IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Неясно бъдеще за Toyota Avensis

Японският гигант може да напусне средния клас в Европа

Неясно бъдеще за Toyota Avensis

Съдбата на модела от средния клас Toyota Avensis се очертава несигурна. От компанията потвърдиха, че „бъдещето му се обсъжда”. 
 

 Неясно бъдеще за Toyota Avensis


Останалата част от гамата на Toyota предстои да бъде подменена или освежена, но спадащите продажби на Avensis може да означават, че моделът ще приключи участието си на европейския пазар и няма да има негов наследник, съобщи списание Auto Express. 

 

Спадът на продажбите в този сегмент не е запазен само за Toyota, но японският гигант може да реши да се откаже от битката, в която участниците стават все повече, а пазарният дял на тези модели продължава да се свива. Няколко компании вече напуснаха тази пазарна ниша – седани и комби модели от средния клас и решиха да заложат на по-богата гама от SUV модели и кросоувъри. 

 

„Бъдещето на Avensis все още не е решено, в момента анализираме ситуацията – заяви Йохан ван Цил, президент и главен изпълнителен директор на Toyota Европа. – Разглеждаме внимателно какво се случва в този сегмент от пазара и си задаваме някои важни въпроси. 

 „Засега сме доволни от представянето на Avensis, моделът се представя добре. Но все още не сме сигурни дали следващата ни стъпка ще е нов модел от средния клас или нещо по-различно.” 

 

Настоящото поколение на Avensis дебютира през 2009 година, а през 2015 получи фейслифт. Според жизнените цикли на моделите на Toyota, би трябвало да очакваме следващата генерация на модела в рамките на следващите 18 месеца. В същия период обаче може да дойде и решението, че Toyota ще се насочи към друг модел. По-рано тази година Citroen тихомълком се отказа от модела си в средния клас С5 заради слабите продажби.

0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Иванов ( преди 7 години )
    Пичове ние това за Авенсиса си го знаем от 10 месеца. Другото, което мога да Ви кажа от кухнята, е че няма да има и дизели. Ще бъдат на BMW. Просто euro6,7,8 една камара глупости изисква твърде много инвестиции и те пресметнаха, че за този малък пазар няма смисъл да инвестират. Отворете им ГФО-то и вижте за какви цифри говорим в арабския свят. За това VW лъжат с емисиите, просто излизаш на минус ако спазиш всичко. А който плюе Авенсис просто не го е карал достатъчно време.
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Никак не е лош Авенсиса, но с нищо не блести освен с икономичност и здравина. Тойота мисля, че бъркат концепцията заЕвропа с този модел. На мнение съм, че Камри ще подхожда много повече в Европа, отколкото малкия Авенсис (малък сравнение с други в този клас). Изостанаха и с това, че не предложиха хибрид за модела. Камри има хибриден вариант с доста прилична динамика и разход на гориво. Ще върви, като топъл хляб. Лично аз бих си го купил. Много приятен автомобил! А возията е разкош.
  • #12
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Французи и германци когато са правили коли японските дребосъци са търсили клонки за рикши........
  • #11
    14 rate up comment 8 rate down comment
    До последния ( преди 7 години )
    CX-5 Ultimate .....И като се събуди краката ти бяха развити....Хахахахаха
  • #10
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мазда? Купих си чисто нов CX-5 Ultimate. Пластмасите скърцат на всяка дупка или завой. Всичко се клати, вратите едва се затварят. Материалите изглеждат добре на пръв поглед, но бързо разбираш, че са изключително некачествени. Автоматикът се чувства като евтина роботизирана механична кутия, спирачките скърцат толкова силно, че все едно са в купето. Влизат толкова много вибрации, че след 30 миути на дълъг път съм гроги. Шумоизолация практически няма. Ниво: евтин европейски автомобил от 90-те.
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Zoom-zoom ( преди 7 години )
    Mazda 6 adventure awd...
  • #8
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Съгласен съм , че точно Авенсис не е най-забавната кола на света, но не е правилно да слагаш всички японски под един знаменател (както и всички немски). Та за 50-70 бона се намират и доста други скучни колици без да са японски.Сега мегафеновете на немското ще скокнат до небето да ме убеждават колко е вълнуващ Пасат-а, ама здраве да е - всеки си има вкус и си преценя. Аз лично не се кефя нито на ФВ, нито на Тойота.
  • #7
    17 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    След акорда на хондатойота и те се отказват от средни си класизобщо в европа не успяват да убедят клиентите си че си струват парите ...крайно време е да се върнат към корените си на много евтини возила за бедняци - както са позиционирани и се продават в щатите
  • #6
    19 rate up comment 14 rate down comment
    japanka ( преди 7 години )
    Колега, не слагай всички японски коли при Тойота Авенсис :) аз се сещам на първо четене за десетина, които хич не са скучни :)
  • #5
    32 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Трудно е да дадеш 50-70 бона за кола без емоция, която само да те премества от точка А до Б. Ако искам такава кола защо да не си взема Дачия, ще върши същата работа? Това и липсва на японците като цяло, много е скучно всичко в техните коли.