IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari минава изцяло на хибриди

Промяната е необходима, за да позволи на компанията да продава над 10 000 коли годишно

Ferrari минава изцяло на хибриди

От 2019 година нататък всички модели на Ferrari ще се задвижват от хибридни системи, обяви главният изпълнителен директор на компанията Серджо Маркионе. Това е единственият начин италианците да изпълнят целите си от над 10 000 продажби годишно.


Ferrari минава изцяло на хибриди


Производителят на суперавтомобили увеличава продажбите си вече седма година поред и през 2016 по прогнози ще достави над 8 000 автомобила. Ако прехвърли границата от 10 000 обаче, компанията ще попадне под обхвата на по-строгите европейски регулации за средни емисии на гамата, които в момента не може да покрие.

Маркионе направи изявлението, след като представи неочаквано добрите резултати за третото тримесечие. Приходите на компанията са нараснали с 8% и печалбата й преди данъци вероятно ще надхвърли 850 милиона евро, вместо заложените в предварителните прогнози 800 милиона.

Предстои "фундаментална промяна" в производството на Ferrari, подчерта Маркионе. Освен сега съществуващите хибридни технологии, тя ще включва и "комбинация от вътрешно горене и електричество" - което повечето анализатори тълкуват като знак, че италианците подготвят Plug-in хибриди.


Ferrari минава изцяло на хибриди
Ferrari вече има хибридни модели - като например представеното в Париж през октомври LaFerrari Aperta - с 6-литров V12, 120-киловатов електромотор и цена от 2 млн. долара

 

Преди година Маркионе бе инициаторът за отделянето на Ferrari от досегашната компания-майка Fiat-Chrysler (което му донесе лична печалба от над 10 млн. долара в рамките на седмица). Тогава той обяви, че развитието на марката изисква тя да се превърне от производител на автомобили в компания за свръхлуксозни стоки. Вчера обаче изпълнителният директор уточни, че засега фокусът си остава преди всичко върху автомобилите.
 

Тагове: ferrari
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    primorack ( преди 7 години )
    За да оцелеят трябва да правят компромиси. Отнася се за всички марки това. ..
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ферари винаги са можели да продават големи количества но за да запазят имиджа си тряваше да се ограничи достъпа до коли ферари. Тоя плъх Маркионе нищо не е направил, а просто се възползва от натрупания имидж на марката през годините за да прави пари. Няма да се учудя да пусна и някакъв масов фиат произведен в турция под марката ферари.
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    пена ( преди 7 години )
    Тия същите до съвсем скоро се подиграваха на хибридите и електричките. А сега 99% от моделите им са по-бавни от електрическия автомобил на ентусиаста от силициевата долина...
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Enzo ( преди 7 години )
    Кое точно наричаш прав път? Непрекъснатото балтаене на японци, американци, французи и италианци наляво-надясно в пазарните сегменти, в дизайн, в технологии... Немски са шест от най-големите и най-известни автомобилни производители в света, като четири от тях произвеждат САМО премиум автомобили - т.е. такива на средни цени от около 100 хил.евро. И четирите заемат съответно първите четири места по продажби в премиум сегмента в Света. Тойота има най-много продажби, ама на средна цена от 15 хил.евро
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Ще влязат в правият път.
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 7 години )
    Кое му е жалкото? Бъдещето е електрическо - дали водородно, хибридно, на батерии или каквото измислят, това е. Ако иска да съществува и след 20 години, всяка марка трябва да се развива.
  • #4
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хибридите са бъдещето. Японците го осъзнаха през 90-те, американците - през 00-те, италианците - сега, за немците надежда няма, те все още и развиват канцерогенните тракалници. Кой колкото си може.
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Germany ( преди 7 години )
    Много жалко ...
  • #2
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Лоренцо ( преди 7 години )
    Тези си изкопаха трапа,остава да напишат само надгробната плоча. Заразата плъзна из всичките компаниии....
  • #1
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това означава краят на една спортна легенда при автомобилите