Вход   Регистрация

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf
 

В Германия електрическият хечбек стартира от 31 950 евро

Електрическият хечбек Nissan Leaf се продава в Япония от октомври, а на пазара в САЩ ще стъпи през януари. Месец по-късно стартират и продажбите в Европа, като вече са ясни и цените на електрическия хечбек.

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

Във Великобритания, където се произвежда Leaf (в завода в Съндърланд), моделът стартира от 21 990 паунда, като в тази сума е включена отстъпката от 4500 паунда, предоставяна от властите за покупка на автомобил с нулеви вредни емисии. За Германия цените започват от 31 950 евро.

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

До момента европейските клиенти на Nissan са направи повече от 10 000 поръчки за електрическия хечбек. Това е най-успешният модел на ток в света, след като от излизането на първото му поколение на пазара до момента от него са продадени над 293 000 единици.

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

Новият Nissan Leaf получи променен дизайн, както и електромотор с повишена с 40 к.с. мощност. Сега агрегатът на хечбека развива 147 к.с. и 270 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8 секунди, а пробегът с едно зареждане е 378 км по цикъла на NDEC. Капацитетът на батерията е 40 кВт/ч, като 80% от нея се пълни за 40 минути.

Снимки: Nissan

Реклама  


Купи Nissan

  • Nissan Note 1,5dci-86kc-8.2007г

    4999 лв.

    дата на произв. - август , 2007 г., пробег - 184520, С.к - Ръчна, цвят - Пясъчен

  • Nissan Micra 1.2 i

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 157800, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Nissan Micra 1.5 dci

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2005 г., пробег - 114500, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Nissan Primera

    4499 лв.

    дата на произв. - февруари , 2003 г., пробег - 184375, С.к - Ръчна, цвят - Tъмно син

  • Nissan Micra 1.2 I FACELIFT

    4200 лв.

    дата на произв. - юни , 2007 г., пробег - 130000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • Nissan Micra 1.2 I AUTOMAT

    5590 лв.

    дата на произв. - май , 2007 г., пробег - 168514, С.к - Автоматична, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 17 )

Напиши коментар Влез

от: Mono ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
А аз ще продължавам да си карам 535d с 313hp и да шофирам и да се радвам на колата,защото с това ще съществувам,а с бавареца ще Живея.Еее на който му пука за спестените левчета му пожелавам градското leaf4e
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 4  Отрицателни: 10

от: до: Този ( преди 8 месеца )

Колко много го купуват? Норвегия изобщо фактор ли е за продажбите или един малък и незначителен пазар в бедна Европа? Я погледни продажбите на e-golf в световен мащаб да видиш каква смешка са! После ги сравни с тези на Nissan Leaf и ела пак да си говорим! А и между другото само 1 година в Норвегия e-golf е лидер по продажби при електричките с незначителна разлика пред следващите в класирането Нисан и Тесла. Та мантрата и опорната точка за норвегия ги остави и дай да си говорим по света как е!
Отговори
 
+7
 

Положителни: 8  Отрицателни: 1

от: Този ( преди 8 месеца )

За съжаление норвежците го купуват много електрическия голф. Дано по-малко вече допускат тази грешка
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Аре спрете се с тоя Гоуф бе!
Когато говорим за Автомобили не го споменавайте!
Автомобили с главна буква, а не талиги способни само за предвижване, ако не са за пореден ремонт в сервиза евентуално.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 10  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Много добра електричка са направили Нисан.
Зачетох се за батериите им,защото това най-вече вълнува собствениците на тези коли и гледам,че само 0.012% от до сега продадените електрички на марката са имали нужда заменят батерия поради някакъв дефект.Чета,че Нисан са предвидили експлоатация на батериите 15-20 г. преди да бъдат заменяни.Има коли на над 400 000 км с оригинални батерии,което си е добър показател според мен.Явно добра кола са направили и си заслужава парите.
Отговори
 
+23
 

Положителни: 24  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

до: анонимния с цените

И какво те вълнува цената у нас, като хората по-долу ти казаха, че няма да е различна от тази в другите държави. До сега такава им беше политиката на Нисан да не го продават на по-висока цена у нас. Ако не ти се вярва погледни първото поколение на модела и ще се убедиш. Дори у нас цената е по-ниска отколкото в Германия например за което поздравления за марката, че не надуват цените в БГ, както други правят.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 0

от: do: pena (общата) ( преди 8 месеца )

Я обясни как точно са се изложили, че нещо не вдявам? Нисана има 435 л багажника срещу 300 л на Гоуфу, Нисана ускорява за 8 сек а Гоуфу за 10,4. Мерки за Нисана 4490/1790/1540 mm
и за табуретката Гоуф 4270/1799/1473 mm
Нисана е с 215/50 R17
Гоуфу е с 205/55R16
Нисана е претъпкан с екстри, а Гоуфу е гол, като пушка при почти една и съща цена въпреки, че и техн.характеристики на Leaf по всички показатели са по-добри.
Гаранцията на Leaf е 5 за колата и 8 г за батерията, а на Гоуфа е 2 г за всичко.
Отговори
 
+21
 

Положителни: 22  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Тези ценни ги има сайтовете на Нисан Великобритания, Германия и Франция поне от един месец, нищо ново не казвате. Вълнува ме в колко ще струва тук в България - това ще е новина.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 10  Отрицателни: 0

от: none ( преди 8 месеца )

Не мисля че Нисан са се изложили с тази кола и тя определено не е фейслифт. И да батерията е малко по-голяма от на Е-Голф, но Pro-Pilot системата е по-иновативна и от тази която слагат ФВ в момента в А8 (за Голф не говорим изобщо). Другата основна разлика е че Лийф е правен на платформа за ел.коли, а не е Пулсар с батерия ... И ако прочетете спецификациите на колата и екстрите които предлага ще спрете да си мислите за Голф изобщо. Няма база за сравнение.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 19  Отрицателни: 2

от: pena ( преди 8 месеца )

Покажи Коментара
"Сложете това технологично бижу до е-Гоуф и ще разберете кой на какво ниво е в развитието си! На една цената и двете, но Гоуфа е
с доста по-малък пробег и показатели"

Гоуфа е с 35квч батерия, това е с 40. Гоуфа има 200км пробе а това има 240км. Реално нисан се изложиха доста с тая коля. Очакваше се да е с поне 300км пробег и да е изцяло ноа автомобил. А реално е само тежък фейслифт и има само 7квч повече батерия от предишния модел.
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 3  Отрицателни: 15

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Погледнах брошурата на колата в Германия и съм впечатлен. Натъпкана е с екстри. Немска кола дизел със същата екстри отива на почти същата цена, че дори и повече. Ускорение 8 сек, багажник 435 л., отличен пробег, 40 кВт батерия, която се зарежда за 40 мин на 80%, 8 г и 160 000 км гаранция и още и още. Можеш да подаваш ток също. Отидеш на място, където няма ток и вече имаш. Или спрат тока у вас, пущаш кабела и имаш ток
къщи. Супер е!
Отговори
 
+21
 

Положителни: 23  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Сложете това технологично бижу до е-Гоуф и ще разберете кой на какво ниво е в развитието си! На една цената и двете, но Гоуфа е
с доста по-малък пробег и показатели. Също така Нисана е по-голям от немската бангия, която заради батериите е практически без багажник. Те затова Гоуфовете електрички никой не ги купува. Хората ся чували че има такова животно но никой не го е виждал. Всеки вижда само пушеците на нафтовите им печки и нищо повече.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 19  Отрицателни: 5

от: До: зо първия ( преди 8 месеца )

Цената в Германия е супер. Тази 31 950 евро. Там няма бонуси за електрички. Така, че това е цената чисто без приспадане на държавна субсидия и т.н. До сега горе-долу цената беше същата на първото поколение, но то не ме кефи на външен вид. Надявам се до догодина у нас да въведат държавна субсидия за тези видове возила. Цената у нас на Лефта беше по-ниска от тази в зап.европа. Не мисля, че ще се е променило или в най-лошия случай ще е същата.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

К0медиантите още не са изтрезнели от празниците и това паунди, еврота, левове, долари са все тая. Даже и Англия и Германия са все едно и трудно можеш да намериш разлика между двете, ако им четеш мал0умщините к0медиантски. Иначе да трият мнения много ги бива. Нямат равни в това отношение. А дя си оправят собствените глупости не могат.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: До първия ( преди 8 месеца )

Коя от трите цени в две държави е супер? Дори не знаеш каква ще е цената в България. Аз ще изчакам втората употреба за десетина хиляди евро.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Станах разноглед ( преди 8 месеца )

"В Германия електрическият хечбек стартира от 21 950 евро"

"За Германия цените започват от 31 950 евро"

Последно колко? Да не стане накрая 41 950€
Отговори
 
+7
 

Положителни: 7  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 8 месеца )

Доста по-добре изглежда от първото поколение. Кефи от всякъде. Цената също е супер, както и пробега, който за тази цена на колата е перфектен. Започвам да точа зъби за такова бижу. Вилата ми е на 30 км от града и ще мога да си живея сред природата без да се натоварва бюджетът ми за гориво. Вероятно покупката ще е зо година,защото тази съм запланувал изграждането на фотоволтаична система от 6,25 kW и 2 соларни панела вързани за бойлера и парното. Живот и здраве ще е догодина електричката.
Отговори
 
+22
 

Положителни: 23  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising