IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Работата става дебела: и Китай забранява двигателя с вътрешно горене

Правителството в момента работи върху времевите рамки на забраната, потвърди министър

Работата става дебела: и Китай забранява двигателя с вътрешно горене

Битката за спасяване на двигателя с вътрешно горене може да се окаже обречена, ако китайското правителство реши да забрани автомобилите с бензинови и дизелови двигатели. По информация на Bloomberg такава мярка се обсъжда в момента. Няколко други страни, като Норвегия, Франция и Великобритания, обявиха планове да въведат такива забрани след 2035-2040 година. Присъединяването към тях на най-големия автомобилен пазар в света вече окончателно ще наклони везните към електромобилите.

Работата става дебела: и Китай забранява двигателя с вътрешно горене
Китайските власти са твърдо решени до 2030 страната да започне да намалява въглеродните си емисии

Правителството в Пекин работи съвместно с други регулатори върху времева рамка, в която да забрани производството и продажбите на двигатели с вътрешно горене, потвърди Ксин Гуобин, заместник-министър на промишлеността и информационните технологии. Анализатори виждат в тази мярка и шанс китайската автомобилна индустрия да осъществи глобална експанзия. Китай е най-големият пазар на електромобили в момента и най-големият им производител.

Множество компании - и китайски, и чуждестранни - се готвят да се възползват от евентуалната забрана. Honda обяви, че догодина ще представи нов, изцяло електрически модел специално за китайския пазар. През декември е дебютът на ES8 - електрическия кросоувър на компанията Nio на мултимилиардера Уилям Ли.


 

Тагове: honda nio
0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А ТЕЦ -овете им пуууушат ли пуушат...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 6 години )
    Много ми е интересно какво ще стане в България след като тези забрани влязат в сила. Колите втора ръка с ДВГ ще поевтинеят заради евтиния внос от държавите със забрана за тях. В един момент обаче ще започнат да идват и изгодни електрички и собствениците на коли с ДВГ ще са на загуба, защото ще ги продават по-трудно. Варианта е да си ги карат до като може или да преглътнат загубата. Нашата държава надали ще стимулира такива хора да купуват новите ел коли. Освен да ги "стимулира" с големи данъци
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Уили ( преди 6 години )
    Да ви успокоя! Подобна политическа заявка цели единствено СПЕШЕН политически дивидент под благородния предлог вашето здраве. Разбира се основния проблем, който ще се решава на заден план е фискален. Иначе казано, който се вози на мпс с ДВГ, ще финансира субсидията по закупуването на електромобили.И това ще става под формата на по-високи данъци или някакви санкции.Едно за сметка на друго, дами и господа. Разбирате, че и без това продънените държавни бюджети няма да финансират безкрай тази кауза.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Щом смяташ,че там цифрите са смешни представи си в останалият свят какви са. Тисличката продава под 100х на година.40% от електричките са там
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И ся кво ще правят вурстовете?Набълбукаха се с нови заводи за дизели там и ще им умре далаверата. Трябва много бързо да се преориентират, че ще правят както вятъра. Те всъщност отдавна го правят и явно им харесва. Май нещата с колите им са тръгнали бясно там където отиде немската електроника. Ама то само с лъжи, партенки, манипулации и стара слава тази работа не става.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Развеселен ( преди 6 години )
    В знак на солидарност с взетите мерки от 2040 година спирам да пия.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Всеки говори че Китай са най-големия производител на електромобили, но никой нищо не споменава в цифри.През първата половина на 2017 там са продадени 182000 плъг-ина от които 11% внесени. Произведените Електромобили в Китай без хибридите са 128000 което не е кой знае колко.
  • #4
    15 rate up comment 0 rate down comment
    кибик ( преди 6 години )
    А дали двигатели с външно горене ще останат разрешени?!
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    "Аре целия китайски дизелов *** да идва Ноф Фнос у БГ-то" Може и да има някъква вълна на стари таратайки в началото но 5-10 годни след като западняците престанат да купуват фосилни коли ще секне и потока на стари към нас. А при електричките няма да има много коли на старо защото батерията държи към 15 години и след това се рециклира. При тях даваш много пари в началото и след това финансовите ползи идват от нулевите експлоатационни разходи а не от дългия период на ползване.
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    рветеер Далече си от истината моето момче Забраната е за нови коли ... а те ще са скъпи втора ръка ще са достъпни ако не им вдигнат данъците изобщо не ги чакай тези коли