Вход   Регистрация

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel
 

Следващата Corsa ще ползва архитектурата на Peugeot 2008 и Citroen C3

Ако сделката за Opel стане факт, френската група PSA планира светкавично да препроектира основните модели на германците със свои собствени инженерни технологии. Източници от Peugeot-Citroen потвърдиха това пред Reuters.

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel
Следващата Corsa ще е с френска архитектура, ако сделката между PSA и GM стане факт.

Така например следващото поколение на суперминито Corsa трябва да ползва същата архитектура като Peugeot 208 и Citroen C3. Срокът за промяната не е никак дълъг - след две години настъпва времето за обновяване на Corsa.

Според запознати главният изпълнителен директор на PSA Карлос Таварес е представил този план пред борда на компанията в сряда. Целта е да се намалят драстично развойните и производствените разходи. Той е посочил и целта на обединената компания за близкото бъдеще - да започне да продава над 5 милиона автомобила годишно. През 2016 PSA и Opel/Vauxhall пласираха общо 4.3 милиона.

PSA и GM вече се опитаха веднъж да разработват съвместно малките си модели покрай т.нар. "стратегически алианс", представен през 2012. Но тогава преговорите не потръгнаха и в крайна сметка компаниите в момента имат само три съвместни проекта вместо обсъжданите близо 40. Според технологичния шеф на PSA Жил Льо Борнье съвместната Corsa тогава е пропаднала, защото от GM предпочели да потърсят начин за орязване на разходите чрез собствена архитектура, споделяна с Chevrolet.  "Сега ще е глупаво да пропуснем още един цикъл", казва Льо Борнье, цитиран от AN Europe.

Преди няколко дни PSA представи резултатите от още една година на старателно оптимизиране на разходите - оперативната печалба на компанията за 2016 година се повиши с още 18% на фона на рекордната 2015, а маржът е вече 6%, най-високият показател в историята на Peugeot.

Снимка: КОЛЕЛА
 

Реклама  


Купи Opel

  • Opel Astra 1.7 CDTI Cosmo

    6950 лв.

    дата на произв. - юни , 2007 г., пробег - 166087, С.к - Ръчна, цвят - Тъмно сив

  • Opel Corsa 1.2i Газ-бензин SPORT

    5500 лв.

    дата на произв. - декември , 2007 г., пробег - 132854, С.к - Ръчна, цвят - Черен

  • Opel Astra 1.6i ГАЗ-БЕНЗИН КАТО НОВА

    6290 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 153721, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Meriva 1.7 CDTI

    6999 лв.

    дата на произв. - юли , 2008 г., пробег - 115429, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Opel Corsa 1.2 Cosmo

    6999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2007 г., пробег - 148642, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

  • Opel Meriva 1.6 Cosmo

    5999 лв.

    дата на произв. - ноември , 2006 г., пробег - 99417, С.к - Ръчна, цвят - Светло сив

Виж всички обяви

Коментари ( 19 )

Напиши коментар Влез

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Тоя "експерт ", отдолу е писал неграмотните си коментари към 2 часа и явно е бил на глава.Не му обръщайте внимание на "ужастът"!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 2  Отрицателни: 2

от: Ужаст ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Имаме служебни, пежа, всичко е страшен скрап, чупат се яко. Имаме и корсички товарни, не са мръднали. Имаме и шкоди - най стари като години, не са мръднали. Сега ще сменяме познайте кои, не най старите а Пежата защото са боклуци. А шефа е изчаткал и ще взима Фордове че пакет и с джип Волво му прават цена....но от колеги знам че и Форда е як. тия баракудници френсктие само обра-те-няги ги харесват
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

ПСА трябва да са *** да не сложат Опел една крачка пред Мачката.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

206 седан мисля че се сглобява в туркиш ,ама не съм сигурен
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Пежо имат едни от най-хубавите роботизирани кутии. От няколко коли все пежа с роботиццзирани караме, ръчните им наистина трудно превключват, но роботизираните са дуракоустойчиви. Иначе естествено мечтата ми е БМВ, но нямам нищо против френските и ме кефи и Франция като държава.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 10  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
От вчера новината е, че Дачия са се включили в наддаването.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 1  Отрицателни: 8

от: До този с пежата ( преди 6 месеца )

Като собственик на 208 мога да отбележа,че пластмасите в интериора са добри,проблеми със скоростите няма и доколкото знам се произвеждат само в Франция и Словакия.Сравнявайки ги със старите им модели новите са дръпнали много напред във всяко отношение.
Отговори
 
+16
 

Положителни: 16  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

до колкото знам пежо в турция правят лекотоварни автомобили, та ми е интересно за каква поръчка от не турция бълнуваш и колко точно нагоре в йерархията на фирмата ти си, че да знаеш кой как и какво е формулирал в договора за доставка/ поръчката
Отговори
 
+16
 

Положителни: 16  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Наистина са служебни и не виждам смисъл от сарказъм, не са карат отвсички а всяка е зачислена и се кара само от един човек. И само да вметна, че са поръчка от завода във Франция а не са турските сглобки, които се продават в магазините на Пежо у нас. Изрично бяха поръчани от Франция, защото турските били още по-зле. А 99% от Пежата купени нови у нас са именно терската сглобка. Това го знам от механика, който ни обслужва колите, той ми е казал, ти ако видиш турските, изобщо няма да се оплакваш.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 5  Отрицателни: 13

от: Учуден ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Подкрепям за смотаните скорости. Карах преди време едно 307 и между 2-ра и 3-та все едно липсваше предавка. По равното беше добре, но в дефиле с бавни завои беше много дразнещо.
А новите пежа не искам изобщо да ги коментирам. От вън нямам оплаквания, но от вътре - няма такова недоразумение. Таблото е ужасно - малко, не се вижда, далече е, абе ужас. Карах едно чисто ново Пежо 2008. Беше автоматик и за него хич няма да разправям каква трагедия е.
Бях обективен, но не можаха да ме грабнат от Пежо.
Отговори
 
 -7
 

Положителни: 4  Отрицателни: 11

от: Ммм ( преди 6 месеца )

дО "АНОНИМНИЯ" с многото Пежа, те най-вероятно са служебни, ами сигурно ги карат тези със знак "У" отгоре на покрива, за да не могат да уцелват скоростите, ако ли не всички които ги карате сте на критичният минимум по отношение на шофиране.Просто пишеш и се излагаш.
Отговори
 
+8
 

Положителни: 13  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

не се занимавайте с фенчета на немското и японското- те има пари да ги карат. Който може да си прави сметка си взима френско- да се вози и да не се занимава със скъпи ремонти и излишни разходи
Отговори
 
+15
 

Положителни: 18  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

И един станиол завива мармота с шоколад. Как пък аз съм карал три все стари ситроени и не съм имал проблеми. Камо ли такива. Да екстериора си е пластмасов и един път се надянах на една панта на гаражна врата - върнах назад и калника сам се изправи. Интересно какво е било това кученце дето ще огъне желязна греда. Също така толкова коли на куп мирише на служебни а знаем как се карат служебните. За интериора на 208 не знам но и двете 308 са напълно ок отвътре С5 също бие много аналогични луксове
Отговори
 
+25
 

Положителни: 26  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Покажи Коментара
Аз не знам, кой е останал с добри впечатления от Френските коли, но ние закупихме нови пежа 208 и един Ситроен С5. Това стана през 2013г. Няма да коментирам, че при Пежата все едно никога не си уцелил предавката. Вкарваш втора, колите тресат, все едно им идва висока, даваш повече газ на първа, сменяш на втора, колата вие, все едно иска трета а не втора?!?! Свикваш да тресе и вибрира ама двигателите много шумни. Пластмасите най-долно качество, поне на вид, за сега не скърцат. Едното пежо блъсна кученце в града с не повече от 30-40км.ч. броня в коша, греда зад бронята в коша и радиатор в коша. Все едно удари влак а не кученце. Много са меки.
Отговори
 
 -20
 

Положителни: 4  Отрицателни: 24

от: Селски неволи! ( преди 6 месеца )

На Пижо много му се кара Опел, ама Пенда засега не е съгласна!
Отговори
 
+18
 

Положителни: 18  Отрицателни: 0

от: вин ( преди 6 месеца )

За разлика от повечето нашенски клишета, мисля че френските коли са силно подценявани на лафче, но по улиците е пълно с такива и обикновено са в много по добро техническо състояние от много други.Особено за ситикар моделите и дизелите до 2000 кб/см, са си абсолютно напред!
Отговори
 
+23
 

Положителни: 26  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 6 месеца )

Макар лато цяло да не са лоши коли Опелите са малко остарели като техноклогии, ако не броим дизела който направиха.
Платформите са им много тежки - не може корса с 1.0 двигател да тежи без малко 1.2 тона (208 е под тон) А болшинството им двигатели са обикновена пълна инжекция (макар че това не е задължително да е лошо нещо)
Така че опел имат какво да научат от ПСА
Отговори
 
+22
 

Положителни: 27  Отрицателни: 5

от: Aнонимен ( преди 6 месеца )

Тамън Инсигния заприлича на нещо и Астрата не е никак зле.. и хоп.. френч педе лап. Поне нещо да вземат от моторите им ама едва ли.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 20  Отрицателни: 21

от: Учуден ( преди 6 месеца )

Айде и Опел потъна...
Отговори
 
+2
 

Положителни: 23  Отрицателни: 21


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising