с това на предишния модел F30, но е напълно преработено.

В конструкцията на каросерията са използвани предимно алуминий, магний и високоякостна стомана. Основен приоритет при разработката е подобряване на динамиката, като автомобилът е с 55 кг по-лек, а центърът на тежестта е снижен с 10 мм. Разпределението на тежестта между двете оси е идеално – 50:50.

Разстоянието между двете оси е увеличено с 41 мм и достига 2851 мм. Като цяло автомобилът е по-гоям от досега. Дължината му нараства с 85 мм и достига 4709 мм. Широчината е 1827 мм (+16 мм). Аеродинамиката е оптимизирана, като коефициентът на челно съпротивление е 0,23.

В окачването вече влизат оригинални хидравлични амортисьори, които ще се използват както за базовите версии, така и за модификациите с М-окачване, което е с 10 мм по-малък клирънс. Като опция ще се предлага и окачване с електронно-управляеми амортисьори.

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Първоначално новата „тройка” ще се предлага с избор от 3 мотора в 5 варианта на мощност. Четирицилниндровите бензинови двигатели с обем 2,0 литра при BMW 320i и 330i развиват 184 и 258 к.с. Версиите 318d и 320d са дизели със същия обем, като развиват 150 и 190 к.с. Единственият вариант с 6-цилиндров мотор засега ще е  BMW 330d, който развива 265 к.с.

Версията 320d е със задвижване на четирите колела, а останалите са със задно предаване. На по-късен етап ще се появи модификация с 3-цилиндров мотор, като и М-модификации с мощни двигатели.

Отвътре „тройката” е станала по-просторна, като се е увеличило мястото за плещите и лактите на шофьора и спътника му. Интериорът е класически за BMW, но е в новия стил, който дебютира при кросоувъра X5 – изобилие от метални елементи, виртуален приболен панел и голям таблет за навигацията, поставен над централните дефлектори на вентилационната система.

Мултимедийната система с диагонал 10,25 инча е построена на платформата BMW iDrive 7.0, която дебютира при новото BMW X5. Тя може да се контролира с помощта на сензорен дисплей, бутони на волана и контролера iDrive, като може да се управлява и гласово.

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Новото BMW 3-Series разполага с голям набор електронни асистенти. Сред тях са активен круиз-контрол с функция Stop & Go (това е опция), система за предупреждение за опасност при престрояване и движение назад, а също така и система, помагаща излизането на заден ход от паркинг. Има още система за поддържане на лентата на движение със защита от странични удари.

Моделът ще се произвежда в завода на BMW в Мюнхен, а също така в съвместното предприятие на BMW и Brilliance Auto в Шенян (Китай) и в новата фабрика на концерна в Сан Луис Потоси (Мексико).

Снимки: BMW

Още снимки – в галерията горе.

Тагове: bmw 3-series g20
0 от 500
  • #12
    16 rate up comment 21 rate down comment
    хахахах ( преди 5 години )
    Новото BMW - същото като старото! Малко са го напудрили и са му вдигнали цената.
  • #11
    23 rate up comment 24 rate down comment
    порше ( преди 5 години )
    BMV е класи над Алфа
  • #10
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Виртуалните прибори са много грозни! оборотомера върви наобратно!? WTF?
  • #9
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 5 години )
    Абе пенсионерски не е, ама си е същият :/
  • #8
    19 rate up comment 24 rate down comment
    For retirees ( преди 5 години )
    След първите отзиви,Алфата е по-спортна и новата тройка е все още по-назад.А дизайна си е типично пенсионерски ,по немски.
  • #7
    32 rate up comment 25 rate down comment
    Порше ( преди 5 години )
    Алфа не се кара!Алфа се ремонтира!
  • #6
    21 rate up comment 26 rate down comment
    Хи хи ( преди 5 години )
    Две години минаха от излизането на Джулията и немските дюнерджии от Бърка Масло и Вода_ВМW още не могат да се съвземат и да извадят нещо адекватно. Другите две велики фирми производители на пенсионерски премиуми и луксозни тоалетни се пънат с 8 цилиндрови мотори срещу 6те цилиндъра и пак дишат прахта!
  • #5
    24 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ейййй, мамбото. В този клас еталона, базата за сравнение, поставящия стандартите е БМВ 3-та серия. Джулията като изкарат 7 поколения, всяко следващо поколение по-добро, тогава пак питай. Тука и пенсионерските мерцедеси и красивите Аудита се опитаха, но файда никва.А Алфата дето в серийното оборудване и влиза разписанието за градския транспорт, просто я сравни с директните и конглокенти като Тойота, Нисан, Дачия, Рено.
  • #4
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Georgi ( преди 5 години )
    За всеки интересуващ се или каращ БМВ е ясно, че колата е огромна стъпка напред в дизайна, сравнена с Ф30, като даже изпреварва в някои показатели и Г30, обаче тук някакви тролят как била еднаква с Ф30 и дали била по-добре от Алфа:))))))))) Колата е с перфектен дизайн, лазерни фарове, ултра спортно излъчване и супер модерен салон, съчетаващ елегантната консервативност с перфектната мултимедия. След 3 седмици ще пиша ревю на Г30 тук, ино вече ужасно съжелявам, че не изчаках Г20.
  • #3
    25 rate up comment 8 rate down comment
    Running out of ideas ( преди 5 години )
    Сигурно е добра машина,но като зациклят с дизайна...