IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Megane RS – само с 5 врати и без 4х4

Новото поколение на хот-хеча бе засечено по време на тестове

Renault Megane RS – само с 5 врати и без 4х4

Тестови прототип на Renault Megane RS от ново поколение отново бе засечен по пътищата на Европа. Заедно с него се появиха и нови сведения за хот-хеча, който вероятно ще бъде готов в края на 2017 г. Този път разкритията са на изданието Motoring, което се позовава на свои източници в Renault.
Renault Megane RS – само с 5 врати и без 4х4
Отново се потвърждава, че RS във версия с 3 врати няма да има – както Ford Focus RS, така и френският хот-хеч ще се предлага само с 5 врати. За разлика от модела на Ford обаче този на Renault няма да получи система 4х4, а ще запази предното си предаване.

Бензиновият турбо-мотор с обем 2,0 литра също ще остане, но все още не е ясно на каква мощност ще разчита той. Сегашната топ-версия на модела развива 275 к.с., като вероятно при новия вариант двигателя ще достигне 300 к.с. Агрегатът ще бъде комбиниран с нова механична скоростна кутия, която на тестовете се е представила по-добре от преселективния „робот” с 2 съединителя. Той ще бъде предлаган като опция за модела.

Автомобилът ще бъде снабден и с пълноуправляемо шаси, благодарение на което ще бъде компенсирано нарастването на теглото. Както и досега, за хечбека ще се предлагат няколко варианта на настройки на окачването – от стандартен режим до такъв за каране на писта.
Renault Megane RS – само с 5 врати и без 4х4
Премиерата на новия хот-хеч на Renault ще се състои на автосалона във Франкфурт следваща есен. Дотогава Megane RS трябва да си върне титлата „Най-бърз автомобил с предно предаване на Нюрбургринг”, която принадлежеше на предшественика му Megane RS 275 Trophy-R, както и предишното поколение на модела.

Снимки: Motor1
 

Тагове: renault megane rs
0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    М ( преди 7 години )
    Да вярно е че е лудост без 4х4 над 300к.с., но тук има една малка подробност, а именно че мегана е с пълноуправляемо шаси или и 4-те колела завиват,а това е много важно за стабилността, иначе не влияе при ускорение където безспорно 4х4 има предимство,но в завои предпочитам пълноуправляемо шаси отколкото 4х4.
  • #8
    3 rate up comment 9 rate down comment
    e46 ( преди 7 години )
    Ей мучащия е46 ми беше предишната кола, сега карам S8-та и с 46см си бицепси набивам канчетата на прошляци с рено като тебе!
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Ммм ( преди 7 години )
    А ти с много мускули и липсващ мозък каращ БМВ от 90-те с мазен фолк за фон, защото то и друго не може да ти възприеме скоростната кутия на раменете.
  • #6
    7 rate up comment 25 rate down comment
    е46 ( преди 7 години )
    Без 4Х4, евтиняшки предняк за лузъри с паяшки мускули и темперамент на мишоци.
  • #5
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Една от колите ми е рено, нямам думи какъв евтинджос е. какви са тези спортни коли, които карат да се научат да правят пластмаси първо.
  • #4
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    @zoom in, ти от цялата кола, само в аспуха ли ти са очите?
  • #3
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е тестови модел и предполагам, че бронята е от серийната версия. По принцип РС моделите на Рено имат централно разположени ауспухови тръби и затова на тази тестова кола са изрязали бронята в средата. В окончателния вариант ще изглежда по друг начин.
  • #2
    36 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колата е "муле", тестова, на базата на нормалния меган. Нищо чудно няма.
  • #1
    8 rate up comment 26 rate down comment
    zoom in ( преди 7 години )
    Само на мен ли ми се струва безумно наличието на два фалшиви отвора за ауспух в брояната и отделно самия ауспух, който е на съвсем друго място?!?