IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

200 и повече конски сили: Kia Stinger GT в цифри

Няколко причини спортния модел на корейците да е сред най-специалните новини в Женева

200 и повече конски сили: Kia Stinger GT в цифри

Корейците от Kia представиха в Женева най-бързия сериен модел в историята на марката – седана Stinger GT. Европейската версия на спортния модел се отличава от американската, която дебютира пред публика на автосалона в Детройт през януари. В Kia се надяват автомобилът да успее на Стария континент, като за това говорят и някои цифри.

2,9 метра

200 и повече конски сили: Kia Stinger GT в цифри

Това е разстоянието между двете оси при седана, която е доста впечатляваща на фона на дължината на модела – 4,8 метра. По този показател Stringer GT превъзхожда голяма част от автомобилите в D-сегмента, в това число и новата Kia Optima, при която разстоянието е 2,8 метра.

200 к.с.

200 и повече конски сили: Kia Stinger GT в цифри

Това е мощността при началната версия, която е оборудвана с 2,2-литров турбодизел. От 0 до 100 км/ч този седан ускорява за 8,5 секунди и успява да развие максимална скорост от 225 км/ч. В гамата на модела ще се появи бензинов турбомотор с 255 к.с., чиито характеристики засега остават тайна.

5,2 секунди


200 и повече конски сили: Kia Stinger GT в цифри

Топ-версията на Stinger GT ще получи турбо V6 двигател с обем 3,3 литра, който ще предлага 370 к.с. и 510 Нм въртящ момент. Благодарение на него седанът, оборудван със система за задвижване на четирите колела, ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди, което го прави най-бързият модел в историята на Kia.

55 процента


200 и повече конски сили: Kia Stinger GT в цифри

Толкова е дялът на високоякостната стомана в конструкция на модела. Автомобилът е изграден на шаси със задно предаване, което е стандартно за подобни седани – McPherson отпред и многоточково отзад. Началните версии са само със задвижване към задните колела, а топ-вариантите – със система 4х4.

Снимки: Kia

 

Тагове: kia gt kia stinger
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Йори ( преди 7 години )
    Приемам забележката за тегло на модела. Ама като сравня с новия модел на Е класата, който е с 2 литров дизел (1.95 ако трябва да съм точен)с мощност от 191 коня и тежи 1800 кг., но пак ускорява за 7.3 сек. Отгоре на всичко е с нулеви претенции да е спортен... Пак е малко срамничко за "спортната" КИА.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Йори ( преди 7 години )
    Параметрите на дизеловия двигател можеше и да са по-добри. Аз имам такъв 2.2 двигател на моята C-Кlasse от 2008-***, който е 170 коня и с автоматичната скоростна кутия ускорява до 100 за 8,5 сек. по-новата му версия, която е 204 коня, го прави за 6.6 секунди.
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Ганчовец ( преди 7 години )
    Не е а Алфа Джулия, но не е и много далаече от нея.
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Киа отдавна не са това,което бяха...
  • #8
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Кодошо ( преди 7 години )
    Доше на ичКИА ли минаваш? Да не се дотроши църцивика, а? Ха ха ха!
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до долния ( преди 7 години )
    Мога отговорно да заява, че хората купили си ново Алуди и дали повече от 3/три/ хиляди лева за такъв копач, са хора, които нямат връзка с главния мозък. Това са имитация на автомобили. Избива ме на смях, когато видя ново Алуди.
  • #6
    7 rate up comment 10 rate down comment
    До долния ( преди 7 години )
    А аз като гледам,ти нямаш шанс да станеш балък с възможност за А4 или А5 и подобни ***! Явно ще си останеш тарикат с Киа на газ.
  • #5
    17 rate up comment 6 rate down comment
    като гледам ( преди 7 години )
    Като гледам как балъците дават по 100к+ за А4 и А5 и всякакви подобни *** това си е Топ автомобил висш клас
  • #4
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Радва окото
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Задницата определено е по стилна от предницата.