Вход   Регистрация

Volkswagen влиза в нов скандал – този път с електромобили

Volkswagen влиза в нов скандал – този път с електромобили
 

Компанията отзовава 124 000 коли на ток заради канцерогенен материал

Германският производител Volkswagen още не се е възстановил от скандала с манипулираните дизелови двигатели от 2015 г. , но е на път да се забърка в нов, който също може да има сериозни последици, съобщава немското издание Wirtschaftswoche.

Volkswagen влиза в нов скандал – този път с електромобили

След Дизеглейт компанията обяви, че се насочва към развитие на електромобили и хибриди, за да се подготви за бъдещето и да се опита да изчисти света от замърсяване. Оказва се обаче, че предстои изтлеглянето на 124 000 електрически и хибридни коли на марката, като за това настоява Федералната агенция за автомобилен транспорт на Германия (KBA).

Според информацията на медиите, проблемът е в системите за зареждане на автомобилите, които съдържат канцерогенен метал. Акцията вероятно ще лъде разширена и ще засегне моделите на ток на още два производителя - Audi и Porsche.

Още през май от Volkswagen обявиха, че спират производството на хибрида Golf GTE, като посочената причина бяха големият брой поръчки. Тогава беше обявено, заводите на компанията работят на пълни обороти, за да може да се справят с търсенето, като поръчки за хибрида ще започнат да се приемат отново след няколко месеца.

Сега се оказва, че зарядните на този и други електрифицирани модели на концерна съдържат 0.008 грама кадмий, който е добре изолиран и не представлява директен риск за хората. В същото време обаче той оказва пряко въздействие на околната среда, когато се наложи автомобилът да бъде бракуван.

Официално от Volkswagen все още не са обявили сервизна акция заради проблема, така че производството на електромобили и хибриди ще продължи. Още повече, че инженерите на компанията вече са заменили кадмия с друг материал, който е безопасен за хората. Освен Golf GTE в сервизите ще бъдат привикани със сигурност електрическите e-Golf, e-Up! и хибридният Passat GTE.

Снимка: Volkswagen

Реклама  


Купи Vw

  • VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI N-1 4Motion

    26500 лв.

    дата на произв. - юли , 2013 г., пробег - 196520, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • BMW 530 XD

    15799 лв.

    дата на произв. - октомври , 2006 г., пробег - 175000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Ford Mondeo Auto

    20700 лв.

    дата на произв. - май , 2014 г., пробег - 110000, С.к - Автоматична, цвят - Светло сив

  • BMW 316 d 2.0

    24999 лв.

    дата на произв. - януари , 2014 г., пробег - 175000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Renault Grand espace

    4500 лв.

    дата на произв. - март , 2004 г., пробег - 1111111, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Ford Focus

    2500 лв.

    дата на произв. - декември , 2003 г., пробег - 156000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 34 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Закривай!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

до 45

Трошлив е нещо подобно на "лиген".
За да е по-точно ще кажем немски трошлив лИген. На вас немските фенчета все трябва да ви се обяснява...
Ама то с толкова мозък си е нужно да се прави явно.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: 45 ( преди 2 месеца )

Дефинирай трошливи :) За скапани за мен е японски лиген,въпрос на виждане.Да ти разкажа ли в Митсубиши за 63 000 какво няма?И съм добавил.Имам и японски и немски лиген.Дай ти твойте.Ех Дошкаа,хаповете..:) Сега рендето как я кажи,може па да сме заблудени..да ги сменим нашите:)
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

И по-селска марка, от такава която в превод означава "Благородни оризища" аз не мога да се сетя.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Ей смешен, ти кола купи ли си вече или още си с геометричната фигурка ?
Хората имат пари и пак си купуват ФВ, отново са номер едно по продажби.
Или ти си мислиш, че света се върти около теб и твоя хеви метъл ? ааа и да консервената ти кутийка ?
Немците им нямат доверие, а в Япония най-търсен автомобил е Голф, е как става така ?
Ти ли си най-умния на тоя свят, жълт *** ?
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Хихихи,ВАГончика цъка ли цъка и защитава ли защитава селската марка все едно е бащинията му и има акции и получава девиденти.
Трябва наистина да си много пр0Зд, че да им вярваш на мошениците от ВАГ.
Те немците вече им нямат доверие и ги купуват от шовинистични подбуди,а наш Ганя ги величае.
Цял свят ги разбраха,само нашето форумно селянче още нищо не е стоплило.
Жалък си ВАГи с тези напъни. Само ти остана в този форум....
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

И Ауди съм карал и други деривати от "народната марка" и всичките са трошливи и скапани. Не е до парите за поддръжката, а за това, че са крайно ненадеждни и все нещо има да се прави по тях и все нещо не е както трабва. Това е все едно да наливаш вода в издъдънен бидон и да се присмиваш на другите които наливат в здрави и да им казваш, че не наливат, защото нямат вода. Смешно е просто, но както винаги съм казвал да си фен на Фолк с Ваген е диагноза. Тежка и често нелечима.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Тая новина не я ли публикувахте преди 3 дни? Или като няма нещо ново повтаряте старите новини?
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: до долния ( преди 2 месеца )

Убеден съм. ;)
Даже мога да ти кажа какво е карал преди това.
Ауди, но нямал пари да го поддържа, следователно колата се чупи, следователно за него по-зле от ФВ няма, следователно по-зле от немското няма.
Чаткаш ли ?
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Фолк-Кочина-Ваген ( преди 2 месеца )

Закривай!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 9

от: Man до долния ( преди 2 месеца )

Няма как да си сигурен. Защо да не кара БМВ, Опле, Волво или Киа?
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Man, не виждаш ли, че цялата злоба идва от един човек с Тойота ли, Хонда ли, Нисан ли не се знае.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: Man ( преди 2 месеца )

Добре де, писачите, защо с толкова злоба? ВАГ, японски, кой каквото иска да си кара. От коментарите личи примитивизъм, комплекси и ниски количества интелект, иначе нямаше да сте толкова крайни. Редактора ви пуска статия с манипулиращо заглавие и всички скачате по команда!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Marin ( преди 2 месеца )

Служебната ни е 1.8 TSI, 184 коня май и в гаража я държим запалена по 8-10 мин. докато натоварим и въздуха грам не се усеща променен.
Иначе за лична Субару разбира се.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: 45 ( преди 2 месеца )

Мале не мале,жалкото е че такива като теб четат избирателно,идва тема мечта,..как мразената от мен фирма се забъркала в нещо.Дали е вярно или не..друга тема.И аз съм щастлив видите л ития се оклепаха.Колко требе да е прост хомо джендерус за да мисл итака.тия 40 пъти от къде ги изсмука.Никъв шанс ВАГ с ДПФ да дава 40 ппъти повече каквото и да било.Капиш,empty head!.Typ си ти.Нещщастник джендърски.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Жалък ***, мисля, че описваш точно себе си. Разбрахме, че във вашето село английски не разбират, сега разбираме, че и български не говорите там.
Колко пъти ти казахме, *** такъв.
Напомпали са гумите в Митсубиши, тях вече ги купи Дачия.
Всички останали са лъгали от 30+ години и да не са писали софтуер, а направо са давали грешни данни.
Как да ти го обясним, *** с ***.
До втори клас ходи ли на даскало изобщо ?
До кога тази държава ще гледа такива като тебе ?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

100 тойоти приус замърсяват по-малко от 1 пасат с 2.0 дизел ?
И някви капацитети говорят за "жълти" и бели и червени?
Колко мъка има по тоя свят.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Мале, мале вагонетките са пословично прости.
Те не коментират всичките измами на VW и компания, те лаят, че и "жълтите" лъжели. Ама не казват кои жълти и какви са им лъжите - повечко налягане в гумите за вагонетките е еквивалент с лъжлив софтуер и 40 пъти над нормите емисии, а в рекламите "еко" дизели.
Лошото, е че тия тъпири раждат деца, които превръщат в *** хронично болни зомбита, които допълнително съсипват измъчената ни държава. Това, което сам си направиш... Жалки ***.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 6

от: 45 ( преди 2 месеца )

Тойотаджията,не ни приказвай приказки от общ характери,какво шофираш?е въпроса.А е ясно че конглокенцията от Вашингтон иска да стъжни живота на ВАГ.Действията подсказват страх..за да го държат в подчинено положение.Инак ни една Тесларка няма да има продадена.Последните продават благодарение на липсата на други към момента..и малко маркетинг тип лъсната ябълка.С участието на Джендър Продакшън ООД
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Лошото е, че пушека го дишаме всички. Без значение от цветове му.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 10  Отрицателни: 5

от: Абе ( преди 2 месеца )

То напоследък лъсна истината и за жълтите лъжи за "еко"-то и за разхода, но при вас екологията явно е избирателна. Хайде дишайте си жълтия пушек и не ни занимавайте!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

И кво? Лъжат ви за разхода. Лъжат ви за "еко"-то. И пак се прехласвате... Няма да се оправите никога.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 10  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

За вас е нормално и да се лъже за еко стандартите и да дими, като парен локомутив ама това е защото сте ограничени селски бекове. Природата няма как да загуби войната. Тя не се нуждае от хора, но хората се нуждаят от нея. А това, че вие заради едните селски комплекси защитавате доказани убийци, само показва колко много ви липсват мозъчни клетки и колко податливи на промиване са човешките мозъци.
Vw плюеха хибридите, че били неефективни и т. Н. С нелоялна реклама си пробутаха печките- глупаци.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 12  Отрицателни: 8

от: Шоп ( преди 2 месеца )

Това са абсолютни глупости - мислете с главите си "в зарядното имало 8 милиграма кадмий". Колко тежи зарядното? Да не се окаже, че 5 кг. зарядно съдържа 8 мг кадмий. Вижте наредбата за безопасност на храните - това е под нормите за кадмий в храните!!! Нормално е в електрическите контакти да има кадмий - той нали за това служи. Може да има и мед - също тежък токсичен метал, братчето на кадмия. Щяло да създаде проблем при преработката след бракуването! Пълни глупости! Някой търси под вола теле!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 14  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Защо пък мислите, че всички, който не караме швабски таратайки караме Тойота. Погледнете продажбите в световен мащаб, че дори в Европа и ще и видите Рено-Нисан и Хюндай-Кия на челните места. Даже в Германия най-продаваната електричка е Renault Zoe, табуретката i3 е на второ място, а канцерогенния кадмиев еГолф чак на трето. Просто немеца няма мозък да проектира приличен електромобил, или е неоправдано скъп, като BMW или за да е евтин, е с китайско долнопробно оборудване като ВАГ
Отговори
 
+6
 

Положителни: 15  Отрицателни: 9

от: Абе ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
Как какво ясно е какво?
Карат жълти легени, които се самоускоряват, вместо да спират с икономичната стомана от Кобе стийл и гърмящи въздушни възглавници!
Но те са готови да се жертват за "честните" жълти гробници.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 16

от: 45 ( преди 2 месеца )

Покажи Коментара
:) Кога най после мразещите и фулещи сектанти ще напишат те какво карат .Техния избор и предвид информираността и разпаления тон с който анатемосват всичко де що е ВАГ,очакваме аргументиран избор..таа колеги лумпеняци,чакаме да обявит вашите мпс-та :)
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 11  Отрицателни: 16

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

Те доскоро ползваха асфалт в колите си, сега пък за един кадмий ще ги хулиме. Ми случва се, ще подменят частите и така. Важното е да са честни пред обществеността. Така се гради доверие и топ имидж.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 14  Отрицателни: 9

от: Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )

И въобще колко трябва да си прост че все още да защитаваш най-гнусния лъжлив концерн? Питам и отговор не искам, щото го знам, ха-ха!
Отговори
 
+14
 

Положителни: 24  Отрицателни: 10

от: Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )

Как да не ги мислим бе? Точно големите продажби на ВАГ са проблемът - защото те продават доказано канцерогенни извращения, които тровят всички независимо клиенти на ВАГ или не. Защо за глупостта на клиентите на ВАГ трябва да плащаме всички??? Ето това е престъпление и затова ВАГ трябваше да ги спукат от глоби в ЕС както направиха в щатите и да потъват и да спират да бълват гнусотиите си. Има ли друг концерн в историята чийто топ мениджмънт да е зад решетките???
Отговори
 
+12
 

Положителни: 23  Отрицателни: 11

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising