Вход   Регистрация

Германско инженерство и италиански дизайн: Artega Scalo Superelletra

Германско инженерство и италиански дизайн: Artega Scalo Superelletra
 

Електрическият суперавтомобил обещава 300 км/ч максимална скорост и 2.7 секунди от 0 до 100 км/ч

Представете си автомобил, създаден от германски инженери и италиански дизайнери. Звучи като идеалната кола, нали? Може би точно това ще се окаже Artega Scalo Superelletra, като автомобилът ще дебютира другата седмица на изложението в Женева.

Най-доброто от двата свята? Artega Scalo Superelletra

Artega е един от бутиковите производители на автомобили в Германия, който се отличава с кратка, но интересна история. Компанията се появи на бял свят малко преди да се развихри икономическата криза от 2008 година, през 2010 е продадена на мексикански купувачи, а две години по-късно фирмата фалира. Сега контролът върху компанията отново е у основателя на Artega Клаус Дитер Фрерс, който има планове да навлезе на пазара на електрическите суперавтомобили.

Най-доброто от двата свята? Artega Scalo Superelletra

Scalo Superelletra е кръстена на германски състезателен кон, а от Artega обещават мощност от над 1000 конски сили, място за трима души на борда и италиански дизайн и изтънченост, дело на миланската фирма Carrozzeria Touring Superleggera. От времето на McLaren F1 не се беше появявал суперавтомобил, в който позицията на водача е централно разположена, така че беше въпрос на време тази концепция да се възроди.

Най-доброто от двата свята? Artega Scalo Superelletra

Производството на новия електрически суперавтомобил трябва да започне през 2019, а годишното производство ще е около 50 коли. Все още техническите данни на новото творение на Artega са скромни, но се очаква мощността да се осигурява от четири електромотора с водно охлаждане, а общият им въртящ момент ще е 1620 Nm. Шасито ще е изградено от подсилени въглеродни полимери, като отпред и отзад има стоманени полурами.

Най-доброто от двата свята? Artega Scalo Superelletra

Пробегът с едно зареждане на батериите трябва да е 500 километра, като системата за бързо зареждане ще гарантира 100 километра пробег за 4 минути. А батериите ще бъдат заредени на 80% само за 17 минути. Максималната скорост на електромобила ще е 300 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема точно 2,7 секунди.

Що се отнася до цените, тук нещата също са много сериозни – прогнозите са за суми между 900 000 и 1,4 милиона евро, в зависимост от желанията и прищевките на собственика.

Реклама  


Купи кола

  • Skoda Octavia 1.9 TDI

    3349 лв.

    дата на произв. - ноември , 1998 г., пробег - 192000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • VW Golf 1.9TDI 101ks 97000km

    4800 лв.

    дата на произв. - юли , 2003 г., пробег - 97000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Toyota Yaris verso 1.4 D4D

    4800 лв.

    дата на произв. - май , 2003 г., пробег - 182000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Astra 1.6i / ГАЗ

    6300 лв.

    дата на произв. - май , 2009 г., пробег - 170000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Citroen C1 nova

    7800 лв.

    дата на произв. - март , 2012 г., пробег - 15000, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Audi A4 2.0TDI AUT/ ПЪЛНА ИСТ-Я

    14000 лв.

    дата на произв. - януари , 2009 г., пробег - 120000, С.к - Автоматична, цвят - Графит

Виж всички обяви

Коментари ( 2 )

Напиши коментар Влез

от: az ( преди 1 година )

Писна ми от суперавтомобили, направете някаква сносна електричка която мога да си я купя и аз
Отговори
 
+8
 

Положителни: 9  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 1 година )

... на кой му пука!? Тотална безмислица.
Отговори
 
+5
 

Положителни: 10  Отрицателни: 5


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising