IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini започва работа по "автомобил на бъдещето"

Учените от MIT ще помогнат на италианците при разработката на иновативни олекотени материали

Lamborghini започва работа по

Lamborghini подписа договор с Масачузетския технологичен институт (MIT). Сътрудничеството на двете страни ще доведе до обмен на опит в направата на нови материали и технологии, които ще помогнат за създаването на „суперколата на третото хилядолетие”.

Американски учени ще помагат на Lamborghini

„MIT винаги е бил на едно от първите места в света по създаване на иновативни технологии и сме горди, че ще си сътрудничим с подобна институция в науката. Сигурен съм, че заедно ще успеем да разрешим редица проблеми и да направим супреколата на бъдещето”, коментира шефът на Lamborghini – Стефано Доменикали, бивш шеф на тима на Ferrari във Формула 1.

Основната идея на италианците е разработката на материали, които ще позволят да се намали теглото на бъдещите автомобили на Lamborghini. Само преди месец компанията сключи договор за доставка на подобни материали с Mitsubishi Rayon, като едновременно с това откри своя лаборатория в Сиатъл, която ще работи в същата насока.

През 2010 г. италианският производител представи прототипа Sesto Elemento, който тежеше едва 999 кг. Каросерията, интериора и джантите на машината бяха направени изцяло от карбон, който вече се използва във всички нови модели на марката. В Lamborghini смятат, че ще могат да направят и двигател от този материал.

Снимка: Lamborghini
 

Тагове: lamborghini mit
0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    домакин ( преди 7 години )
    госте.. всичко ти е вярно, но и не е.Карбона си е ок..лек и здрав..метала има предимства ..които изчезват право пропорционално на скоростта.Каквото и да забиеш с 150 в твърдо тяло все се разполовява..просто физика.И днешните стандартни коли са прекалено слаби.Оказа се ,че small offset crash метода е показателен.Там ако остиска кола бива..нормата трябва да е поне 80км/ч НО!..физиката пак побеждава домата..човека ше умре от отрицателното G, та по добре да не става.!
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    гост ( преди 7 години )
    Мдаа, време е вече да разкарат тоя карбон и да спрат да лъжат богаташчетата, че това е "манна небесна" . Карбона е трошлив и при удар нищо не може да се сравни със "стария метал"! Има едно клипче в тюба, руско, за едно ламбо мисля че беше, дето се е ударило в стълб! Познайте къде е стълба - на местото на лоста за скоростите! Бог да прости шофьорчето... Това е карбона! За 100 кила по-лека кола, при удар може да си отидеш!
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    хаха ( преди 7 години )
    я да видим кой хейтва тука..дааа ех тази клинична пътекаа..що я съкратиха та не се лекуваш Дошеее.Задръстен лиген азиатски..Ако не се изклепеш под някоя статийка не може.Толкова си можете вие лигенаджиите .Туряй малолитражката 1.3,с 3 съединителя,платно и лепенка *** Р и оди да гониш Ламбота из ринга..там вече сигурно има ограничение за лигени ,под 2.0 да не стъпват че правят трафик.
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Bai yii ( преди 7 години )
    1996 Ferrari F50 GT Мощност 750 к.с. 10500 об./мин. Тегло 907 kg Максимална скорост 380 km/hУскорение 0-100 km/h 2,9 s
  • #1
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Задвижването ще бъде последно поколение на разработките на СОЦваген.Електромотори задвижвани от парна тубина закранвана от котел на въглища.