IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault-Nissan вече е най-големият производител в света (ОБНОВЕНА)

За първите 6 месеца от годината алиансът е продал над 5,2 млн. нови коли

Renault-Nissan вече е най-големият производител в света (ОБНОВЕНА)

Алиансът Renault-Nissan стана най-големият автомобилен производител на света, след като за първите 6 месеца от годината е продал  точно 5 268 079 нови автомобила, което е със 7% повече от същия период на миналата година. Това съобщиха от прес-службата на концерна, който изпреварва основните си си съперници Volkswagen Group и Toyota Motors.

Renault-Nissan надмина Volkswagen Group по продажби

Увеличението на показателите на Renault-Nissan се дължи частично на добавянето на продажбите на Mitsubishi Motors, който стана собственост на алианса в края на миналата година. Като цяло позитивна динамика за първото 6-месечие записват моделите Renault Clio, Renault/Dacia Sandero, Renault Captur, Renault/Dacia Duster, Nissan X-Trail, Nissan Sentra, Nissan Qashqai и Nissan Teana. Отлично се представят също Mitsubishi Outlander и Pajero Sport, които са лидери в своите сегменти.

Renault-Nissan надмина Volkswagen Group по продажби

Ръст на продажбите записват и електромобилите на групата, като за полугодието от тях са продадени 481 151 бройки. Този резултат се дължи най-вече на Renault Zoe и Nissan Leaf, на Mitsubishi I-Miev, както и на хибридния Mitsubishi Outlander.

На второ място се нарежда групата Volkswagen, чийто резултат за полугодието е 5 155 900 автомобила. Резултатът на германците е по-нисък с 0,8% от миналата година. Най-силните брандове на концерна са Bentley и Seat, при които има ръст от 30,6 и 15,7% съответно.

Третата позиция е за компанията Toyota с 5 129 000 продажби, като японците записват ръст от 2,7%. Близо до тях се движи и четвъртият в класирането - General Motors, който има резултат от 4 744 000 продажби. Другите два американски производителя - Ford и Fiat-Chrysler, все още не са обявили официално резултатите си.

Далеч назад се нареждат корейският концерн Hyundai-Kia i 2 202 220 реализирани нови автомобили за първите 6 месеца на 2017 г. Спадът тук е със 7,9%. На свой ред групата PSA, в която влизат марките Peugeot, Citroen и DS, записва увеличение с 2,4%, като е продала 1 361 964 нови автомобила.

Снимки: Renault









Снимки: Renault-Nissan



 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #23
    12 rate up comment 8 rate down comment
    до нова кола ( преди 6 години )
    То при турските Тойоти всичко е консуматив...145 хиляди километра не е кой знае какъв пробег за който и да било автомобил - едва ли за такъв пробег ще имаш проблем с който и да било автомобил!Виж, като минеш 300 хиляди километра, става друго...Лесен тест - какво карат башкишите - Кади, КИА, Шкода, Дачия! Автомобилите им са на половин милион километра и пак се движат ежедневно!Интересно защо не карат Тойота, Хонда или Нисан, щом са толкова безпроблемни!
  • #22
    7 rate up comment 14 rate down comment
    СтъкМистика ( преди 6 години )
    1 продадено рено = 3 продадени Митсубишита = 5 продадени Нисана + някоя и др. Лада и ДачияВажното е, че адвокатската кантора рено бие тъпана.
  • #21
    13 rate up comment 4 rate down comment
    нова кола ( преди 6 години )
    разказах ви ги тези неща, за да знаете, че не е съвсем вярно това, че новите коли се разваляли. Поне при тези модели, които споменах. Иначе преди години бях фен на немското и там действително всичко и по всяко време може да ви изненада. Вярвам на колегата за споразумението във ВАГ да спрат да правят здрави коли. Имал съм няколко модела от техните и са пълна трагедия. Направо се чудя на тези, които ги купуват и осбено тези нов внос. Те, като нови се чупят, а за старите не ми се мисли.
  • #20
    11 rate up comment 2 rate down comment
    нова кола ( преди 6 години )
    Тойота Авенсис от 2010 1.8 150 к.с. нова до сега навъртени 145 000 само консумативи. На жената Митсубиши Спейс стар 2014 г. 1.0 71 к.с. до сега навъртени 65 000 км. само градско абсолютно никакви проблеми. Само консумативи. Едиствено от време на време светва лампата за датчика за налягането на гумите. И това става когато температурите почнат да падат под нулата. След няколко мин. каране угасва. Налягането в гумите е ок. От Митсубиши ми казаха, че било нормално еи няма проблем щом угасва.
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Общо взето аз не вярвам на подобни писания дай доказателство че примерно новите коли от 2010та се развалят повече след 5-6години от колкото новите коли от 95та примерно когато са били 5-6 годишни или въобще каквото и да е което показва че твърдението ти е вярно"Аз също не вярвам. Заявявам го като каращ кола от магазина. Чак сега вече на 9тата година почват да се обаждат някои дребни неща. Вероятно тези колите преди 90те са по здрави, но пък тях новите ще ги надминат по неръждясване, 100%!
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 6 години )
    Последния анонимен коментар е мой.
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не бе вярваме!!!Само че какво има в Голф 2 за да се счупи? Климатик? След 90те, демек малко преди края Подгрев? неЕл.стъкла? рядкоВсичко останало?Ми не, на мен такава кола ми не трябва, ако исках такава, щях да си взема базова Дачия. Вероятно отговаря на всички тези нещаИскам колата ми да има подгрев, бленда, МП3, климатроник и тн. Нека се троши по често от Голф 2, аз ще си я правя
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Повечето модели на Рено-Нисан са в началото на жизненият си цикъл, а тези на ФВ - в края (нищо че феновете си ги купуват като "нови"). До края на годината разликата ще се запази най-вероятно, а следващата очаквам да се увеличи предвид излизането и на Автоваз на сцената и национализма на руснаците. Другото което ще им увеличи продажбите е увеличаването на моделната гама на Митсубиши. Надявам се Инфинити да оправи проблемите с електрониката на колите си, че язък за добрият им дизайн ...
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    До анонимния, който не вярва че новите коли се трошат:За тази случка разказва и ауто билд. И така, това се случило през 90-те г, на миналия век. Във ФВ се събрали отбор шефове, които да решат как да се правят коли. Било решено никога повече да не правят толкова качествени коли като голф 2, защото хората ги карат по 20-30 г. и фирмата не печели. Оттогава европейските коли се правят с програмиран живот на части и детайли, а така наречените "милионници" изчезнали безвъзвратно.
  • #14
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нормално - в момента френските коли са много по-качествени от немските.