Вход   Регистрация

Най-здравите коли в Европа според TUV

Най-здравите коли в Европа според TUV
 

Класацията е направена след проверка на 10 млн. автомобила

Германската организация TUV обяви списък на най-надеждните автомобили за периода юли 2016 – юни 2017 г. Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили, които засягат техните основи агрегати.

Най-надеждните коли в Европа

Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа. Инспекторите на TUV са анализирали над 100 параметра по време на проверките, като в класацията са отчетени само 18-те най-сериозни. Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.

Най-надеждни автомобили на 2-3 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes-Benz SLK

Volkswagen Golf Sports

Mercedes B-Class

Mazda 2

Mercedes M-Class

Opel Mokka

Audi A1

Audi Q3

Audi Q5

Porsche 911

Volvo V40

Автомобили на 4-5 години:

Най-надеждните коли в Европа

Mercedes B-Class

Porsche 911

Mazda CX-5

Audi Q5

Mercedes SLK

Seat Mi

Audi TT

Mercedes GLK

Opel Agila

Mercedes M-Class

Автомобили над 6 години:

Най-надеждните коли в Европа

Porsche 911

Audi Q5

Audi TT

Honda CR-V

Mazda 3

BMW X1

Kia Venga

Volkswagen Golf Plus

Audi A4/A5

Ford Fusion

В класацията за автомобили над 8 години първото място отново е за Porsche 911.

Снимки: Производителите

Реклама  


Купи кола

Виж всички обяви

Коментари ( 31 )

Напиши коментар Влез

от: kretini ( преди 1 месец )

Класацията може да важи само за Германия.
С Български горива, консумативи и пътища няма да е така.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: дпа ( преди 1 месец )

Е има ли още хора вярващи на тези геманци?
От 10 години ги хващат в лъжи за какво ли не и особено за "уникалното има качество", те даже си го признават, дела се водят и пак немско та немско. Разбирам, пред тур...чоля, пама...ци, мюсул...мани и разни подобни номера минава, но сериозен човек освен да го хване жал и да се посмее, няма как да се върже!!! Жалко е наистина, за автомобилите е жалко!!!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Цугцванг ( преди 1 месец )

Класацията е малоумна. Модели които дефектират повече са по-често в сервиза и съответно са по-стегнати за пред ТЮФ-прегледа, просто защото по-скоро а били в сервиз. С една дума класация за немски фенчета, т.е. баламурници.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

рено вече е извън всякакви класации, а Нисан го заместиха на последните места.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: А бе .. ( преди 1 месец )

тая "фирма" рено не беше ли от ЕС, та вече даже и на последните места не я включват, въпреки напъните на из-хехе-калия и подобните му Факт-и?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

"Брандът трябва да има доста висок праг на продажби в Германия, не в Европа. "

То си пише бре!

"Изследвани са 225-те най-разпространени модела в Германия и съответно в Европа."

Можеш ли да четеш? Щом дръпнатите не могат да вкарат нещо в 225те най-разпространени модела, включвайки Европа, за какво да ги включват? Те са по редки и от ****** висшисти
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: До анонимния с нисан ( преди 1 месец )

Пич, това, че приятеля ти не си е поддържал колата не значи, че марката Нисан е скапана! Навремето като дойдох в Германия бях с един стар сивик, но без проблеми минавах ТЮФ 3 пъти без забележки! После го разкарах, защото потребностите ми изискват друг тип кола! Като се появят децата се променят доста неща!:)))
Та, важно е как се кара и как се поддържа колата! Самата марка почти няма значение!
Зависи дали я кара спокоен човек или някой дето вдига 200-та, преди да потегли!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

В нито една от класациите, които са извадили тув няма гоуф на 2ра позиция, дори и близо до 2ра няма.
Да не говорим, че километрите на колите са различни и напрактика сравняван автомобили седяли в гаража с такива, които се карат ежедневно. Не сравняват проблемите, които са възникнали по някъв критерии. Общо взето глупост поредна за реклама на "местното". А критерия за присъствие в класацията е още по-***.Просто думи нямам. Ама нека форумние вагонетки да се радват, че зима иде и пак с рейса ще са
Отговори
 
+2
 

Положителни: 7  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Абе то е ясно, че класацията е скалъпена, така че да прави реклама на немските трошляци. Аз карах едно ауди а6 преди сегашния ми автомобил. 3.0 дизел, както повечето в БГ. Хубав автомобил, ама все нещо му се сменя и то за сумати пари. Просто ми писна да се разправям със сервизи и да давам пари по тая кола. Иначе е хубава да. Сега карам хонда леджанд 2008. Харчи малко повече от дизелите, но няма място за сравнение- само масло в сервиза и много кеф по пътищата. Това е.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 9  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 месец )

По-добре прочетете условията за класиране на сайта им. Брандът трябва да има доста висок праг на продажби в Германия, не в Европа. Това изкючва три японски марки и двете големи корейски. За каква обективност говорим!?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 5  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Много ме съмнява тези мерцедеси да нямат ръжда. В последните години те с това са известни. Или ръждата не е критерий за TUV. Стига глупости! Бъдете обективни. Точно Мерцедес. Най-проблемните германски автомобили. Как пък не.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Невероятно е, че в класацията има и едно БМВ. Сгурно са бутнали нещо под масата на TUV да го включат.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 4  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 месец )

"Шкода Октавия 2007г.Никакви ядове няма с нея" Пич, ти за Гинес, ако е истина (в което силно се съмнявам). Да случиш на качествено менте.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 3  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Още го пази тоя лист с ТЮВ-а на Нисана от Австрия.Като го гледаме хем ревем,хем ни е смешно,хем думкаме ракия.Страшно е при нас.Скоро няма да има оправия в тая държава.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 месец )

И сега кара Шкода Октавия 2007г.Никакви ядове няма с нея.Една лампа на халогените му беше изгоряла,та като си дойде тук я сменихме,щото там му искали 120 евро да му я оправят.Абе тънкажник е яко.Мисли да я маха Шкодата и да взема Пасат или Ауди А4 по-нова година.
Та искам да кажа,че тия бракми дето ги караме тук,хората на запад са ги забравили вече и ги няма нито в ТЮВ,нито в Декра нито никъде.И ако и тук са така прегледите 90% ще вървим пеша или с градския транспорт.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Имам приятел,който живее и работи в Австрия.Имаше един Нисан 95г.И реши да го вземе там.Добре ама не го минал ГТП тук,а отишъл там.ГОЛЯМА ГРЕДА.Ония му изкарали 2 листа с дефекти за отстраняване и няма минаване.Чак гумичките,които държат гърнетата и перата на чистачките му бяха писали за смяна.Отиде в сервиз да го ремонтира.ОЩЕ ПО-ГОЛЯМА ГРЕДА-1200 евро му поискаха за ремонта.Че търси части през Ибей,че през автоморги,че през приятели от България,че еле го оправи,върна се тук и го продаде.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Абе тия в ТЮФ как не намериха тези най-висококвалифицирани кадри, които 30-години са проверявали качеството на японските производители.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 8  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Покажи Коментара
хаха гоуф спорт, гоуф с 1.2 двигател, гоуф с 1.4 двигател :D самооо и само да може да го набутат в класацията, ще вземат някоя версия, която се е представила най-добре.
Абе немци ли са не им вярвай. Те толкова се оплетоха в лъжи тия, че вече незнаят какво пишат, говорят, тестват и т.н.
То и аутобилд уж правеше такива тестове, ама се оказа, че всичко манипулират и лъжат нали?
Айде няма нужда да ми казвате колко са здрави немските тояги. Вече карах 2 немски коли и повече няма да повторя..
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 5  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Е, аз на ТЮФ-аджиите не им вярвам много напоследък! В Германия виждам все повече пушешщи кандилници и то от немски "премиум" марки! Не ги знам как покриват абгаз нормите, при положение, че зад себе си оставят облаци дим! Уж, контрола в Германия е сериозен, но явно това е останало в миналото!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: RX-7 ( преди 1 месец )

Не съм казал никъде такова нещо,не си измисляй.Това което казах е,че една кола се кара 100 000 км,друга същата дистанция.После я разглабят изцяло и почват да гледат всеки детайл.Води се история на целия пробег,какви грешки е дала,какво е сменяно,колко гориво дори е изхарчила и тн.Тоест абсолютно равни условия за всеки.Тюв е достатъчно авторитетно и показва много,но не е най-обективната,защото автомобилите не са поставени в равни условия.Доста по надеждна класация от тази на потребителя е!
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2

от: Дебелия ( преди 1 месец )

Тази класация е на база възраст на колата, но това, което не се казва, че всички модели са на различен средно навъртян километраж. Поршето го дават като победител е със среден киломтераж 29 000 км. Форд Мондео на същата възраст е с километраж 80 000 км, например. Логично е Форда да има по-голям брой повреди, защото има повече километри.
Като се публикуват такива класации, да се публикуват всички данни. Аз лично съм ги гледал.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: доRX7 ( преди 1 месец )

Та казваш анализът върху един автомобил е по-обективен от техническите прегледи на 10 000 000!
Нищо учудващо,че ник-ът ти е "пояпончен"
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 8

от: RX-7 ( преди 1 месец )

Всяка класация може да се приеме за субективна.Аз поставям на първо място тази на Декра(и АБ) за маратонски тестове.Пак са немци,но вземат един автомобил,карат го 100-150 хиляди километра и после го разглабят напълно.Следи се за износване на буталата,отчита се всеки един проблем за този период,гледа се какво е сменяно,салона в какво състояние е след употребата.. абе каквото се сетите.За мен тя е показателна,защото дава реално инфо. а не лични пристрастия.Там първи са Киа(2 модела) после ауди(q5)
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Към тази класация върви и обяснението, че 1 брой дефект е както блокиране на скоростна кутия тип " мултитроник " например, така и окисляването на една кабелна обувка.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 9  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Ти нито си разбрал мен, нито тази статия, нито другите статии.
'Експертите са направили класацията въз основа на 10 млн. технически прегледа на автомобили...Сред тях влизат дефекти на двигателя, скоростната кутия, шасито, окачването, ходовата част, кормилното управление, осветлението, спирачната и изпускателната системи.'
А топ-консуматорското проучване е на база на 200 души допитани по телефона.
Според някои много умни хора топ-консуматорското проучване е по-достоверно.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 21  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 месец )

Аз пък вярвам повече на ТУВ първо, че те правят техническите прегледи в Германия а доколкото знам ако техническите прегледи у нас се правиха като в ТЮВ то 80 процента от автопарка ни не би минал технически преглед. Освен това се основава на проверка на 10 милиона автомобила а не като американските където попитали 15 хиляди собственика на коли и собствениците избрали Тойота Ярис за най-комфортната кола. Чудно ми е тези собственици ако се качат в ЕС класа какво ще кажат после за комфорта на Яриса?
Отговори
 
+9
 

Положителни: 22  Отрицателни: 13

от: none ( преди 1 месец )

Това е класация на брой технически проблеми за всеки модел. Отказал двигател = 1 бр. проблем, и разбита биалетка = 1 бр. проблем. Няма тежест на проблемите в класацията. Като цяло от класацията им може да се добие някаква представа за надеждността на един или друг модел. Другите класации са на база потребителка удовлетвореност. Там отказалият двигател изстрелва модела в дъното на класацията (вероятно, понеже за някой хора и бавното пеърване на телефона е проблем ;))).
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 8

от: Фолк с японски ваген ( преди 1 месец )

Смешници! Наслагали си немските кашони на първите места, докато всички знаят, че няма кой да бие японките по надеждност.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 25  Отрицателни: 19

от: D[V01D] ( преди 1 месец )

Много интересно как само немските класации, в които предимно немски автомобили има са най-достоверните според някои хора. Това американци, които са консиматори номер едно, британци и други нищо не разбират. Немско му е майката. Ненско и всички останали, мерцедес и всички останали... :D
Отговори
 
+3
 

Положителни: 17  Отрицателни: 14

от: Кирил ( преди 1 месец )

Немска класация-немски кошници -първенци.
Добре,че няма българска класация-ГрейтУол щяха да са на първите 9 места ;)
А ако има руска класация....
ЗАЗ номер1 :)
Отговори
 
+20
 

Положителни: 39  Отрицателни: 19

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising