IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов двигател за Renault Megane GT

Хечбекът и комбито получиха дизелов туин-турбо със 165 к.с.

Нов двигател за Renault Megane GT

Гамата силови агрегати на „спортните” модификация на Renalt Megane – хечбека GT и комбито GT Estate, бе попълнена с нов дизелов двигател, съобщиха от компанията-производител.

Нов двигател за Renault Megane GT

Моделът Renault Megane GT, подготвен от спортното подразделение на френската марка, е оборудвано със система 4Control, при която завиват и четирите колела. Той вече разполага и с новия дизелов мотор Energy dCi 165, работещ в комбинация с автоматична 6-степенна скоростна кутия EDC.

Нов двигател за Renault Megane GT

Двигателят е с обем 1,6 литра и както личи от името му, развива мощност от 165 к.с. В неговата основа е моторът Energy dCi 160, който се поставя на Renault Talisman и Espace. От този агрегат експертите на Renaultsport са успели да измъкнат още 5 к.с. и да постигнат максимален въртящ момент от 380 Нм. Двигателят e достъпен за комбито Estate GT, където предлага разход от 4,7 л/100 км. Хечбекът е с 0,1 л/100 км по-икономичен.

Нов двигател за Renault Megane GT

От компанията съобщават, че двете версии ще бъдат на пазара още в началото на януари, като дизеловото Renault Megane GT е оценено на 34 300 евро, а комбито – на 35 200 евро. За сравнение базовият вариант на моделите GT е малко по-евтин – съответно 32 200 и 33 100 евро.

Клиентите на марката ще могат да си поръчат допълнително пакети - GT-Line Exterior и GT-Line Full Exterior, които струват съответно 1000 и 1500 евро.

Снимки: Renault
 

Тагове: renault megane gt
0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Напълно съм съгласен с вас. И аз това написах. Разликата между 1.5 и 1.6 двигателите е огромна в полза на 1.6, при малка разлика в разхода на гориво. Ще ми е интересно да видя какви динамични характеристики ще постигнат с 1.6 туин турбото на Меган Грандтур. Сега като уволниха шефа по двигателите Рено, се надявам скоро този двигател да се появи и при Каджар. Проблема е че изобщо не е сигурно, че ГТ версиите от статията ще ги пуснат за България, а цените които се споменават са високи за нас ...
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    1.6 ( преди 7 години )
    Навсякъде, всички източници в интернет дават информация, че 1.6 DCI - R9M заводско означение, си е мотор на Рено. От къде някой е намерил информация, че е на Нисан много не ми е ясно.
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до: none ( преди 7 години )
    Никой не е казал, че е лош или не е приличен 1,5, но това е мотор на доста години вече и с доста остаряла техника и показатели. Няма нищо общо с Нисанския 1,6. Ама нищо общо. Качваш се на коли с двата мотора и ти става веднага ясно, че това са не различни планети, а различни галактики. Никаква база за сравнение.
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    до: Ммм ( преди 7 години )
    Сигурен ли си? А вземи малко прочети по въпроса и ела пак да кажеш на кого е мотора! 100% разработка на Нисан моето момче. Ако Нисан не го бяха направили рендаците още щяха да си пърпорят със стария 1,5, както го и правят между другото и само на по-наточрените и скъпи модели слагат 1,6. Нисан направиха и 1,6 бензиновия, за да може после навсякъде да се тръби, че били съвместна разработка, ама не са. Виж кога са започнали да ги слагат в модели на Нисан и после виж и след колко год. на рендетата!
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Ммм ( преди 7 години )
    Дизела е на Рено не на Нисан, просто пояснение и още нещо,цените са за Западна Европа, а не за България, тук те са чувствително по-малко. И по малко глупости пишете, когато не сте подготвени.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    1.5 дци мотора си е доста приличен. Имаме кола на 8 години с такъв мотор, не сме имали грижи досега. Определено е по-добър от 1.6 Пежо и ФВ които съм карал (същият пърформънс при по-добра икономия на гориво). 1.6 обаче е просто в друго измерение. Не съм карал друга кола с 1.6 дизел който да дава такъв пърформънс и икономия (разликата с 1.5 е до половин литър в повече). Относно надеждността, дюзи на 1.5 сменят на 250-300К км, а на 1.6 имам познат с такъв на 400К км и още не ги е сменял ...
  • #7
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Любопитен ( преди 7 години )
    Не слагат 1,5 защото не им стигат бройките - Мерцедес са им направили голяма поръчка :)
  • #6
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре че Нисан им го направиха този дизел за да има сега Рендетата какво да слагат.Защо не слагат куция и скапан техен 1.5 дци. Всеки който разбира от коли знае истината...
  • #5
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    някой да ви кара да давете тези пари (които едва ли имате) за тази кола?Трайте си там и като стане 12 часа идете пред люлинската панелка и подгрейте 10 годишния пасат/е36-ца, че сутринта ще е студено и няма да палне
  • #4
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Френски *****