IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan и Toyota предвиждат рекордна 2017

Тръмп няма да създава проблеми в Мексико, вярва Карлос Гон

Nissan и Toyota предвиждат рекордна 2017

Следващата година ще е рекордна за автомобилната индустрия заради очаквания по-силен растеж на глобалната икономика, обяви главният изпълнителен директор на Renault-Nissan Карлос Гон. Според него търсенето ще компенсира негативните ефекти от колебанията при валутите и суровините.

Nissan и Toyota предвиждат рекордна 2017

Гон добавя, че не очаква сътресения на северноамериканския пазар след встъпването в длъжност на Доналд Тръмп. По време на кампанията новоизбраният президент се бе заканил да въведе вносни мита за автомобили, сглобявани в Мексико, където са най-големите американски производствени мощности на Nissan.

Toyota Motor също очаква рекордна 2017 година, в която продажбите на компанията да се увеличат с поне 1 на сто. Японският гигант очаква да продаде 10.09 милиона автомобила тази година (включвайки и дъщерните марки Lexus, Daihatsu и Hino), а догодина да надхвърли 10.2 милиона.
 

Тагове: toyota nissan
0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до: none ( преди 7 години )
    Пак дрънкаш глупости.Договорите са нож с 2 остриета.Нали си спомняш как бяха спрели производство за седмица поради това,че не бяха платили на подфирмата за скоростни кутии.Производството на коли е свързано с много доставчици и подизпълнители.Когато си зле финансово и не можеш да се разплатиш все ще се намери някой,който ще си иска парите и ще те отреже.Заради него може да ти спре производството и да си до там с договорите за готова продукция.ВАГ са върху много тънък лед в момента.Много!
  • #9
    8 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    ФВ няма да фалират скоро, понеже имат дългогодишни договори с повечето големи немски компании за доставка на служебни автомобили. А въпросните компании налагат договорите и на дъщерните си дружества. Например в Германия ФВ им продава Ауди, в Швеция ФВ, а в България - Шкода. То е като с Хюлет Пакард. Години наред произвеждат некачествени продукти, но все още стоят на вода заради корпоративните договори. Докато имат договорите няма да потънат, после ... само чалга феновете ...
  • #8
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Доше,Доше.. ( преди 7 години )
    Как не те домързя да напишеш всичките глупости по-долу. И сам си пишеш,сам си отговаряш,че даже св лайкваш. Явно старият ти Сивик с двигател на още по-стара Астра те е оставил в студените дни и праскаш на компа.Че си и ранобуден....
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вече е голям срам да караш VAG.Това е достатъчно за тяхното падение.Акцийте им паднаха, продажбите също, неразполагат с технологии, ниго ресурс за ел. авт.!Дори немогат да си позволят да купуват батерии, защото всички мощности са заети от други компании.Ще имат още малко влияние в Европа, от инерцията си.После фалит- Германия неможе да им помага, цялата и икономика е пред фалит, всички публични средства са разпределени за Гърция и Мигрантите!Меркел ги закопа тотално !!!!
  • #6
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Да не забравяме че ВАГ вече са на изкуствено дишане и дължат съществуването си изцяло на отказа на ЕС да им търси сметка за престъпленията. Доколко това ще продължи да бъде така, не е много ясно.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Китайците Midea преди няколко месеца купиха KUKA - единствения голям немски концерн за индустриална роботика. Проблеми нямаше. Едва ли ще имат проблеми да купят и Фолкваген, особено ако за ВАГ това означава модерни технологии наготово. Само че тогава ВАГ няма да са сегашните ВАГ. Дори това е по-добрия вариант за ВАГ, защото алтернативата е да си останат собственост на фамилията Порше докато съвсем им се сринат активите.
  • #4
    16 rate up comment 4 rate down comment
    до: Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    За всичко съм съгласен с теб без едно нещо. ФВ едва ли ще фалира и ще я закрият. Просто няма как да стане. По-скоро китайците ще е погълнат и ще оставят някакъв % акции на немците с които и те да се гордеят, че имат дял. Толкова са изсостанали Фолк с Ваген, че просто няма на къде. До сега крепяха нещата с компаниите, които са придобити и ги източваха технологично. Нещата обаче, когато опряха до високите технологии и ФВ съвсем умряха. В момента е карат на пропаганда и държавни пари от Меркел.
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Фолкваген произвеждат доказано некачествени и непокриващи еко-нормите ***. Клиентите им са абсолютни ***, защото инвестират в продукти които тровят тях, децата им и всички околни. Тази измамна фирмичка я чака фалит до 10 години - баба Меркел няма да има как повече да я поддържа, а те са необратимо изостанали технологично за да оцелеят сами.
  • #2
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ако имах пари щях да си купя нов фолксваген а не тойота или нисан. Тряба да се насърчава качественото производство, само така ще му падне цената!!!!!
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Е, нема у Мексико .. ( преди 7 години )
    че ако има и у Тунис, Мароко, Алжир и още 2-3 бандустана съвсем отиде рено у реката!