Вход   Регистрация

Глоби от 14 млрд. евро заплашат автопроизводителите

Глоби от 14 млрд. евро заплашат автопроизводителите
 

Ако не намалят вредните емисии според новите изисквания на ЕС

Солени глоби ще отнесат автомобилните производители в ЕС през 2021 г., ако не намалят вредните емисии на колите си. Това се посочва в доклад на изследователската компания IHS Markit. Според анализатори размерът на глобите може да достигне общо 14 милиарда евро след въвеждането през 2020 г. на новия екостандарти за отработените газове от автомобилите.

Глоби от 14 млрд. евро заплашат автопроизводителите

Съгласно новите правила емисиите на въглероден двуокис не трябва да надвишават 114,8 гр/км. Проучването на IHS Markit показва, че в момента този показател при новите автомобили, продавани в ЕС, е средно 122,9 гр/км. Компанията посочва, че 25 автомобилни производители вече са определили курс, за да могат до 2020-2021 г. да достигнат необходимите показатели за вредните емисии. 27 компании обаче попадат под риск да бъда глобени, защото в момента техните автомобили вероятно няма да могат да се справят с изискванията дотогава.  Според анализаторите от Exane BNP Paribas най-изложени на риск са PSA Group и Renault.

"Ако автомобилните производители не успеят да спазят новите стандарти навреме, IHS Markit прогнозира, че средната глоба за тях ще достигне 624 евро на кола до края на 2020 г. и ще се увеличи със 190 евро през 2021 г.", отбелязва зам.-шефът на IHS Markit Виджай Субраманян. Въпреки това, според него прогнозите могат да се променят предвид новите решения на регулаторите, както и въвеждането на необходимите технологии от автомобилните производители.

Реклама  


Купи кола

  • Mitsubishi Colt 1.3i 16V 82ps

    2000 лв.

    дата на произв. - юли , 2002 г., пробег - 148000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Mercedes-Benz A 160 1.6

    1650 лв.

    дата на произв. - май , 2002 г., пробег - 125000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Toyota Avensis 2.0 D4D 126к.с.

    9500 лв.

    дата на произв. - октомври , 2007 г., пробег - 163500, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Renault Laguna

    1599 лв.

    дата на произв. - октомври , 1996 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Син

  • VW Sharan 1.9 TDI

    Цена по договаряне

    дата на произв. - септември , 2004 г., пробег - 180000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Smart Forfour 1.5 CDI

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2006 г., пробег - 178000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 17 )

Напиши коментар Влез

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

Благодарение на дизела през последните 10 години нивата на СО2 спадаха, при спада на продажби на дизелите след Дизелгейт за първи път от десетилетие отново имаме ръст!
И Русия не е излязла а само САЩ излезе от парижкото споразумение, като и там едно 40-50% от хората съжаляват за безотговорната постъпка на Тръмп! Ако Тръмп ти е мерило по-добре зарежи... щото той обяснва и как да се карат Големи Ве8 пикапи не е любител на електрически кошници!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 4 месеца )

И как да го бориме с електрички или с канцерогенни дизели.Избора е лесен е за германците с плитки мозъчни кухини не е но това си е техен роблем и в резултат на недалновидността си ще отидат на бунището на историята.И да парниковият ефект е доста спорен въпрос.Тръм излезна от всякакви споразумения Русия тоже.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

Ахахахахахах
Парниковия ефект е спорно явление и за това производителите са принудени под заплаха от огромни глоби да свалят отделяните СО2 до под 114 г/км :)
Добре бе пич кефиш ме :)
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 4 месеца )

не казвам че е полезна а че е факт че във Франция Америка и така нататък е фрашкано със АЕЦ и досега никой не е умрял от това а и предполагам че след толкова години са се научиоли как да се справят с проблема на ядрените отпадъци.Няма как хората да не се тъплпят в големите градове ако имаше те нямаше да са големи.Парниковият ефект е спорно явление докато канцерогенноста на азотните оксиди е реално явление а и никой не кара тези в големите градове да си купуват коли с ДВГ има електрички.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

Евала, в защита на електрическите дивотии изкара и радиацията полезна :D

Говорейки за това колко безопасен е СО2 има една дребна подробност - дизеловите окиси засягат глупендерите, които се тищят в мегаполисите, никой не ги кара! А повишаването на СО2 има директен ефект върху климата и застрашава цялата планета - дори има вероятност вече да е твърде късно и вместо няколко милиона идиота в Берлин и Париж говорим за няколко милиарда невинни жертви - ГЕНИАЛНО МИСЛЕНЕ!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Факт! ( преди 4 месеца )

Има АЕЦ-ове отпреди 60 години все са се научили кво да правят с тая радиация и как да я складират а и рушняците преработват нали нямат пари и всичко им идва добре па нека се тровят има остъкляване закопаване в мини и така нататък радиация се складира от преди 60-70 години проблем няма.Да ама дизела изпуска азотни канцерогенни оксиди и канцерогени фини прахови частици много по-опасни от CO2 който е безвреден.Електричката няма такъв проблем.Дизела е по-вреден от бензина!
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

27 г СО2 е дизела докато стигне в колонката на бензиностанцията
Разпределено на 300 000 км 100 кв батерия има 58 г/км демек ти трябва около милион пробег докато го докараш до дизеловия - успех :D

П.С. държавите с по-малко СО2 в електрическия микс от германския са малцинство - а не болшинство... и това няма да се ромени дори и след 30 год

и П.П.С. Франция има по-малко... ама за сметка на радиацията - ко праим с отработеното гориво от АЕЦ?! То е даже полезно нали ;)
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Факт! ( преди 4 месеца )

Ахам то за производството на коли с ДВГ електричество не се иска или за добива на петроил или за преработката му или за тока на бензиностанцията да работят помпите или ...Точно германиика която разчита на украински въглища и руски газ да ми я даваш за пример за еко някак си невърви.А бе я ми кажи колко дизел харчи танкера и колко мазут разлива из океана докато превози катарският газ до германиика.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

Абе смешник ти как си представяш, че се произвежда електричеството? един магьосник го прави и после го измъква от шапката си ли :D

В германия електрическия микс е 500 г/кв, а тя дори не е най-зле а около средното това са ти 100 г/км ако добавиш изключително мръсното производство на батерите стават много над 200 грама!

Смешен еко-терорист :D :D :D
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 3  Отрицателни: 7

от: Факт! ( преди 4 месеца )

А бе смешник какво замърсаява тесла като не отделя нищо я ми каже точно как замърсява и с кво?
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Елита на Вермахта ( преди 4 месеца )

Класическия българин вечер лющи по 1 кило ракия, сутрин си пие кафето с кафява захар било по-здравословно...
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Много ми е интресно хора като почат да ми обясняват колко са вреди ДВГ-та и как от тях имало съдечни заболявания дихателни и т.н., а те стоят пред мен пушат цигари пият кола и алкохол, тъпчат се със мазнини и дривагателни движения 0
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

Проблема е, че при реален разход около 20 кВ и само 40% дял на фосилните горива в електрическия микс тая Т'сла замърсява значително повече от целевите 114 грама и даже повече от 122та... но електро-глупаците не мислят за това за тях миксерите са панацея
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: Елита на Вермахта ( преди 4 месеца )

Всичко е лъжа, измама и корупция!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Факт! ( преди 4 месеца )

Както съм твърдял винаги досега немците продаваха защото предлагаха големи двигатели и заради това бяха "атрактивни" оказа се обаче че тия двигатели повишават риска от рак сърдечни и дихателни проблеми на населението в Европа и нещата отиват към намаляване на обеми рязане на цилиндри и тн.А кой ще даде маса пари за немски "премиум" с 1.2 100 коня.Точно така НИКОЙ!И тогава Тесла идва на хоризонта и размазва надутите бюргери.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 7  Отрицателни: 4

от: Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )

Изрoдщинaтa на евро-скaпaняците е безкрайна! САЩ и Канада могат да карат безобразно големи и неефективни V8, Австралия 3.0 дизел, Африка и Азия допотопни дръгели по-скапани и от българските - ама еврео-глупаците от ЕС непременно държат в европа да се придвиждаме с двигатели от миксер в колите си!
Е такова ниво на безумие ми идва уекинко в повече...
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 9  Отрицателни: 10

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

интересно кой ли ще ги плати глобите крайния купувач честито на печелившите
Отговори
 
+11
 

Положителни: 12  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising