Honda представи три концепта на изложението в Токио, посветено на индивидуализацията на автомобилите, като те са създадени специално за изложението и са дело на Honda Access – подразделението на японската компания, занимаващо се с такива проекти.
В случая става въпрос за вече присъстващи на пазара модели на Honda, които обаче добиват доста по-различен вид, след като са били доработени от специалистите на Honda Access.
Първият прототип носи името S660 Neo Classic и е базиран на роудстъра S660. Тук концепцията на задвижване е запазена и двигателят остава пред задния мост, но дизайнът на предницата и задницата са претърпели сериозни промени, за да добие колата по-ретро излъчване.
Може да се каже, че дизайнерите са черпили вдъхновение от друг ретро концепт – Nissan Figaro от 1991, но колата е еволюция на концепта със същото име от миналата година, който сега вече е на етап „прототип”. За съжаление, ако S660 Neo Classic стигне до серийно производство, то моделът ще се предлага само на японския пазар.
Минипикапът Honda Acty пък е послужил за основа на втория концепт – Т880. Ръбатите форми се приемат за норма в този пазарен сегмент в Япония, но в Honda Access са си поиграли сериозно с дизайна на задницата. Естествено Т880 едва ли ще може да носи сериозни товари, тъй като се задвижва от 1-литров 3-цилиндров мотор с 45 конски сили, зает без промени от Acty.
И накрая идва кросоувърът Vezel, който в Щатите и на други пазари се предлага като HR-V.
Името на концепта е Vezel Gear и по-високото окачване, напълно различния дизайн на предницата и офроуд гумите подсказват, че този прототип има по-сериозни възможности извън пътя в сравнение с оригинала. Отварянето на задницата също насочено към интереса на клиентите, които търсят возило за плажа или ранчото.
Снимки: Honda