Hyundai Santa Fe едва ли е SUV моделът, който може да накара кръвта ви да кипи със своята мощност, ускорение и динамика. По принцип е така, но хубавото е, че винаги има изключения.
И едно от тях е предвидено за изложението SEMA в Лас Вегас, където Santa Fe се представя в съвсем нова светлина – вече с означението Santa-Fast и като проект, създаден с помощта на специалистите от Bisimoto. На първо място, невероятното увеличение на мощността – 1040 конски сили, идващи от 3,8-литровия V6 мотор Lambda, който работи с две турбини и сериозно променен интеркулер.
По-сериозните промени обаче са свързани с това, че прототипът е вече със задно предаване, а не с предно като обикновените Santa Fe. Тук се появява и диференциалът, който е много близък до сериозните състезателни образци, разработен на базата на този, които се използва в Equus. А 6-степенната механична трансмисия идва от Genesis R-Spec. Естествено, такава мощност изисква и специално окачване – за това са се погрижили от KW, а спирачната система е разработена и изпълнена от Buddy Club.