IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Tesla започнаха масови съкращения

Само за седмица над 400 служителите на компанията останаха без работа

В Tesla започнаха масови съкращения

Затрудненията, които изпитва Tesla Motors през последните месеци, принудиха компанията да започне сериозни съкращения на персонала си. Уволнени са не само работници, но и част от мениджърите, съобщава The Mercury News.

В Tesla започнаха масови съкращения

Според информацията, само за седмица са били освободени между 400 и 700 служители. Между тях има и  такива, които работят по проектите на компанията SolarCity, придобита от Илон Мъск прези миналата година.

Един от останалите без работа мениджъри разкрива, че за предстоящите уволнения се е знаело от няколко месеца, но сега те вече са факт. Бившият служител на Tesla разкрива, че самият той е получавал само високи оценки за работата си, но въпреки това е попаднал сред съкратените.

Представител на Tesla потвърди за съкращенията, но не пожела да уточни техния брой. Според обяснението, причината за намаляването на персонала не се дължат на лоша работа, а на проблемите, които в последно време изпитва компанията.

Само преди дни стана ясно, че производителят на елекромобили изостава сериозно от графика за производство на най-новата си кола – Model 3. Те бяха обяснени със затруднения по пренастройване на производствените линии в заводите на компанията.

Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla motors
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аа само 10% ? Значи все пак е с по-ниско КПД.Няма такова нещо като "най-добра аеродинамика".Има коефициент на челно, профилно съпротивление и сумарен коефициент на аеродинамичност. Колко са при тези модели ?
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аве Колев ти изобщо знаеш ли че P100D харчи колко електро B-класата на Мерцедес а базовия Model S харчи само 10% повече от Е-Голф а Модел 3 има най-добрата аеродинамика или само ти дрънка устата и да знаеш базовия Model S е в Класа на 5та серия и А6 и вдига 100 за 4.4сек Е-голф за 11сек преди фейслифта пиша
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Като цяло един масов продукт като автомобил или смартфон (а не медицинска, измервателна и машиностроителна техника) направен ли е в USA - изобщо не ми го хвалете! Нагледали сме се на "най-великата нация" на света...
  • #13
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Колева, изпревариха ме с описанието - лошо проектиран, лошо сглобен, нисък КПД, голямо разхищение на енергия, неекологичност (тока идва от въглища основно), и както се вижда - ненадежден!Пробега зависи от количеството и размера батерии главно, както и от КПД, аеродинамичност и др.Тесла наистина няма аналог в тази цифра. Рядко може да се плати толкова много и да получиш толкова малко.А това че нарушават личното пространство и свободата на собственика е само бонус, но той сам си го прави...
  • #12
    2 rate up comment 9 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 6 години )
    До Факт : Звездата на Давид никога не гасне ! Тя е вечност !Сияе и през деня , а който се е заял с Евреите го отнася седмо кратно !
  • #11
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Какъв е аналога на Тесла всъщност? Да определим какво представлява Т'слата:Ужасяващо скъп, зле сглобен, с не особено надеждна електроника, замърсяващ колкото дизел, но с 1/5 пробега на дизел Плюса, който се изтъква във всички сравнителни тестове е ускорението 0-100... само че всички забравят да споменат, че при по-продължително натоварване прегрява и електрониката реже мощността. Всъщност тоя *** няма аналог и не би трябвало да има!
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Ахахаха *** ефреи винаги сте били пол.хора полу маймуни!Така и ще си изгниете!
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Тия новите дето ще ги назначи докато навлязат в работата, докато настроят нещата по собствените си нови виждания за да "оптимизират процеса" и още не 10 ми 110 хиляди заявили интерес за Модел 3 ще си искат парите обратно и ще идат да си купят истинска кола :)
  • #8
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Може би защото тесла и епъл са един дол дренки като подход и отношение просто в различни сфери ?
  • #7
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Колев ( преди 6 години )
    Тесла е най-младата автомобилна компания и за кратката си история през последните години е наравно по издънки с другите автомобило/ел.мобило производители.Как човек да не предпочете друг електромобил за много по-малко пари с много по-голяма надеждност и по-добър разход на електрическа енергия за 100 км ?