„Напомпаната” версия на седана Mercedes-Benz E-Class от ново поколение ще получи специален режим за дрифт. Това съобщи шефът на подразделението Mercedes-AMG Тобиас Моерс, цитиран от изданието Autocar.
По-слабата версия на новото поколение E-Class - Mercedes-AMG E43
За разлика от предшественика си бъдещият Mercedes-AMG E 63 ще се предлага само със система за задвижване на четирите колела, при която до 100 процента от въртящия момент ще може да се прехвърля на задната ос. При включване на дрифт-режима електрониката ще активира оптимално настройките за разпределение на въртящия момент, за да помага на водача да се справи с управлението.
Самият Mercedes-AMG E 63 ще бъде оборудван с 4,0-литров туин-турбо V8 двигател в два варианта на мощност. По думите на Моерс, топ-версията ще получи агрегат с над 600 к.с. И двата варианта ще се съчетават с 9-степенна автоматична скоростна кутия.
Шефът на AMG разкри, че прототип на модела вече е бил тестван на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг”, където е записал време от 7 минути и 50 секунди. Това е с цели 5 секунди по-бързо от постижението на настоящата генерация на седана.
Европейската премиера на автомобила ще се състои в близките месеци, а продажбите на автомобила ще стартират във втората половина на 2017 г.
Снимка: Mercedes-Benz