Вход   Регистрация

В Dacia искат премахване на безсмислените технологии

В Dacia искат премахване на безсмислените технологии
 

Румънската марка популяризира по-семпъл подход към живота

Изследване на румънската марка на Renault – Dacia, проведено във Великобритания, даде интересни резултати за това каква информация получават водачите от автомобила. Оказва се, че над 70% от участвалите в изследването не разпознават основни показания и предупреждения, които се появяват на арматурното табло на автомобила им.

Dacia: Безсмислените технологии объркват хората

Това изследване допълва инициативата на Dacia за премахване на т.нар. „безсмислени технологии” не само от автомобилите, тъй като не реално не помагат на хората. Според тезата на румънците, по-семплият подход към живота изобщо, ще направи хората по-щастливи. 84% от участвалите в изследването 2000 британци признават, че понякога технологиите само ги объркват, вместо да им помагат.

Един на всеки пет души е заявил, че притежава три или повече кухненски уреда, които са му твърде сложни за употреба и по тази причина прашасват някъде в килера му. 6% пък са заявили, че са стояли твърде дълго на светофара, тъй като не са успели да се справят с бутоните, които трябва да натиснат, за да светне зелено за пешеходците.

След резултатите от изследването шефката на Dacia Великобритания Луис О’Съливан заяви, че марката предлага на клиентите само технологиите, от които те наистина имат нужда, а така не им се налага и да плащат повече за колата, която поръчват.

На Острова обаче базовата версия на Dacia Sandero се предлага за 5185 лири, но в серийното оборудване не попада и радио.

Снимка: Dacia

Реклама  


Купи Dacia

  • Dacia Sandero 1.4 MPI GPL

    3999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2008 г., пробег - 239000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Dacia Sandero 1.4 MPI GPL

    4300 лв.

    дата на произв. - март , 2009 г., пробег - 171000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Dacia Logan

    5500 лв.

    дата на произв. - август , 2008 г., пробег - 245000, С.к - Ръчна, цвят - Бордо

  • Dacia Logan 1.6 бензин/газ

    4500 лв.

    дата на произв. - октомври , 2008 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Tъмно син

  • Dacia Sandero

    7999 лв.

    дата на произв. - февруари , 2013 г., пробег - 154000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Dacia Logan MCV 1.5 dci Laureate

    15800 лв.

    дата на произв. - ноември , 2015 г., пробег - 71000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

Виж всички обяви

Коментари ( 37 )

Напиши коментар Влез

от: ФАКТ! ( преди 10 месеца )

По-добро от Дачия няма!
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 4

от: Психиатър ( преди 10 месеца )

Последните изследвания доказват, че около 6млн българи живеят в постоянен стрес. Останалите към 2млн живеят в Австрия, Германия, Англия ...
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Стига с тая Чехия ве! По-добре са опредулено от нас. Средната им заплата е около 1000 евро, обаче е по-скъпо там. Особено техниката и колите са доста по-скъпи. Шкодите, които ги правят там са доста по-евтини у нас например. Храните им и те са по-скъпи като цяло. Не много но са по-скъпи. Да отидеш на ресторант също не е евтино и то некак.Има ефтини, но повечуто са горе-долу двойно по-скъпи. Наемите и те не са никак евтини. Точно поради тези причини доста чехи са зад граница не че ние не сме.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Именно, минавам и да го видя
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

А, сега вече има приятел в Чехия. Нали беше ходил 200 пъти, бе !
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 1  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Имам приятел там. Той ми го е казвал за регистрациите, на мой въпрос.

Да, не може да я регистрира.

Отдавна хората там нямат граници между тях. Границата е само фиктивна, както вероятно знаеш. Тази година за пръв път видях патрул на немско-австрийската, вероятно заради имигрантите. Пътуват и работят навсякъде.

В Чехия немския е втори език. Много чехи работят в Германия и Австрия, абсолютно е нормално
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Чакай ся първо писа че не можело да се регистр3рат коли без актуалното евро а после говшриш за по високите данъци. Да за данъците съм съгласен но не и че не можеш да регистрираш стари кола. И не е при заварено положение защото се вижда че са с новите номера на ЕС а не старите им. Значи все пак са регистрирани. А ако е продадеш новия собственик по твоята логика и той няма да може да е регистрира. За стандарта им съм съгласен.Чисто и спретнато е там и са много напред но не много щом в Гер.ходят.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Хаха, нещо двойнствена личност ли си? Кой си затапил? Мисля се вижда какъв си? Аз лично не съм обиждал никой.

И да ходя всяка година в Чехия, дори по 2-3 пъти. Харесва ми бирата там

Ти гледай по ТВ-то колко е зле там, ама са 20г преди нас, във всяко едно отношение
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: типично! ( преди 10 месеца )

в статиите за рено-дачия се пише за всичко друго, но не и за коли - просто няма такива!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: 112 ( преди 10 месеца )

Тоя където само псува е гати върлия сeляндур.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Като ти гледам писаниците виждам колко ти е висока летвата...

А за завода в Чехия, точно никъде не съм писал нищо. Това че не можеш да четеш, не е мой проблем..., но това е от високата ти летва

Би било да сме толкова зле като чехите, макар че явно няма как да знаеш
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Абе ако не можеш да се справиш със кухненски уред и не можеш да натиснеш голямо копче на половин метър жълта кутия имаш по-сериозни проблеми за решаване от колата.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 6  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

"Разказах какво каза техен синдикаленм лидер по нашата телевизия. Хората не са доволни от това което става. "

По ТВ-то може да видиш много неща, вярваш ли на всички. Хората винаги са недоволни, каквото и да се случва. Просто така сме устроени. Всъщност, това е прогресът

А кой е мамул, мисля си личи. В Чехия съм бил около 20 пъти през последните 10тина години...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 3  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

"Тази година бях там и съм снимал РЕГИСТРИРАНИ Шкоди 105 и 120л. Те нямат НИКАКВО евро."

Това е заварено положение. В Чехия под действащото Евро 6 в момента кола не може да регистрираш. Въздуха им е чист, и не е като да нямат коли...

Старите са с огромни данъци
Отговори
 
  0
 

Положителни: 4  Отрицателни: 4

от: none ( преди 10 месеца )

Все пак говорим за кола за 12К лв. ;))). Не може да се очаква кой знае какво. Да не забравяме и че например Ауди продават А6 за 100К гола като пушка ;). За да я докараш с нормален двигател, кутия и екстри трябва поне още 30К отгоре. А и за какво им е на британците радио в колата. Да се депресират всеки ден като слушат за Брекзит ли ;)))
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Според рено/дачия .. ( преди 10 месеца )

излишните неща са:
- комфорт по-различен от на магарешка каруца в т.ч. липса на тропане, скърцане, друсане;
- надеждност и сигурност по-висока от последните места на всички класации навсякъде по света - обещание което рено спазва повече от 15 години;
- секви там "глезотии" като климатик, жабка, ляво огледало, пластамаси по-меки от орехова черупка и т.н.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 6  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Много ясно. Фолксваген не са купили Шкода за да правят богати чехите. Разликата в заплатите била 4-5 пъти. Те имат нужда от евтина работна ръка. И естествено, че компанията майка ще обере каймака. Чехите с пръст в уста. Нормално е да протестират.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 10  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Охлюв нещастен, завирай си главата в пясъка и реви колко са добре другите. Разказах какво каза техен синдикаленм лидер по нашата телевизия. Хората не са доволни от това което става. На теб като не ти харесва нещо, излез и протестирай, бе мамул прост! Какво ми обясняваш кой какъв бил. ***!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 7  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Ама Ситроен С1 и Пежо 107 също нямат жабка.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Тоест стар дизел с евро 2 или 1 да речем, струва 1000 евро горе долу, данъка ти на година също 1000 евро.
Тва иска да каже, колегата.
Ама ти като си *** като ***.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 6  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Старите дет се регистрират, застраховката им е на километър.
Ако минеш много километри плашаш повече, а колегата дето е казал, за действащия евро стандарт, предполагам има предвид, че колкото по-висок евро стандарт кола караш толкова по - поносим данък и застраховка ще имаш.
Отиди регистрирай стара дизеларка да те видиим, ще ти излезе по - евтино да караш М6 да речем.
***, ***, ама чак пък толкова *** да си.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 3  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Под кое действащо евро не можело да се регистрира автомобил в Чехия, че нещо не разбрах? Тази година бях там и съм снимал РЕГИСТРИРАНИ Шкоди 105 и 120л. Те нямат НИКАКВО евро. Върви им обясни, че не можели да ги регистрират. И Лада Нива видях. От едно времешните, а не от новите. Пасати почти не можеш да видиш. Изобщо от ФВ колите са много по-млко от останалите внос. Иначе да масово Шкоди се карат. И не са чак толкова добре щом масово в Германия и Австрия ходят за работят чехите.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 5

от: до: сс ( преди 10 месеца )

Покажи Коментара
да разбирам ли, че си собственик на превозно средство с камшично запалване? Това, което си описал говори, че е точно така.
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 4  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Мда, много са зле чехите. Затова там автомобил под действащото Евро, не може да се регистрира.

Заплатите им минимални, пък карат чисто нови коли, предимно Шкоди, само че високи нива на изпълнение, останалото са Пасати и тук там някоя различна.

Отдавна вече може да се пътува и всеки може да види за какво става въпрос!
Отговори
 
+10
 

Положителни: 14  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Това с технологиите е до време. Изд.ухалите Ит-та ги хвалат тия неща, но 97% от хората не ги ползват. Когато започне всичко да се разваля и ти идва да им нопомпаш камбаните на тия олиго-та. То като с компютрите и телефоните, от извесно време са в застои, просто нищо по удобно не може да се измисли, само товарат с глупости. То и това с електричките няма да го бъде.....
Отговори
 
+13
 

Положителни: 15  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

А в Румъния нещата са още по-отчайващи. Те и в момента трупат огромен външен дълг, по пътя на Гърция, заради увеличинието на заплатите и нещата отиват на намаляване.
Отговори
 
+7
 

Положителни: 9  Отрицателни: 2

от: сс ( преди 10 месеца )

По-малко излишни уреди,по-малко болки в главата! Колата е машина за придвижване на хора и товари, а не персонаж от "Стар трек".Дано в Дачия успеят да се наложат над мераците на Рено!
Отговори
 
+8
 

Положителни: 11  Отрицателни: 3

от: expert ( преди 10 месеца )

И чехите започнаха да се усещат, че ползата от чуждите заводи е минамална. Някакъв техен синдикален лидер от Шкода обясняваше каква е картинката в действителност. Печалбата отива на Запад, при фирмата майка. Плащат минимален данък, който бил смешен. Заплатите са между минималната и средната, за това и стачкуват постоянно. И чехите се дразнели, че от няколко години са зациклили и изобщо не настигат западния стандарт. Това е горивата истина.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 10  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

Какви румънци искали, бе хора! Марката е собственост на французи и всичките шефове са французи. Решенята се вземат от тях. Румънците са мурджовци, които им бачкат ангария.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 10 месеца )

За къф чeп ми е колата да разпознава пътни знаци?!?!?!?!
Бил съм на шофьорски кУрс, когата беше 3 м. имаше полигон, градско, нощно, магистрала и книжките не се купуваха. Научиха ме да гледам и да разпознавам знаците. Ако колата ще ми гледа знаците е по-добре тя да ходи на шофьорски кУрсове вместо мен или аз да ползвам обществен транспорт. Не е редно и не е нормално това колата да го прави, ако не е автономен автомобил естествено. Там нещата са малко по-други...
Отговори
 
+22
 

Положителни: 24  Отрицателни: 2

Страница: 12
Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising