IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru XV смени платформата

Новото поколение на модела получи и подобрен двигател

Subaru XV смени платформата

Основната премиера на Subaru на изложението в Женева е на новото поколение на кросоувъра XV. Моделът е преминал на модулната платфома Subary Global Platform, която дебютира при последната генерация на Impreza.

Subaru XV смени платформата

Шасито позволява да се увеличи твърдостта на конструкцията на използваните за него модели с между 70 и 100%. То използва и интегриран в каросерията заден стабилизатор, благодарение на който накланянето в завой се намалява наполовина.

Както и досега, Subaru XV е оборудвано със система за задвижане на четирите колела. Кросоувърът разполага и с всъдеходен режим на управляващата електроника X-Mode. Клирънсът на модела е 220 мм, въпреки че центърът на тежестта е намален с 5 мм в сравнение с предишното поколение.

Subaru XV смени платформата

Всъдеходът е оборудван с обновен 2,0-литров бензинов „боксер”, чиято мощност е 154 к.с. и 196 Нм въртящ момент. От компанията твърдят, че 80% от компонентите по агрегата са напълно нови, благодарение на което той е по-мощен, по-лек и по-икономичен. Моторът се съчетава с вариатор със 7 виртуални предавки.

Новото поколение на Subaru XV разполага и с пренастроено кормилно управление, мултимедийна система с 8-инчов сензорен дисплей, а също така и с комплекс системи за безопасност EyeSight. В него влизат адаптивен круиз-контрол, система за предотвратяване на сблъсък отпред и функция за следене на лентата на движение.

Subaru XV смени платформата

Снимки: Subaru
 

0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе, ей! Като са толкова надеждни, защо веднаж не видяхме Субару в челото на класациите по надеждност? Въпросът е риторичен.
  • #10
    5 rate up comment 11 rate down comment
    до Субиста ( преди 7 години )
    Субии.. можем да спорим до утре,с най хубавите дизелови боксерови двигатели ,давай да спорим.4х4 то не прави цялостната оценка на автомобила.Суби и то бензин умря в 2005 та с 310 к.с STI, .Оттам нататък не е повече от лиген с реноме, което вече е кухо. С маслата за субару как си с инфото, да не срамуваш. :)
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Сузуки и Дайьатсу??? ( преди 7 години )
    Верно ли каза, че тия двете са бутикови?Пий хаповете редовно.
  • #8
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи,Субару винаги са били бутикова марка и никога не са били ширпотреба, като любимата ти марка. Никога и не са имали претенции да стават големи по продажби. Такива са и Мазда и Сузуки и Дайхатсу. Ти няма как да ги знаеш тези неща, защото не си стигнал това ниво на развитие да разбереш, че има фирми, които искат да правят качествени продукти, а не количество. Когато любимите ти ВАГонетки достигнат качеството на Субару, най-доброто 4х4 и прекрасните боксерови двигатели ела да спорим!
  • #7
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Кико ( преди 7 години )
    До всички заблудени по-долу. Моделът е абсолютно нов, което предполага и нов интериор. Моделът е на базата на новата Impreza хетчбек, така че всички компоненти са еднакви.
  • #6
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мечтиии...отвътре са в каменната ера.. Дизайна им е чужда дума..имаха техника едно време..сега са на нивото на Сузуки, дребна бутикова фирма без амбиции..с посредствени кошлета.Докато стигнат ВАГ,мъкаа... перефразирано..пак ще се срещнем след 500 години.А глупостта,вариатор с виртуални предавки е съкрушителна. Тука надминаха себе си.
  • #5
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кой ги купува тея коптори ми е чудно?
  • #4
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Subaru ако са в 2002 значи отровните смрадливи китайско-германски вагони са още в 18 век - но това е само временно преди неизбежния фалит!
  • #3
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия си останаха в 2002 г някъде. Зашо изобщо се мъчат?
  • #2
    6 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е старата платформа на PSA. А двигателя е от Фиат.