Вход   Регистрация

В Австрия забраниха загряването на мотора, докато се чисти колата

В Австрия забраниха загряването на мотора, докато се чисти колата
 

Глобата за нарушителите е повече от внушителна – 5000 евро

Собствениците на автомобили в Австрия ще бъдат глобявани, ако оставят колите на улицата с включен двигател, докато ги чистят от снега и леда. Санкцията идва след настояване на местни еколози, според които подобни действия нанасят сериозни щети на околната среда.

В Австрия забраниха загряването на мотора, докато се чисти колата

Според данните на вестник Kronen Zeitung, който цитира съобщение на Австрийския автомобилен клуб (ÖAMTC), ако шофьор не изключи двигателя, докато чисти колата си от снега, той ще трябва да плати глоба от внушителните 5000 евро. Забраната вече е приета от властите и влиза в сила незабавно.

„Работещият на празен ход двигател замърсява сериозно върдуха, а шумът, издаван от него, пречи на останалите граждани”, се казва в решението на властите. Те са издали заповед до всички собственици на места за паркиране, да постаят табели с надпис „Загасете двигателя!”

Австрийските законодатели явно не изпитват топли чувства към шофьорите в страната, след като преди време забраниха използването на видеорегистратори. Тогава беше обявено, че устройствата нарушават личния живот на всички хора, които заснемат. При първо нарушение на тази забрана глобата е 10 000 евро, а при повторно използване на видеорегистратор тя скача на 25 000 евро.
 

Реклама  


Купи кола

  • Audi A4 2.0 TDI

    8500 лв.

    дата на произв. - юни , 2005 г., пробег - 173000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Mercedes-Benz 124 300

    20000 лв.

    дата на произв. - септември , 1991 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • BMW 318 2.0d-M paket

    5800 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 218000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • VW Golf 1.9TDI

    6999 лв.

    дата на произв. - януари , 2005 г., пробег - 188350, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A4 1.9TDI-131кс 6 скорости

    6799 лв.

    дата на произв. - декември , 2004 г., пробег - 157000, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • VW Bora 1.9TDi-131кс.

    4800 лв.

    дата на произв. - декември , 2003 г., пробег - 200000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 56 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 2 месеца )

По-добър пример за фашизъм в нашия век здраве му кажи :)
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Печкинс ( преди 4 месеца )

До Шофьора с печка: дизелака гори 0.5 л/ч, когато е загрял. При студено време първите минути е двойно. За 5-10 минути ще изгори 100-300 мл, което е да речем 20-60 стотинки.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 0

от: TT ( преди 4 месеца )

5-10 сек. да качи маслото - дам, след тва може да тръгваш 'ма не и да натискаш. И все пак - предпочитам да чакам 5 мин' да позагрее.. за да не сядам на ледено блокче, да не ми мъгли стъклата, и да не преживявам ледена епоха 2, като пусна вентилатора. Екорастите - дгд. Тия с "нормалните държави" - и те (дееби и комплексираните капути!).
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Шофьор с печка ( преди 4 месеца )

Печката/webasto/ загрява антифриза,а от там и целия ДВГ за 5 -10 минути,преди да си запалил с около 20-30грама гориво. Пускаш я с таймер или с дистанциънно от в къщи. В сравнение с работата на празен ход разхода е почти нищо.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Отдавна в нормалните държави е забранена работата на ВДГ на място, било подгряване или охлаждане. Глобите са драстични
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 4  Отрицателни: 13

от: ПутиноТръмп ( преди 4 месеца )

На фалшива новина прилича това. Не виждам, да е публикувана другаде.
Няма глоба за подгряване, сякаш. Най-ного някой зелен промит мозък да ви се скара, но аз такива ги игнорирам с усмивка. Много изнервих така една бабка в Германия преди години.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: chavv ( преди 4 месеца )

На zr.ru бяха правили тест
- колата на място 20мин после тръгва
- колата 5мин на място после тръгва
- колата пали и тръгва след 10-15сек
Ето пълния текст
https://www.zr.ru/content/articles/504279-sovremennyj_dvigatel_gret_ili_ne_gret/?internal_visits=main_top_stories

Накратко. Наи екологичен и щадящ е 2ри вариант. Но при него наи много вредни се изхвърлят при стоенето на място, докато при 3ти мръсотията се разпределя по пътя.
При температури под -10 е добре да се изчака 2-3мин въпреки екото
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

от: CA ( преди 4 месеца )

*** лицемери, Рафинерията на OMV е почти в центъра на Виена и бълва сигурно милиони тонове отрови на година, а им пречи че колата щяла да поработи 5 мин. на място
Отговори
 
+22
 

Положителни: 24  Отрицателни: 2

от: Факт! ( преди 4 месеца )

Е ти кво си мислиш че тва няма да застигне българия ли?Че някой ще ви позволи да карате 2030 мердесе 124?!Как я виждаш тая работа!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 9

от: Benz ( преди 4 месеца )

Така или иначе след 2030г. се забранява регистрирането на МПС оборудвано с бензинов или дизелов двигател с вътрешно горене в западна Европа... все тая е дали сега ще има ограничения или след 10 години, там са неизбежни! Затова се радвайте, че живеете в по-нормална държава хахахахха
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

В моментите на преходи е така!Навремето ДВГ-то в прохождането си е било нещо несъвършенно и хората не са гледали сериозно на него.Предпочитали са по-надеждните за времето парни машини и ездитни животни.След постепенното усъвършенстване на ДВГ, то се е наложило до степен, която днес всеки вижда сам с очите си. Предполагам, че е подобен и този преходен момент сега от ДВГ към електрото! Затова е нормално да спорят привърженици на едното и другото! Не е лошо, ако всичко става по цивилизован начин.
Отговори
 
+12
 

Положителни: 13  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Абсолютно подкрепям последният коментар!(пича с Аудито). Аз моята кола я пускам в началото за може би до 20 секунди на минимални обороти , колкото да си сложа колана и да си настроя огледалото.През това време е достатъчно да се качи маслото в ситемата по двигателя и потеглям. Досега съм нямал проблеми, че не изчаквам стрелката на температурата да се вдигне преди потегляне
Отговори
 
+3
 

Положителни: 5  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

За да се прекратят всякакви безсмислени спорове, копирам директно от ръководството на Ауди-то ми, А6, 2014 г.:

Раздел "Starting and stopping the engine", стр. 85:

"Do not warm up the engine by running it with the car stationary. You should drive off immediately whenever possible."
Отговори
 
+4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 4

от: До последния ( преди 4 месеца )

Я ти сметни колко ток потребява рафинерията за производството на литър бензин и дали същата тази енергия не може да зареди електромобил за да измине 10 км?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 7  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Великобритания в момента произвежда само 5% ток над необходимото им количество.
А сега като добро момченце седни с тетрадка, химикалче и калкулатор и сметни какво ще стане ако 10% от населението мине на ел. коли. Били на 50% възобновяеми източници...смешко.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 13  Отрицателни: 3

от: Простия ( преди 4 месеца )

Не са50%, а малко под 30%, моето момче, по данни за април-юли месец 2017-та!Но, дано да станат скоро 50 и нагоре %-тите!Кажи и за страни като Германия , например, как е положението там, щом си започнал с "кюмЮра", както им казвате на въглищата, новите "***"!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 12  Отрицателни: 2

от: До Простия ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
UK минаха 50 % ток произведен от възобновяеми източници. Пак да питам - някакви неприятни изживявания в детството в мазето с кюмюра да си имал?
Отговори
 
 -11
 

Положителни: 3  Отрицателни: 14

от: я колко.. ( преди 4 месеца )

я колко ..... се събрали,,умньо ти ли ше ни приказваш за Швеция..тия саможивите, амбреажи..тия дето учат момченцата да пикаят седнали,че до 8 гдини не знаели какво са,..дето думата семейство не съществува..там дето един клаатушка жена ти в хола докато ти си пиеш бурата в кухнята..тия ли ще ни учат...Събирай си багажа и изичезвай там..кеф ти електрички кеф ти ...чки...***.
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Демокрация ли??? Най-висша степен на тоталитаризъм!!!
Отговори
 
+20
 

Положителни: 21  Отрицателни: 1

от: ПроЗтия ( преди 4 месеца )

Никъде не съм казал нищо в защита на ДВГ! Това, което исках да кажа е, че и електрическите коли не са много ефективно решение за ползване, особенно извън градовете. Харесвам идеята за електрификация, но засега са много далече от това, за което ни го представят! Това, че някъде се замърсява и се разсейва мръсотията, не значи че изчезва и няма да достигне до носа ти, от който по-далече явно не виждаш!
Единственото,с което си служиш са обидите, което показва на какво ниво си!
Отговори
 
+17
 

Положителни: 19  Отрицателни: 2

от: Ime ( преди 4 месеца )

Практик 2004 работех на автомивка в София. Идваше редовно един с леко тунингована Калибра. Та думата ми е, че още тогава той си беше инсталирал палене на колата със дистанционно за да е готова и топла когато излезе от тях си (или прохладна, зависимост от сезона). Преди 13 години още, кога за Приус и прочие хибриди почти никой не беше чувал, за електрокари да не говорим.

Анонимен не знам как "ниската температура е по-добра от високата за батериите" след като стотици проувания доказват обратното.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 18  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Значи по твоята логика е едно и също дали димилника ще е пред вас и в целият град или ще е на друго място извън града! мал0умник си наистина. Пушака пред вас е концентриран, а онзи на стотици км. се разсейва, ако дойде случайно при теб. И викаш при производството на колите с ДВГ не се ползва електричество и никак не се ползва то при добива на нефт, преработката му, съхранение, транспортиране и т.н.
Наистина си много проЗд!
И да ти кажа, че ниската температура е по-добра от високата за батериите
Отговори
 
 -13
 

Положителни: 3  Отрицателни: 16

от: Простия ( преди 4 месеца )

Не съм тинтирито! Нещо си се объркал! Зададох прост въпрос, а получих мал0умен отговор! Известно е ,че капацитета на батериите страда от студа.Никъде не съм казал, че при -10 пода повече отколкото при -40.И що за екология е това, при което замърсяваш някъде другаде, за да опазиш там където си.И нима замърсения въздух си стои на едно място?! Колко % ток се получава от възобновяеми източници? Или да питам пак "***"! То и ти май си от тях - от "новите" ***!
Отговори
 
+11
 

Положителни: 15  Отрицателни: 4

от: до до простия ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
си се кръстил. Добави пре името си „изключително много“ и тогава ще е най-вярно!
Я кажи къде в Стокхолм или Гьотеборг са 90% с гаражи. В тези и около тези 2 града е съсредоточено по-голямата част от населението на Швеция и можем да кажем, е 90% са БЕЗ ГАРАЖИ, а не с гаражи! Абе ти изобщо знаеш ли къде се намира тази държава на картата, че толкова мал0умно се изказваш?
ОК, разбрахме, че си тинтирито и електричките не те кефят, но няма нужда да хейтваш по този начин. Стой си в панелката и замълчи!
Отговори
 
 -11
 

Положителни: 3  Отрицателни: 14

от: До простия ( преди 4 месеца )

Какво набутваш ***, когато там са 90% с гаражи?

Личи си кой е в ред!
Отговори
 
+16
 

Положителни: 20  Отрицателни: 4

от: До: Простия ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Питай *** да ти кажат. Там не -10, а по минус 30-40 градуса имат и въпреки това са държавата в Европа с най-многото електрички на глава от населението.
Явно при -40 гр не се е*бава м@йката на батерията, но при -10 се е*бава според теб. Ти изобщо в ред ли си или просто така мал0умно си пишеш по принцип?
А идеята естествено, че е екологична, защото тока дори и да е от въглища, което не е задължително те се горят някъде другаде, а не там къдуто живееш. Схващаш ли разликата простий?
Отговори
 
 -14
 

Положителни: 3  Отрицателни: 17

от: Простия ( преди 4 месеца )

Ще може ли умните батета да кажат, когато електичекиата кола е била цяла нощ навън на -10 градуса , примерно, и студа е е*ал ***ката на батерията, след това се харчи и ток за подгряване, колко ток ще остане за движение?
Друг е въпроса, че идеята е екологична, а за тока, с който ще подгрявате някъде са изгорени сума ти въглища и отново се е замърсила природата!
Отговори
 
+17
 

Положителни: 19  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

а климатика за какво го ползвате да си топлите ракията ли сутрин влизаш палиш двигателя пускаш климатика и потегляш тихо кротко
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 1  Отрицателни: 5

от: До: прозд та прозд ( преди 4 месеца )

Покажи Коментара
Ама ти вярно си бил много прозд бе! При електричките парното и климатика са ти електрически. Топлиш и изстудяваш на ток. Анадънму?
Даже можеш с телефона и дистанционното на колата да го направиш и да си пуснеш парното/климатика 5 мин преди да се качиш, като си задал определена температура. Ферщеен?
А при хибридите при затопляне на купето не само ток се ползва, а когато двг работи се ползва и неговата топлина. Двойна система.
Почна ли да стопляш или още нищо ну схващаш?
Отговори
 
 -6
 

Положителни: 3  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Даа, още се държат за дизела европейците. Ще им мине. Лошото е че става полицейщина дори в старра Европа. Явно за **** постилат.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 6  Отрицателни: 0

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising