IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

300 коня за новия Megane RS

Спортният модел на Renault получава мотора на Alpine A110

300 коня за новия Megane RS

Новият хот-хеч на Renault – Megane RS, ще дебютира на салона във Франкфурт през септември и има сериозен шанс да получи мотора на възродената легенда Alpine A110.

300 конски сили за новия Megane RS

Работата по RS версията на новия Megane е започнала успоредно с тази по обикновения хечбек, като идеята е била екипът да има повече време за развитието на модела, който се очаква да излезе на пазара с впечатляващата мощност от 300 к.с. Почти сигурно е, че в Renault Sport ще се откажат от 2,0-литровия турбо мотор за сметка на 1,8-литровия агрегат също с турбо, който задвижва новия Alpine A110.

300 конски сили за новия Megane RS

Французите вече обявиха, че няма повече да развиват 2,0-литровия двигател, което притесни част от феновете на модела, че в компанията може да заложат на 1,6-литровия двигател от Clio RS. Но моторът от Alpine A110 изглежда повече от елегантно решение. 4-цилиндровият двигател за A110 е по-нов и при модела на Alpine се предлага с 250 к.с. и 320 Нм максимален въртящ обем.

300 конски сили за новия Megane RS

Но шефът на Renault Sport Патрис Рати вече обяви, че можем да очакваме мощност от около 300 коня за новия Megane RS. Бъдещият хот-хеч ще запази предното предаване, а като опция ще бъде добавена осъвременената версия на EDC трансмисията с два съединителя от Clio RS.

Според Рати, това решение ще е подходящо за пазари като Япония и Австралия, но в Европа колата ще се предлага и с 6-степенна механична предавателна кутия.

Освен това, Megane RS ще е с четири завиващи колела – удачно решение при всички модели на Renault, където е използвано до момента, включително и при Megane GT, който е позициониран точно под RS версията. Другите промени включват по-големи спирачки, по-ниско окачване в сравнение с предишния RS, както и може би регулируеми амортисьори.

След дебюта на Megane RS във Франкфурт през септември, след него ще се появят и още по-спортните версии Trophy и Trophy R.

Снимки: Renault

Тагове: Renault renault megane rs
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 8 rate down comment
    vin ( преди 7 години )
    Ми мъчат се от Мерцедес да ги научат как се правят коли, поне в най-ниския клас, ама адвокатската кантора рено хич не зацепва!))))))))))))))))))))
  • #7
    19 rate up comment 1 rate down comment
    вин ( преди 7 години )
    Сега облечените за 15лв. и 30ст. с обувките, каращите 20 годишни, пушещи, "престижни" дараци, живеещите под наем в панелните гета ще ни обяснят колко кофти, слаба, ненадежна марка е Рено и никога не отговарят на "закачката" ми-Що пък любимата им МБ обменя, точно с тях агрегати и платформи?!
  • #6
    21 rate up comment 3 rate down comment
    ха-ха-ха ( преди 7 години )
    Много минуси още ще има за тези които злонамерено оплюват качествените коли и хвалят единствено германските каруци.
  • #5
    3 rate up comment 13 rate down comment
    .I. ( преди 7 години )
    то дилърчиту е едно ама бели лука за целта! ;-)
  • #4
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Хе хе хе ( преди 7 години )
    Бичат ли бичат безработните дилърчитЪ минуси - в края на работния ден!! ))))))))))))))))))))
  • #3
    4 rate up comment 21 rate down comment
    ПроКурора ( преди 7 години )
    Бъркаш колега! Рено не е производител на коли а адвокатска кантора, дето и френски проКурор не я лови!
  • #2
    3 rate up comment 20 rate down comment
    и като си помисли .. ( преди 7 години )
    човек, че за някои производители на "коли" това е върховия модел ...
  • #1
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Птицевъд ( преди 7 години )
    Ох мари мамо! 1.8 и 300коньове на предно - супер е саблезъбата ми кокошчица!