IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Карлос Гон ще е първият в историята шеф на три компании едновременно

След Renault и Nissan бразилецът с френски паспорт ще оглави и Mitsubishi

Карлос Гон ще е първият в историята шеф на три компании едновременно

Шефът на съюза Renault-Nissan Карлос Гон ще стане първият човек в съвременния едър бизнес, който ще ръководи три отделни компании едновременно. Гон, който е CEO и на Renault, и на Nissan, ще поеме също поста главен изпълнителен директор на Mitsubishi Motor. Информацията е на агенция Reuters, но все още не е потвърдена от нито една от компаниите.
 

 Гон става единственият начело на три компании

Източниците на японския вестник Nikkei прогнозираха, че съвсем скоро Гон ще оглави Mitsubishi, като се предполага, че Карлос е помолил досегашния президент и главен изпълнителен директор Осаму Масуко да запази поста на президент. Говорител на Renault-Nissan нарече информацията „спекулации”, а от Mitsubishi отказаха коментар. 

 

Според някои японски анализатори, ако Гон оглави Mitsubishi, това ще му отвори пътя към реформите, които трябва да спасят закъсалата компания. В индустрията очакват Гон да приложи същите мерки, които дадоха резултат при Nissan – комбиниране на платформи за различни модели, рязко орязване на разходите и дори затваряне на заводи. 


Още по темата: удивителният път на Карлос Гон от бразилската джунгла до върховете на бизнеса (видео).

 

 

През май Nissan обяви, че ще купи контролния пакет акции в Mitsubishi (34%) за 2.3 милиарда долара. Това стана, след като от Mitsubishi потвърдиха, че са фалшифицирали данните за разхода на четири свои модела, включително и два, произвеждани за Nissan. Това доведе до спад на цената на акциите на компанията, от което се възползва Nissan. 

 

През август от Mitsubishi признаха за още осем модели, които се предлагат с неточни данни за разхода на гориво, като тук попадат и популярните SUV модели Pajero и Outlander. 

 

Очаква се сделката за Mitsubishi да бъде приключена до края на годината, а Renault-Nissan-Mitsubishi ще стане четвъртият по големина автомобилен производител в света.

Тагове: nissan renault mitsubishi
0 от 500
  • #16
    33 rate up comment 5 rate down comment
    Вагинер ( преди 7 години )
    и аз обичъм реното - заради *** на капака най-вече!
  • #15
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Истината ( преди 7 години )
    19.7% от рено се контролира пряко от френското правителство и още около 30% от френския държавен инвестиционен фонд АPA.https://money.bg/management/nissan-mozhe-da-prekrati-aliansa-s-renault.html
  • #14
    34 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 7 години )
    Държавният дял в рено към 2016г е нито повече, нито по-малко от 38%. Останалото са фондове контролирани от френската държава и едва 6% частни капитали! Така че сам си направи извода кой взема решенията на въпросния "корифей в автоиндустрията"! Безспорно Рено е лидер като най-лъжливия концерн в света създаден и управляван до ден днешен с лъжа и измама. Достатъчно е да се види историята му като изявен колаборационист и снабдител на хитлеристите по време на втората световна война!
  • #13
    38 rate up comment 3 rate down comment
    М ( преди 7 години )
    Дошо, скърца ти мозъка останал без ликвор от плюене по Рено.Разберете че държавният дял в Рено е много малък в сравнение с частния капитал така че не спекулирайте с наливането на държавни средства в тази компания.Това че имат умел и всепризнат лидер и корифей в автоиндустрията за топ мениджър трябва само да е пример за другите.По въпроса за дизелите на Рено въобще не ги сравнявайте с тези на най-лъжливия концерн в света създаден и управляван до ден днешен с лъжа и измама.Безспорно Рено е лидер.
  • #12
    34 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Както вече казах по-сдухани от вагенистите са само рендетата!То няма да е рено ако не тропа, скърца, троши се през 4-5000км и е произведено в някой бандустан.
  • #11
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То няма да е Хонда ако не гори Масло.
  • #10
    42 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    добре че е рено иначе тия отдавна да са останали в историята факт.
  • #9
    37 rate up comment 11 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 7 години )
    Хайде да помислим, ако не бяха френските бюджетни пари изсипвани в бездънната каца наречена рено, кой кого щеше да спасява!А сега кой кого спасява в истинската работа по производство на коли и иновативни технологии в автомобилостроенето?Спасителят се казва Нисан, а баласта рено!
  • #8
    40 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    хайде да помислим ако преди 15тина години рено не беше спасило нисан кои коли, които сега радват света (а една голяма част онанисти ги псуват) нямаше да ги има- ми да, gtr и 350/370z, както и няколко модела джипове и пикапи, доста разпространени в по-развитите държави (не визирам европа, а едни богати държави, простиращи се от китай до австралия, на които плащате за какво ли не без да го подозирате. Та плюйте, че рено пречели.
  • #7
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Само факти ( преди 7 години )
    Приватизацията през юли 1996 е основен момент в историята на Renault През 1999 компанията придобива дял от Nissan. Продължава да иновира и обновява гамата си, създавайки M