IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Около 90% от сглобените Model S и Model X се връщат в завода за ремонт

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Почти всички току-що сглобени автомобили на Tesla се нуждаят от доработки и отстраняване на неизправности, преди окончателно да напуснат завода. Това съобщава Reuters, като се позовава на служители във фабриката на компанията.

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Според проверка на качеството на готовите Model S и Model X, около 90% от тях имат дефекти, които трябва да бъдат отстранени. За сравнение, при най-големите автомобилни производители, като Toyota например, с проблеми са по-малко от 10% от колите, слезли от конвейра.

Експерти смятат, че хроничните дефекти при Tesla Models S и X са доказателство, че компанията все още е на стадий, в който се учи да произвежда автомобили. При това проблемите са от всякакъв характер – издрасквания и вдлъбнатини по каросерията, неработещи врати и седалки, нарушение на геометрията на салона, и др.

Работниците от Tesla твърдят, че малките неизправности не отнемат много време, а за по-сложните е създадена специална площадка в завода, където те се събират и чакат за ремонт. Имало е периоди, в които на нея са се събирали повече от 2000 автомобила.

От Tesla не коментираха твърденията на Reuters, като обявиха единствето, че процесът за контрол на качеството е много строг и включва отстраняването дори на най-малките недостатъци при колите.

В същото време шефът на компанията – Илон Мъск, обяви, че топ-версията на Model 3, която ще може да изминава 500 км. с едно зареждане ще излезе на пазара в САЩ не по-рано от юли 2018 г. Модификацията се казва Long Range и ще получи батерия с капацитет 80 кВт/ч.

Почти всяка произведена Tesla е с дефект

Цената на този вариант на най-достъпния модел на Tesla е 44 000 долара. Според Мъск и хората му, техният електромобил ще превъзхожда съпоставимите по стойност Chevrolet Bolt и BMW i3, които предлагат по-малко място в салона и по-нисък пробег – съответно 410 и 300 км.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Модел 3 е по-скоро в класа на Меган макар че широчината и междуосието са по-големи от на Талисман но ще ти отговоря с ускорението от 5.8сек до 100 не пиши че няма значение за много хора има все едно да пишеш че няма разлика между Голф 1.0TSI 110коня и GTI "Performance" с 2.0TSI 245коня или между Сивик с 129коня и Type R с 320коня а и доста по-ниския разход в сравнение с тях и предния багажник
  • #10
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Един баровец решил да си прави тенис корт.Отишъл при домакина на кортовете на Уимбълдън.Казал му "какво правите на тревата,че винаги е така зелена,а моята не е".Човекът му отговорил :"ами поливаме,косим и валираме". Баровецът отговорил :"еми и аз точно това правя".Тогава човекът му рекъл :"е да,ама ние тук това го правим от 100 години".Та,не очаквайте Тесла да се мери по надеждност с марки с история веднага.За тях първо е важно да оцелеят в този бранш, че като гледам хич няма да им е леко.
  • #9
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Пепи ( преди 6 години )
    С какво тази кола е по добра от едно рено талисман да речем.
  • #8
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имах уникалният шанс да покарам за малко Model S в Мюнхен, Германия! началото ти се вижда кола като кола, докато не потеглиш и не усетиш ускорението! Невероятно е! Хубав дизайн и като цяло е хубав автомобил. Но, аз лично засега залагам на бензиновите коли, само заради все още огромните недостатъци на електромобилите - дълго време за зареждане, много малък побег и т.н. Ако, някой ден това се промени - тогава със сигурност минавам на електро!
  • #7
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те и Skoda не са по-добре. Защо ги прикриват?
  • #6
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    какви 100% без грешки бре ? не четеш ли - те почти 100% са сглобени с грешки. никой не ти говори за скрити бъгове, а за това че немогат да ги сглобят. ако правиш 30 хил. коли на година е едно, ами ако правиш по 2 милиона? или 10 милиона?
  • #5
    20 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Все пак никой не може да надмине рекорда на Тойота през 2009 ... за отзовани коли, поради непредвидено ускорение и отказ на спирачната система.
  • #4
    27 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да виждал съм много тесли на живо и колата изглежда добре .... ами това е от там нататък само минуси .....и за какви нови технологии говорите ,ако е за задвижването технологията е на повече от 50 години
  • #3
    7 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Кой си ти, че да казваш?Тесла на живо поне виждал ли си?
  • #2
    23 rate up comment 17 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Мисля не веднъж съм казвал че тва не е кола :D Ако не бяха сектантите кланящи се на своето гуру отдавна да е там където и е мястото :)