Вход   Регистрация

Фиат Стило/Fiat Stilo

Фиат Стило/Fiat Stilo

+ Достатъчно пространство, изтегляща се задна седалка, ниски ценови нива - ESP в не всички версии, малък багажник, висок кант на багажника, непрактично разположени инструменти, колеблива стабилност в завои

  История на модела
 
10/01 Представяне на хеч-бек лимузината с 3 и 5 врати. ABS и 6 еърбега серийно, бензинови мотори от 103 до 170 к.с. и един комън-рейл дизел с 115 к.с. 2/02 Нови 1.2 литра бензин и 1.9 литра дизел, двата с по 80 к.с. 1/03 Представяне на комби Multi Wagon с двете дизелови версии или бензин 103 или 133 к.с. Версията с 5 врати е почти като комби, пространството е основната му сила.
 
Като продажби Stilo с 3 врати не върви добре, в Западна Европа почти няма интерес към него като нов, затова препоръчителна е тази с 5 врати. Тя предлага много място на седящите в купето и една надлъжно изтеглящата се задна седалка. Комбито Multi Wagon се препоръчва на всеки, на който често му се налага да превозва доста багаж, защото 295те литра багажник прерастват лесно в 440 литра. Обзавеждането за сигурност обхваща до 8 въздушни възглавници; ABS със спирачен асистент помагат при внезапни спирания. Двата дизелови мотора дърпат много добре и превъзхождат някак безрадостните си бензинови събратя не само на бензиностанцията. Жалко, че не разполагат с филтър за вредните частици.
Въпреки големите надежди на Фиат, свързани със Stilo, моделът се оказа аутсайдер на пазара, което дава шансове да се намери втора ръка мощен дизел на добра цена. Все пак не е зле в тази цена да се калкулират и непланирани посещения в сервиз.  
 
Най-често срещани повреди:
 
Мотор: Аварии, недефинируеми шумове (бензин до 2003), течове на масло, дефектно турбо (дизел до 2002)
Инжекцион: Смущения в мениджмънта на мотора (особено 2002), потенциометър на дроселната клапа (2003)
Дефектни съединители (2002), дефектни скоростни кутии (02-03)
Електрика: дефектни свещи, чести съобщения за проблем от контролния уред на еърбега,
2003 година обратно повикване в сервизите заради контролния уред на еърбега за главата.
Реклама  


Купи Fiat

  • Fiat Brava 1.8,16V OFERTA

    11 лв.

    дата на произв. - ноември , 1999 г., пробег - 195000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Fiat Stilo 1.9JTD 2бр ОТЛИЧ

    3100 лв.

    дата на произв. - януари , 2005 г., пробег - 109566, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Fiat Punto 1.2

    2400 лв.

    дата на произв. - юли , 2001 г., пробег - 163000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Fiat Stilo 1.9jtd

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2003 г., пробег - 111111, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Fiat Ulysse 2.0 hdi

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2003 г., пробег - 110000, С.к - Ръчна, цвят - Металик

  • Fiat Punto 1.3 Multijet

    5999 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Син

Виж всички обяви

Коментари ( 28 )

Напиши коментар Влез

от: dimitar ( преди 8 месеца )

Притежавам Фиат1,9 мултиджет 150 кс. Автомобила е перфектен от всякаде
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Тихомир ( преди 1 година )

ТИ ТЕЗИ СКОРОСТИ С КРАК ЛИ ГИ ВКАРВАШ? АМАН ОТ НЕКАДЪРНИЦИ, ПОСЛЕ КОЛИТЕ БИЛИ ВИНОВНИ!
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Amir-Emil ( преди 1 година )

karam fiat stilo 1.6 dinamic iskam da vi kaja che pri modelut ot 2002 ima naistina golqm problem s suedinitelqt i skorosnata kutiq ako smenqsh suedinitel zaduljitelno trqbva da smenish i skorosnata kutiq osven ako ne iskash daostanesh nqkude po putq naskoro imah tozi problem
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 1  Отрицателни: 5

от: Тихомир ( преди 1 година )

АБЕ УБИТ,ФИАТ РИТМО (1987) Е С ДАТЧИК НА НАКЛАДКИТЕ,КОГАТО СЕ ИЗНОСЯТ И ТИ ПОКАЗВА НА ТАБЛОТО,ДА НЕ ГОВОРИМ,ЧЕ СИ ИМА ОЩЕ ДАТЧИЦИ ЗА,ФАРОВЕ,СКОРОСТНА КУТИЯ,РАДЕАТОР,Т.Н.-К'ВО МИ ГОВОРИШ ЗА ДАТЧИЦИ НА ТЕМПЕРАТУРАТА,С
Отговори
 
+5
 

Положителни: 5  Отрицателни: 0

от: k ( преди 2 години )

Покажи Коментара
Abe vie gaz li ste pili be smeshnici.Kade mi go sravnqvate toq umrql fiat s koqto i da e kola druga.Te predi 2 godini pochnaha da slagat datchik za temperaturata na dvigatelq tva koli li sa be smeshnici.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 1  Отрицателни: 8

от: ivailo ( преди 3 години )

air baga na absolutno vsi4ki fiati se opravq s edin emulator koito struva 100 leva az si slojih tkf i nqmam problemi eto i saita http://klucharski.com/site/klucharski-product-detaili/680
Отговори
 
+2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 2

от: nig ( преди 3 години )

Prodavam stilo na chasti!zdrav salon i tablo!!0876874455
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: valentin ( преди 3 години )

До преди три години съм карал само всякакви немски и френски коли.Няма да ги изброявам.Когато случайно ,попаднах на Punto jtd 1.9-2003.Съпругата ми си я хареса в една автокъща. От тогава съм фен на италианският почерк ,понеже страшно ми допадна това животинче.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 0

от: Анонимен до: mxr
( преди 4 години )

ti si carvul ne6tasten tova e edna super kolica
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: stil4o85 ( преди 4 години )

мойто стило го карам вече 2-ра година.Плюс това е такси;жтд 115 просто е супер колата;само електроника е кофти.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 11  Отрицателни: 0

от: Desislav ( преди 5 години )

znachi ako q zakachish na komputer v service na fiat mislq che nai veroqtno shte ti izleze airbag-a na sedalkata..otdolu pod sedalkata imash edna shina s kabeli izdurpai i razbutai buksite..stegni gi ako mojesh po nqkakuv nachin i rabotata e gotova... lampata izchezva..moje da stava vupros i za drugata sedalka..gledai shofiorskat sedalka da ne q vdigash mnogo mnogo.. uspeh..
Отговори
 
  0
 

Положителни: 1  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 5 години )

разкачаш всички куплунзи под седалката и пръскаш с контактен спрей, изчакваш да изсъхне и пробваш дали има ефект
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: qstyle ( преди 5 години )

Покажи Коментара
Колеги имам Стило от 2002 г, за 6 години съм сменил:
Съединител;
Комлект 4броя бубини;
Машинки за стъкла;
Дискове;
Генератор;
Предно окачване.
Колата е едва на 15000 км.
Какво ли следва предвид лампата на airbaga и не отключващите се централно замръзващи врати.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 0  Отрицателни: 5

от: desislaw m ( преди 5 години )

колеги аз карам стило от 2 год ,като маотор съм изключително доволен /1.6-103 к.с./ но постоянно ми свети датчика за еърбега на пътника отпред.Има ли сервиз който може да ми помогне във Варна.Моля помогнете ми ако имате някаква информация.Благодаря.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: desislaw m ( преди 5 години )

колеги аз карам стило от 2 год ,като маотор съм изключително доволен /1.6-103 к.с./ но постоянно ми свети датчика за еърбега на пътника отпред.Има ли сервиз който може да ми помогне във Варна.Моля помогнете ми ако имате някаква информация.Благодаря.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: Desislav ( преди 6 години )

Здравейте. Преди 2 години си купих фиат браво 1.9jtd. и точно толкова го карах преди да си купя стило 1.9jtd. Бравото за тея две години му сменях масла и филтри. Навъртях му 50000км и единствената част която съм сменил е едно каре, като имате представа какви пътища имаме в България. Правете си изводи. Колата вървеше супер. Стилото обаче излезе такава "кочина" , че като се замисля колко части смених още като я купих лошо ми става. Има едни тампони на задния мост дето се късат като вестник. Имайте го предвид. Струват от 80 до 102лв. единия. Иначе сега е 6 точки. Целия филм е от кой купуваш колата, как я е карал и дали е била поддържана. Според мен за цената си заслужава и то много. Върши същата работа каквато вършат и С-класите. Благодаря Ви.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: MILKA KAMILKA ( преди 6 години )

Абсолютно споделям мнението на Анонимен .Карам "Стило"от 1 година и няма абсолютно никакви забележки.Мисля че за кола на тази цена с толкова екстри и такава возия е номер едно .
Отговори
 
+12
 

Положителни: 14  Отрицателни: 2

от: 1912 ( преди 6 години )

Дефектни съединители (2002), дефектни скоростни кутии (02-03)
Електрика: чести съобщения за проблем от контролния уред на еърбега,

Tezi neshta sa si taka ! Karam stilo polovin godina ve4e ! Nqmam absolutno nikakvi zabelejki povredi i neto4nosti .. ! no saedinitelq i skorostnata kutiq koito sa v tqsna vrazka naistina sa mn zle .. i airbag-a naistina premigva okolo 10-na puti pri zapalvane na motora !
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: izvesten ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Az puk takiva v4era6ni..deto mnogo znaqt da obikalqt drugite...samo 6toto sili4kata im stiga samo do tam da natisnat pedala i da stanat golemi muje ...gi izmukvam direktno ot prednata sedal4ica i li4e v lice gi pitam dali sa tolkova erbap..bqgala..4e koq ne bqga selskii xaxa
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 1  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 6 години )

Uvajaemi kolegi,nadahani kam nemskite vozila i po malko nadahani kam tiah...Ve4e 8 godini karam italianski avtomobili i kato kazvam karam naistina karam.Smenih za tova vreme okolo 10-11 ma6ini i to ne za drugo a za6toto iskah da dobia predstava za cialata gama ot modeli na Fiat Group.Predi mesec re6ih da zaloja na nemskoto "ka4estvo" (za tezi koito ne sa videli kavi4kite neka4estvo) i zapo4nah da tarsia nemska kola pokolenie okolo 2000 godina.V prodaljenie na dve sedmici se ka4ih i probvah 2-3 Audi A4,VW Passat,BMW 320d,Opel Astra,Mercedes C220 cdi,pri tova vsi4ki kombita.Re6ih 6te vzema nemsko za da darji cena.Triabva da vi kaja koelgi 4e nemcite mogat mnogo mnogo da se u4at i da vzaistvat ot italiancite (te i bez drugo ne mogat da go napraviat ako ne go otkradnat) po otno6enie na dinamika,komfort,stabilnost na patia,elementarno izpalnenie kakto i leka i evtina poddrajka. Popadnah na Fiat Stilo i za moe ogromno 6tastie popadnah na kolata koiato tarsia i koiato mi dava vsi4ko koeto nemskite GOTINI vozila ne mogat da go dadat.Ne moje motori nad 110 i pove4e konski sili i to coommon rail tehnologia da se darjat kato niakoe kuco magare s koeto triabva da podhojda6 s tarpenie i vnimanie za da go kara6 da varvi.Ve4e 10 dni sam sobstvenik na Stilo,Multi Wagon 1,9 JTD 115 konski sili i triabva da vi kaja 4e tova jivotin4e slaga v djoba si po parametri ne malovajni vsi4ki nemski vozila koito opisah po gore.Edin savet kam kolegite koito samo sa 4uvali za italianski koli: Ne razprostraniavaite sluhove i mitove za ne6to koeto ne poznavate.Ka4ete se i karaite ne6to proizvedeno ot Fiat Group,no mu navartete pone 4-5 hil km. i togava,no savsem obektivno si priznaite koe e po dobratata kola.A na tezi koito sa super fanatizirani kam nemskoto neka4estvo: Blagodaria Vi nai iskrenno za6toto va6eto mnenie i va6ata nekompetentnost poddarja na italianskite koli niska cena i az se naslajdavam na nov 5 godi6en avtomobil s FULL ekstri za skromnata cena ot 9000 lv,a Vie si karaite tarataikite ot predi 10-11 godini i se 4udete kak da si zadeliate pari4ki za remontite na prednicite,a pazi boje na niakoi po seriozen defekt po motora.Blagodaria na vsi4ki za vnimanieto.Leko i bezavariino patuvane na vsi4ki!!!
Отговори
 
+29
 

Положителни: 33  Отрицателни: 4

от: gogo ( преди 6 години )

Покажи Коментара
Фиат ли е- не ми го хвали
Отговори
 
 -15
 

Положителни: 0  Отрицателни: 15

от: asd ( преди 6 години )

napalno sam saglasen s borisov ,tova e 1 strahoten avtomobil mnogo stabilen i pargav ,palen sas mnogo ekstri prosto nai dobriq za cenata si,respekt
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: borisov ( преди 6 години )

максимално просто окачване но много здраво носачи закачени на мост а не направо на купето като при други. допълнотелна греда между пружините и даите да се разберем между 3 и 5 врати има огромна разлика в полза на 3 те врати като първата е центъра на тежестс кати при 3 те врати е много по ниско от там и голямя устоичивост в завои.Друго неино качество в плус е пъргавината която на пътя е голямо предимство пред доста коли които макар и по мощни са по тежки и по тромави. Друго качество е маневреноста и много чувствително и прецизно управление по добра според мен от bmw и audi в същиа клас чиато версиа като дизаин излиза 4 години по късно макар създателя и да е един и същ италианец
Отговори
 
+11
 

Положителни: 12  Отрицателни: 1

от: ivo ( преди 6 години )

Покажи Коментара
и аз имах фиат. супер голями болклуци. черпих повече когато се отървах от него отколкото когато си купих друга кола.
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 0  Отрицателни: 14

от: Novakov ( преди 6 години )

kogato subere6 pari za hubava kola moje da zapovqda6 na kakvoto i da e rastoqnie .te fiatite sa evtini ama pak sa i mn pargavi.takiva otvorkovci deto sa si kupili golf 3 ili bmw 3 gi obikalqm
Отговори
 
+14
 

Положителни: 15  Отрицателни: 1

от: lottbrock ( преди 6 години )

за съжаление проблемни се оказват и парктроник датчиците,хлопането на кората на багажника и още куп дребни неща
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: mxr ( преди 6 години )

Покажи Коментара
тоя дет го е писал това със сигурност е виждал повече коли от тебе дет си се набутал с италиански кош,ама пък нов и евтин,а и задай си въпроса що е толкова евтина и хубава,а има толкова малко продажби като нова.Просто си е типичния некачаствен и евтин фиат и идеалната кола за българския цървул дето иска без пари да кара кола след 2000 г.
Отговори
 
 -26
 

Положителни: 1  Отрицателни: 27

от: mitko ( преди 7 години )

koito e pisal tova sigurno ne e sedal na tazi kola.perfektna e ot sekade v sravnenie s drugite ot neinia klas.a za obema na dvuvratkata tva e vapros na vkus na kupova4a.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising