Класацията е направена след проверка на 10 млн. автомобила
Германската организация TUV обяви списък на най-надеждните автомобили за периода юли 2016 – юни 2017 г. Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили, които засягат техните основи агрегати.
Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа. Инспекторите на TUV са анализирали над 100 параметра по време на проверките, като в класацията са отчетени само 18-те най-сериозни. Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.
Най-надеждни автомобили на 2-3 години:
Mercedes-Benz SLK
Volkswagen Golf Sports
Mercedes B-Class
Mazda 2
Mercedes M-Class
Opel Mokka
Audi A1
Audi Q3
Audi Q5
Porsche 911
Volvo V40
Автомобили на 4-5 години:
Mercedes B-Class
Porsche 911
Mazda CX-5
Audi Q5
Mercedes SLK
Seat Mi
Audi TT
Mercedes GLK
Opel Agila
Mercedes M-Class
Автомобили над 6 години:
Porsche 911
Audi Q5
Audi TT
Honda CR-V
Mazda 3
BMW X1
Kia Venga
Volkswagen Golf Plus
Audi A4/A5
Ford Fusion
В класацията за автомобили над 8 години първото място отново е за Porsche 911.
Е има ли още хора вярващи на тези геманци?
От 10 години ги хващат в лъжи за какво ли не и особено за "уникалното има качество", те даже си го признават, дела се водят и пак немско та немско. Разбирам, пред тур...чоля, пама...ци, мюсул...мани и разни подобни номера минава, но сериозен човек освен да го хване жал и да се посмее, няма как да се върже!!! Жалко е наистина, за автомобилите е жалко!!!
Класацията е малоумна. Модели които дефектират повече са по-често в сервиза и съответно са по-стегнати за пред ТЮФ-прегледа, просто защото по-скоро а били в сервиз. С една дума класация за немски фенчета, т.е. баламурници.
"Брандът трябва да има доста висок праг на продажби в Германия, не в Европа. "
То си пише бре!
"Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа."
Можеш ли да четеш? Щом дръпнатите не могат да вкарат нещо в 225те най-разпространени модела, включвайки Европа, за какво да ги включват? Те са по редки и от ****** висшисти
Пич, това, че приятеля ти не си е поддържал колата не значи, че марката Нисан е скапана! Навремето като дойдох в Германия бях с един стар сивик, но без проблеми минавах ТЮФ 3 пъти без забележки! После го разкарах, защото потребностите ми изискват друг тип кола! Като се появят децата се променят доста неща!:)))
Та, важно е как се кара и как се поддържа колата! Самата марка почти няма значение!
Зависи дали я кара спокоен човек или някой дето вдига 200-та, преди да потегли!
В нито една от класациите, които са извадили тув няма гоуф на 2ра позиция, дори и близо до 2ра няма.
Да не говорим, че километрите на колите са различни и напрактика сравняван автомобили седяли в гаража с такива, които се карат ежедневно. Не сравняват проблемите, които са възникнали по някъв критерии. Общо взето глупост поредна за реклама на "местното". А критерия за присъствие в класацията е още по-***.Просто думи нямам. Ама нека форумние вагонетки да се радват, че зима иде и пак с рейса ще са
Абе то е ясно, че класацията е скалъпена, така че да прави реклама на немските трошляци. Аз карах едно ауди а6 преди сегашния ми автомобил. 3.0 дизел, както повечето в БГ. Хубав автомобил, ама все нещо му се сменя и то за сумати пари. Просто ми писна да се разправям със сервизи и да давам пари по тая кола. Иначе е хубава да. Сега карам хонда леджанд 2008. Харчи малко повече от дизелите, но няма място за сравнение- само масло в сервиза и много кеф по пътищата. Това е.
По-добре прочетете условията за класиране на сайта им. Брандът трябва да има доста висок праг на продажби в Германия, не в Европа. Това изкючва три японски марки и двете големи корейски. За каква обективност говорим!?
Много ме съмнява тези мерцедеси да нямат ръжда. В последните години те с това са известни. Или ръждата не е критерий за TUV. Стига глупости! Бъдете обективни. Точно Мерцедес. Най-проблемните германски автомобили. Как пък не.
Още го пази тоя лист с ТЮВ-а на Нисана от Австрия.Като го гледаме хем ревем,хем ни е смешно,хем думкаме ракия.Страшно е при нас.Скоро няма да има оправия в тая държава.
И сега кара Шкода Октавия 2007г.Никакви ядове няма с нея.Една лампа на халогените му беше изгоряла,та като си дойде тук я сменихме,щото там му искали 120 евро да му я оправят.Абе тънкажник е яко.Мисли да я маха Шкодата и да взема Пасат или Ауди А4 по-нова година.
Та искам да кажа,че тия бракми дето ги караме тук,хората на запад са ги забравили вече и ги няма нито в ТЮВ,нито в Декра нито никъде.И ако и тук са така прегледите 90% ще вървим пеша или с градския транспорт.
Имам приятел,който живее и работи в Австрия.Имаше един Нисан 95г.И реши да го вземе там.Добре ама не го минал ГТП тук,а отишъл там.ГОЛЯМА ГРЕДА.Ония му изкарали 2 листа с дефекти за отстраняване и няма минаване.Чак гумичките,които държат гърнетата и перата на чистачките му бяха писали за смяна.Отиде в сервиз да го ремонтира.ОЩЕ ПО-ГОЛЯМА ГРЕДА-1200 евро му поискаха за ремонта.Че търси части през Ибей,че през автоморги,че през приятели от България,че еле го оправи,върна се тук и го продаде.
хаха гоуф спорт, гоуф с 1.2 двигател, гоуф с 1.4 двигател :D самооо и само да може да го набутат в класацията, ще вземат някоя версия, която се е представила най-добре.
Абе немци ли са не им вярвай. Те толкова се оплетоха в лъжи тия, че вече незнаят какво пишат, говорят, тестват и т.н.
То и аутобилд уж правеше такива тестове, ама се оказа, че всичко манипулират и лъжат нали?
Айде няма нужда да ми казвате колко са здрави немските тояги. Вече карах 2 немски коли и повече няма да повторя..
Е, аз на ТЮФ-аджиите не им вярвам много напоследък! В Германия виждам все повече пушешщи кандилници и то от немски "премиум" марки! Не ги знам как покриват абгаз нормите, при положение, че зад себе си оставят облаци дим! Уж, контрола в Германия е сериозен, но явно това е останало в миналото!
Не съм казал никъде такова нещо,не си измисляй.Това което казах е,че една кола се кара 100 000 км,друга същата дистанция.После я разглабят изцяло и почват да гледат всеки детайл.Води се история на целия пробег,какви грешки е дала,какво е сменяно,колко гориво дори е изхарчила и тн.Тоест абсолютно равни условия за всеки.Тюв е достатъчно авторитетно и показва много,но не е най-обективната,защото автомобилите не са поставени в равни условия.Доста по надеждна класация от тази на потребителя е!
Тази класация е на база възраст на колата, но това, което не се казва, че всички модели са на различен средно навъртян километраж. Поршето го дават като победител е със среден киломтераж 29 000 км. Форд Мондео на същата възраст е с километраж 80 000 км, например. Логично е Форда да има по-голям брой повреди, защото има повече километри.
Като се публикуват такива класации, да се публикуват всички данни. Аз лично съм ги гледал.
Всяка класация може да се приеме за субективна.Аз поставям на първо място тази на Декра(и АБ) за маратонски тестове.Пак са немци,но вземат един автомобил,карат го 100-150 хиляди километра и после го разглабят напълно.Следи се за износване на буталата,отчита се всеки един проблем за този период,гледа се какво е сменяно,салона в какво състояние е след употребата.. абе каквото се сетите.За мен тя е показателна,защото дава реално инфо. а не лични пристрастия.Там първи са Киа(2 модела) после ауди(q5)
Към тази класация върви и обяснението, че 1 брой дефект е както блокиране на скоростна кутия тип " мултитроник " например, така и окисляването на една кабелна обувка.
Ти нито си разбрал мен, нито тази статия, нито другите статии.
'Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили...Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.'
А топ-консуматорското проучване е на база на 200 души допитани по телефона.
Според някои много умни хора топ-консуматорското проучване е по-достоверно.
Аз пък вярвам повече на ТУВ първо, че те правят техническите прегледи в Германия а доколкото знам ако техническите прегледи у нас се правиха като в ТЮВ то 80 процента от автопарка ни не би минал технически преглед. Освен това се основава на проверка на 10 милиона автомобила а не като американските където попитали 15 хиляди собственика на коли и собствениците избрали Тойота Ярис за най-комфортната кола. Чудно ми е тези собственици ако се качат в ЕС класа какво ще кажат после за комфорта на Яриса?
Това е класация на брой технически проблеми за всеки модел. Отказал двигател = 1 бр. проблем, и разбита биалетка = 1 бр. проблем. Няма тежест на проблемите в класацията. Като цяло от класацията им може да се добие някаква представа за надеждността на един или друг модел. Другите класации са на база потребителка удовлетвореност. Там отказалият двигател изстрелва модела в дъното на класацията (вероятно, понеже за някой хора и бавното пеърване на телефона е проблем ;))).
Много интересно как само немските класации, в които предимно немски автомобили има са най-достоверните според някои хора. Това американци, които са консиматори номер едно, британци и други нищо не разбират. Немско му е майката. Ненско и всички останали, мерцедес и всички останали... :D
Немска класация-немски кошници -първенци.
Добре,че няма българска класация-ГрейтУол щяха да са на първите 9 места ;)
А ако има руска класация....
ЗАЗ номер1 :)
Коментари ( 31 )
Напиши коментар Влезот: kretini ( преди 5 месеца )
С Български горива, консумативи и пътища няма да е така.
Положителни: 1 Отрицателни: 0
от: дпа ( преди 5 месеца )
От 10 години ги хващат в лъжи за какво ли не и особено за "уникалното има качество", те даже си го признават, дела се водят и пак немско та немско. Разбирам, пред тур...чоля, пама...ци, мюсул...мани и разни подобни номера минава, но сериозен човек освен да го хване жал и да се посмее, няма как да се върже!!! Жалко е наистина, за автомобилите е жалко!!!
Положителни: 9 Отрицателни: 3
от: Цугцванг ( преди 5 месеца )
Положителни: 6 Отрицателни: 3
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 3 Отрицателни: 1
от: А бе .. ( преди 5 месеца )
Положителни: 2 Отрицателни: 2
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
То си пише бре!
"Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа."
Можеш ли да четеш? Щом дръпнатите не могат да вкарат нещо в 225те най-разпространени модела, включвайки Европа, за какво да ги включват? Те са по редки и от ****** висшисти
Положителни: 2 Отрицателни: 5
от: До анонимния с нисан ( преди 5 месеца )
Та, важно е как се кара и как се поддържа колата! Самата марка почти няма значение!
Зависи дали я кара спокоен човек или някой дето вдига 200-та, преди да потегли!
Положителни: 7 Отрицателни: 3
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Да не говорим, че километрите на колите са различни и напрактика сравняван автомобили седяли в гаража с такива, които се карат ежедневно. Не сравняват проблемите, които са възникнали по някъв критерии. Общо взето глупост поредна за реклама на "местното". А критерия за присъствие в класацията е още по-***.Просто думи нямам. Ама нека форумние вагонетки да се радват, че зима иде и пак с рейса ще са
Положителни: 7 Отрицателни: 5
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 9 Отрицателни: 3
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 5 Отрицателни: 5
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 3 Отрицателни: 4
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 4 Отрицателни: 6
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 3 Отрицателни: 6
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 6 Отрицателни: 1
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Та искам да кажа,че тия бракми дето ги караме тук,хората на запад са ги забравили вече и ги няма нито в ТЮВ,нито в Декра нито никъде.И ако и тук са така прегледите 90% ще вървим пеша или с градския транспорт.
Положителни: 6 Отрицателни: 2
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 2 Отрицателни: 2
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 8 Отрицателни: 0
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Покажи КоментараАбе немци ли са не им вярвай. Те толкова се оплетоха в лъжи тия, че вече незнаят какво пишат, говорят, тестват и т.н.
То и аутобилд уж правеше такива тестове, ама се оказа, че всичко манипулират и лъжат нали?
Айде няма нужда да ми казвате колко са здрави немските тояги. Вече карах 2 немски коли и повече няма да повторя..
Положителни: 5 Отрицателни: 12
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 7 Отрицателни: 6
от: RX-7 ( преди 5 месеца )
Положителни: 15 Отрицателни: 2
от: Дебелия ( преди 5 месеца )
Като се публикуват такива класации, да се публикуват всички данни. Аз лично съм ги гледал.
Положителни: 11 Отрицателни: 1
от: доRX7 ( преди 5 месеца )
Нищо учудващо,че ник-ът ти е "пояпончен"
Положителни: 6 Отрицателни: 8
от: RX-7 ( преди 5 месеца )
Положителни: 17 Отрицателни: 2
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 9 Отрицателни: 4
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
'Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили...Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.'
А топ-консуматорското проучване е на база на 200 души допитани по телефона.
Според някои много умни хора топ-консуматорското проучване е по-достоверно.
Положителни: 21 Отрицателни: 5
от: Анонимен ( преди 5 месеца )
Положителни: 22 Отрицателни: 13
от: none ( преди 5 месеца )
Положителни: 7 Отрицателни: 8
от: Фолк с японски ваген ( преди 5 месеца )
Положителни: 25 Отрицателни: 19
от: D[V01D] ( преди 5 месеца )
Положителни: 17 Отрицателни: 14
от: Кирил ( преди 5 месеца )
Добре,че няма българска класация-ГрейтУол щяха да са на първите 9 места ;)
А ако има руска класация....
ЗАЗ номер1 :)
Положителни: 39 Отрицателни: 19