IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Огромни глоби за BMW, Daimler и VW, ако се докаже картел между тях

Прогнозата е на европейския комисар по защита на конкуренцията

Огромни глоби за BMW, Daimler и VW, ако се докаже картел между тях

Германските производители Volkswagen , BMW, Audi, Porsche и Daimler ще бъдат глобени сериозно, ако съдът докаже, че между тях е имело картелно споразумение. Това обяви еврокомисарят по защита на конкуренцията Маргарет Вестагер пред изданието Business Insider.

Огромни глоби за BMW, Daimler и VW, ако се докаже картел между тях

ЕС и антимонополните органи в Германия в момента разследват дали представители на водещите германските производители са се срещали за да обсъждат избора на доставчици на компоненти, цените на моделите си, както и въвеждане на стандарти, които са в ущърб на чуждестранните проиизводители.

Вестагер все пак побърза да се застрахова като призова да не се спекулира с размерите на евентуалните санкции, както и за това кога Комисията по конкуренцията към ЕС ще вземе решение за тяхното прилагане.

Според комисаря по конкуренцията, бизнес-практиките при европейските автомобилни производители са същите като тези, използвани от американските технологични компании. ЕК вече глоби Google и Facebook за подобни действия.

Снимка: The Local.de
 

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не му обръщайте внимание на ВАГи-нала! Него не го слуша главата. Ама ниак!В статия за немските картели пак намесва Тойота, Хонда и сие. То бива да си толкова ограничен, ама чак пък толкова не бива!
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи, веднага ти отговарям.Моят Land Cruiser е произведене в Япония. Нещо друго да кажеш? Някоя друга глупост да измислиш?Твоя Гоуф е сглобен в Германия!!!Прави разлика! Сглобен, а не направен, защото повечето му части са правени в братски Китай, където наляха милиарди в строежа на нови заводи. Даже и тук имаше статия за това. Потърси и чети!И сега, ако кажеш каква е връзката с това кой къде произвежда и поредните немски измамни картели и какви ли не други далавери, цена няма да имаш! Кажи!
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това къде се произвеждат автомобилите няма голямо значение, но: Мазда правят много модели в Япония /основно 3/, Субару и Дайхацу се правят само в Япония, да не говорим за многото местни модели. Що се отнася до ФВ - половината им производство е в Бразилия - правят там камиони, бусове и леки автомобили.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Все по-ясно става какво всъщност се крие под лъскавите премиум ламарини.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Владо ( преди 7 години )
    Конкретно Тойота има заводи къде ли не, та има и японски Тойоти.А тези за Европа се произвеждат в Турция( Verso, Corolla, C-HR),Полша (Aygo), Англия(Avensis, Auris), Франция (Yaris, Proace), Южна Африка (Hilux), Япония (RAV 4, Prius, Land Cruiser, GT 86).Но не това е важното - ако зависи от Toyota - всички ще са японски, но ЕС задължава да има и местно произведени части, възли или коли...
  • #6
    5 rate up comment 8 rate down comment
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Кой точно автомобил на японски производител се произвежда в Япония?Турската Тойота?Турската Хонда?Унгарското Сузуки?Английския Нисан?Не ме разсмивай!Фолскваген поне си правят Голфовете във Волфсбург!
  • #5
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Който разбира, само японско купува. А голфаджиите да си карат немските таралясници и да си плащат в сервиза.
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Planned obsolescence! Германците са ЦАРЕ на това. Те са го измислили това нещо. Още преди 100 години са прилагали тия шмекерски номера.Например в началото започват със дребни неща.Те създават индустрията на КОНСУМАТИВИТЕ!Приемерно ел. крушките които имат лимитиран живот. (А реално ел крушката може да се направи да издържа 100 години без проблем).
  • #3
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Германския бизнес се превърна в символ на корупция.
  • #2
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Странно ( преди 7 години )
    Да оставим настрана факта, че има двоен аршин за фирми от Източна и Западна Европа, това за съжаление няма как да го избегнем. По-интересното за мен, е че въпросната комисия разследва дали с това споразумение не са засегнати други производители. Докато за повечето хора въпроса, е защо благодарение на това споразумение са заплатили изкуствено завишени цени за новите си автомобили, които почват да се чупят като по часовник след изтичане на гаранцията.