IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-надеждните автомобили в САЩ

Kia за втора поредна година е лидер в класацията на J.D. Power and Associates

Кои са най-надеждните автомобили в САЩ

Американската компания J.D. Power and Associates, която провежда независими изследвания на клиентската удовлетвореност, публикува ежегодната си класация на автомобилните производители за най-качествени и най-надеждни машини. За втора поредна година начело е компанията Kia Motors.

Избраха най-надеждните автомобили в САЩ

Изследването е основано на допитване до повече от 80 000 американски собственици на нови автомобили. Те е трябвало да отговорят на 223 въпроса, разделени на 8 основни категории, за проблемите, открити от тях в първите 90 дни от владението на превозното средство. На основа на отговорите е съставен рейтинг на средното количество дефекти, открити при 100 коли от всяка марка.

Оказва се, че на всеки 100 автомобила на Kia се падат по 72 проблема. На второ място е премиум-бранда на Hyundai – Genesis (77 повреди на 100 машини), а на трето е Porsche със 78/100.

В отделните категории 5 модела на Kia заемат първите места по надеждност. Това са седаните Cadenza (на снимката) и Forte, както и кросоувърите Niro, Sorento и Soul.

Производителят с най-много дефекти е Fiat – 163 на 100 автомобила. Надолу в списъка попаднаха известни със своята здравина марки като Jaguar и Volvo, съответно със 148 и 134 повреди на коли.

Избраха най-надеждните автомобили в САЩ

За Kia това е втора поредна година на върха, след като в предишните 27 издания на класацията начело винаги бяха производители от премиум-сегмента. Средният показател в класацията на J.D. Power за всички марки е 97 повреди на 100 автомобила.

Снимка: Kia, J.D. Power

0 от 500
  • #49
    4 rate up comment 0 rate down comment
    dpaaa ( преди 6 години )
    Дизел а Фиат ползваха Сузуки до 2007 г. и за SX4 пишеше, че този дизел е крайно непрепоръчителен поради честите дефекти и скъпите ремонти. От 2007 г. ползват дизели на Пежо.
  • #48
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Коя корейска кола е с италиански дизел, че нещо не разбрах? Стига опашати лъжи, баси нещастника! От 2003 г. дизелите им са корейски. И точно от тогава корейците започнаха да излизат напред в класациите.
  • #47
    3 rate up comment 3 rate down comment
    dpa ( преди 6 години )
    Хм, много ми е интересно как ФИАТ и Волво са на дъното? Дизелите на фИАТ се слагат на сумати марки, и на немски, на японски, на корейски - които са все на 1-во място. Като посетя сервиз все немски коли вътре. Хайде аутобилда няма да ги коментирам, те сами си признаха че маниполират тестовете си за издръжливост. И още нещо интересно, английската асоциациа на застрахователните компании твърди, че изплаща най малки суми точно за фиат и волво. Явно много се лъже мамка му навсякъде!!!
  • #46
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    'ФИАТ и Волво така и не се отлепиха от дъното. Наистина са палачорски фирми'Така е ама де да бяха само те.разгледай няколко класации..немски, английски, френски - компания неотлъчно им правят Рено , дачия, киа,роувър, НЯКОИ модели на форд и малките модели на пежо/ситроен . Май е тенденция Германските премиуми напоследък да са също в долната половина..ама пуста гъзария и BG комплексарщина ...
  • #45
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Именно. Трябваше да са тук . Препочитат да дават заплати 3 пъти по-високи.ок ...ама защо очакват после да им купуваме тенекиите?Другото е,че по последни данни 1/5 от новите коли в Европа са made in Turkey... ЗАЩО сме в ЕС? Както Тръмп иска 35% мито за колите от Мексико така и ЕС.. когато Турската корола дойде на цената на Ц-класата тойота ще се замисли за заводи в България
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Костов го няма от много години.А кия наскоро отвориха завод в Словакия.заплатите в завода - 4
  • #43
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Корейските коли щяха да са ми по-симпатични ако се бяха се сетили д открият някой завод в България.Ще кажете няма кадри- това далеч не е проблем,кадрите се обучават докато се строи завода.Проблема е пренебрежението към НАС..така ,че не виждам причина да не ги пренебрегвам. Да си ги купуват в Словакия Дотогава -10 годишни глокници от дойчланд и Северна Италия
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Киа и Хюндай отдавна не са само дизайн.
  • #41
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Кия/хюндай - това е Дачия с дизайн. Което е ок, но за едния дизайн да плащаш двойна и тройна цена...
  • #40
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    известни със своята здравина Волво.... Глупости! Волво никога не са били надеждни. Колкото и Субару са надеждни, кашкавалената фабрика.