IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Серджо Маркионе почина

Бившият шеф на FCA не излезе от кома след тежък инсулт

Серджо Маркионе почина

Дългогодишният шеф на групата FCA Fiat-Chrysler Серджо Маркионе е починал в болницата в Цюрих, където беше в кома след усложнения при операция на рамото. Новината беше съобщена от италианския вестник La Repubblica, цитиран от Bloomberg, а след това беше потвърдена и от Exor NV – холдинговата компания на семейство Аниели, под чиято шапка е FCA.

Почина Серджо Маркионе

Маркионе беше освободен от поста главен изпълнителен директор на FCA през уикенда, след като стана ясно, че се намира в тежко състояние след операцията.

Тази седмица се появи информация, че Маркионе е изпаднал в кома след усложнения при операцията, но нито едно от тези твърдения не беше потвърдено.

Постепенно стана ясно, че Серджо е бил опериран от злокачествено образувание на меките тъкани на дясното рамо. Той получил мозъчен инсулт по време на операцията, а последствията от него са довели до комата, от която лекарите не са успели да го извадят.

Маркионе беше начело на FIAT от 2004 г.. Под негово ръководство компанията купи концерна Chrysler, който беше спасен с парите на американските данъкоплатци след поредния му фалит. През 2016 г. Маркионе оглави и Ferrari.

Снимка: FCA

Тагове: fiat fca
0 от 500
  • #11
    50 rate up comment 1 rate down comment
    Man ( преди 5 години )
    Бог да го прости човека!Някой решения за ФСА бяха спорни, но е факт, че и за много неща беше прав. Със сигурност ще бъде запомнен!
  • #10
    33 rate up comment 5 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    подобно на мосьо Гомн, като азиатската криза към края на 90-те му подари възможността да открадне част от гиганта Нисан, разбира се с дейната помощ на френската държава!
  • #9
    32 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    То па едно автомобилостроене...Има ли някой да има италианска кола и да е доволен?И тва не го казвам със злоба напротив.Кво стана с ланчия?Една хубава кола имаха -Тезис и я закриха.Е такава им е цялата работа.Само ферари прави изключение но и там нещата са 70%фенщина и стари лаври и 30% реалност.Останалото кво?След 3 години почват да ръждясват и да им падат елементи от таблото. Мезарати и те -голямата работа с табло от форд.
  • #8
    32 rate up comment 2 rate down comment
    До Факт! ( преди 5 години )
    За съжаление не говориш английски иначе директно бих ти постнал няколко линка - пък може и да се образоваш какво казват хората работили в Крайслер за ерата Фиат.
  • #7
    35 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Министърпредседателя на Швейцария да подава оставка!Какво е това здравеопазване, каква е тази подигравка с човешкия живот?ОСТАВКА!
  • #6
    38 rate up comment 16 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Лека му пръст но не той спаси каквото и да е а финансовата криза му подари за без пари правото да купи Крайслер.И то крайслер не са печеливши това което спасява цялата група са продажбите на Джиип.Но скоро Хюндай ще ги погълне!
  • #5
    67 rate up comment 3 rate down comment
    waw ( преди 5 години )
    Някои хора го плюят, че затри Ланчия, но за сметка на това спаси цял концерн и марките ФИАТ, Алфа и Ферари. Трябваше да се плати цената на предлагани едни и същи коли под различни брандове.Спаси италианското автомобилостроене от гибел!Почивай в мир!
  • #4
    66 rate up comment 3 rate down comment
    1 ( преди 5 години )
    Блестящ мениджър.RIP Сеньор Маркионе!
  • #3
    64 rate up comment 2 rate down comment
    a ( преди 5 години )
    мир на праха му.
  • #2
    35 rate up comment 41 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 5 години )
    Еми ще почине, как няма да почине. Да няма да живее 100 години я?