Вход   Регистрация

И Audi счупи рекорда си за продажби

И Audi счупи рекорда си за продажби

Дъщерната компания на VW отчита ръст дори в САЩ, напук на Дизелгейт

И за трите германски гиганта в премиум сегмента 2016 е била най-добрата година в историята, стана ясно след публикуването на годишните резултати на Audi. Дъщерната компания на VW е пласирала 1 871 350 милиона автомобила, което е с 3.8% повече от предишния рекорд през 2015. Няколко дни по-рано BMW и Mercedes също отчетоха най-високите си продажби за всички времена.

И Audi счупи рекорда си за продажби

Силните резултати на Audi идват най-вече за сметка на солидния ръст в Европа (почти 8 на сто). Въпреки очаквания негативен ефект от Дизелгейт растат и продажбите в САЩ - с 4%. На китайския пазар търсенето се е увеличило с 3.6%. "Въпреки неблагоприятните процеси, с които трябваше да се борим на повечето важни за нас пазари, ние доказахме силата на нашата марка", коментира директорът по дистрибуцията и маркетинга Дитмар Фогенрайтер. Всъщност единственият от относително значимите пазари, на които компанията отчита спад, е в раздираната от икономическа и политическа криза Бразилия.

Най-продаваният модел на Audi за миналата година е новият A4. Завидно добро представяне има и последната генерация на Q7 - 43% ръст.

Audi все още изостава с над четвърт милион автомобила от Mercedes-Benz. Но в сравнение с едва 900-те хиляди продажби през 2009 година броят на клиентите на компанията на практика се е удвоил за по-малко от десетилетие.
 

Реклама  


Купи Audi

  • Audi A8 4.2TDI FULL LED

    55000 лв.

    дата на произв. - декември , 2010 г., пробег - 230000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A6 3,0TDI

    11 лв.

    дата на произв. - януари , 2006 г., пробег - 123456, С.к - Ръчна

  • Audi A6 1.9TDI

    11 лв.

    дата на произв. - май , 2001 г., пробег - 123456, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Audi A4 3,0TDI 4x4 AUTOM

    39500 лв.

    дата на произв. - септември , 2013 г., пробег - 173000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Audi A4 2.0 Газ Уникално

    6199 лв.

    дата на произв. - декември , 2001 г., пробег - 149741, С.к - Автоматична, цвят - Сребърен

  • Audi A2 1.4 TDI

    4998 лв.

    дата на произв. - ноември , 2002 г., пробег - 127000, С.к - Ръчна, цвят - Син

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: Бай Дизел ( преди 6 дни )

bmw435i, като си минал на БМВ, защо питаш? Вземаш си БМВ Х5. Само по пътя ли го караш? Ако не го караш САМО по пътя, тогава си взимаш Toyota Landcruiser 200, с 4,5 дизелов мотор и всички екстри, задължително!
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: none ( преди 6 дни )

Реално погледнато, Ауди расте с ръста на пазара на коли, който нараства заради ниските лихви. В сравнение с Мерцедес който има ръст от 12% (по спомени), ръста на Ауди от 3.5% на мен лично ми изглежда по скоро като провал за мениджмънта им отколкото като успех. Същото мога да кажа и за БМВ.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 0  Отрицателни: 2

от: До утре! ( преди 1 седмица )

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29233-fiat-chrysler-i-cummins-se-zabyrkaha-v-nov-dizelgeit/
Отговори
 
+2
 

Положителни: 2  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Одобрявам! А1, А5 и А7 са разкошни, а аз не харесвам повечето нови коли!

Имам над 30 тест драйва, написани в сайта, и четирите ревюта на първа страница (Пежо 208, Хюндай, Пежо 307 и Ситроен С1) са мои!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

И понеже съм студент в чужбина, като се върна планирам да си взема някой запазен Голф 3 като първа лична кола. Иначе като дете бях голям фен на Форд, най-вече на Фиеста от 1989-1995 и Форд Ескорт пак същите години, но вече са голяма рядкост.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Любимите ми марки са Пежо, Сеат, Форд, а преди харесвах Ситроен, Опел и Рено, визирам старите модели от 80-те докъм 2005-та. Ако не броим седаните, колите от 90-те които все още се движат и се използват като всекидневни коли са Голф 3, Сеат Ибиза и Клио 2 98-2001, което за мен е атестат за качеството им, като се има предвид какви са ни пътищата и как хората у нас не си поддържат колите. Че дори и Голф 2 все още се вижда често. Мразех Голф, но с времето установих, че ми харесва 3-ката като дизайн
Отговори
 
+3
 

Положителни: 4  Отрицателни: 1

от: Дошо ( преди 1 седмица )

И докато се пънеше да счупи рекорда алудито взе , че пак се счупи и потегли отново към сервиза. ахахаха
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 2  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Имам си няколко марки, които гледам първо. Преди никога не съм се интересувал от Голф, Сеат Ибиза ми беше любимия модел на групата. Но от колите от детските ми години само Голф 3 виждам още да се движи по улиците и тук-там някоя Астра Ф или някоя японка. Доста по-малко други модели от тогава има, например първия Фокус взе да изчезва от улиците, а Ескорт са много редки. Та явно Голфът колкото и да е оплюван заради някои негови собственици доста издържа.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: bmw435i ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Kakto znaete sled prodajbata na moia Range Rover,sam otnovo na pazara za nov djip,koito da pravi kompania na izvanzemnoto mi kabrio 435i.Re6ih da dam 6ans na vsi4ki ot foruma da u4astvat v tova moe novo priklu4enie a imenno zaedno da izberem novata perla v koronata mi.4akam predlojenia ot vas za avtomobil,sled koeto 6te bade testvan ot men i nai-dobria 6te bade kupen laitoto.Budjeta mi e do 80 hilaidi evro
Отговори
 
 -5
 

Положителни: 3  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

А на какви цени са се продали тези автомобили,никой не казва? Много ясно,че са им направили предложение на което не може да устоят.
Отговори
 
 -2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 8

от: GG ( преди 1 седмица )

Те Акорд го спряха отдавна за Европа, единственото добре изглеждащо нещо на Хонда.На практика не предлагат нищо. Тука едно врекало не се спира да плюе,ам аудиторията му свикна. Изглежда му и плащат инак си е болест.Те американските дизели са най -еко,защо няма мрънкане,хахха.. като там даже дизела по норма е 46 цетан.. и е с ниско качество сравнен с европейския,..амъ..
Отговори
 
+15
 

Положителни: 17  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

А жълтите спират Акорд, Авенсис

Горепосочените два модела са най-продаваните седани в световен мащаб.
Отговори
 
+10
 

Положителни: 19  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

VAG- N 1
Отговори
 
+11
 

Положителни: 20  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

Много ти се иска да е фалирала...ама щом ФИАТ се държи..ВАГ излиза на печалба и 2016....чакай да фалира скоро! И естествено че Германия ще застане за ВАГ, те не са храчещи плужеци като нас, които един протес не можем да направим....търпим си помията...
Отговори
 
+13
 

Положителни: 20  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

дошо престани с твоите простотии
ако всички други марки не правят дизели, ако всички камиони, автобуси, кораби и самолети не изхвърлят канцерогенни замърсители да храчиш по VW
ама твоето не е тролене, а не знам как се нарича дори
Отговори
 
+18
 

Положителни: 27  Отрицателни: 9

от: Швабен зи каскен ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Да не забравяме че ВАГ са практически фалирала компания и дължат съществуването си единствено и само на отказа на ЕС да им търси сметка за престъпленията.
Толкова за "качетвените" им и "ценени" канцерогенни продукти.
Отговори
 
 -15
 

Положителни: 13  Отрицателни: 28

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

А жълтите спират Акорд, Авенсис, Лансер...щото били много напредничави, модерни, здрави и хората ги харесвали!
Отговори
 
+17
 

Положителни: 25  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

никви корифеи не са напротив - коне с капаци
обаче представи си колко още такива като тях ще преоткрит за себе си VW и ще разберат колко са се заблуждавали досега....
каквото и да си говорите тук VW е качествена и ценена марка и продажбите го показват
само бг изкривено мислене може да си представи как нещо некачествено може да се продава година след година все по добре ...
но в бг хайтърството е професия , така че.....
Отговори
 
+20
 

Положителни: 28  Отрицателни: 8

от: Ауто ( преди 1 седмица )

Покажи Коментара
Фолксваген тепърва ще започнат да понасят ударите от този скандал! Колкото до лошата реклама в случая, има такава, можеш да попиташ собствениците на засегнатите автомобили в нормалните държави, които тотално са се обезценили заради скандала! А най-кофти е, че всички тези автомобили ще се пласират на БГ вторичния пазар, и Бай Ганя ще потрива доволно ръчичики, със сажди по лицето, че нафтичката му е още на сметка!
Отговори
 
 -12
 

Положителни: 12  Отрицателни: 24

от: Анонимен ( преди 1 седмица )

точно така
няма лоша реклама
:)
мое приятелско семейство от Франция ВИНАГИ и само са карали френски автомобили - пълно шовинисти
Никога не се поглеждали дори и не се се интересували от друго освен френско
хубаво ама покрай измисления скандал решили да видят
отишли в шоурум на VW качили се на ГОЛФ покарали го - влюбили се и сега са върли фенове на марката вече имат и пасат аллтрак - на 7 небе от щастие и се смеят колко са били задръстени и заблудени преди с френските си колици :)
такъв е живота
Отговори
 
+27
 

Положителни: 31  Отрицателни: 4

от: Triforce ( преди 1 седмица )

Това беше логично!
Няма лоша реклама!
Цял свят заговори за Фолксваген, нали така?
И всеки един, който е искал да си купи автомобил е решил да провери в представителството дали не правят отстъпки, заради скандала. Представете си сега как посетителите в шоурумите са се увеличили многократно и ако приемем, че 10% от тях си купуват автомобил след оглед, значи това е напълно нормално!
Както казах - няма лоша реклама!
Отговори
 
+20
 

Положителни: 24  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising