IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се отказа от нов мощен турбо-мотор

Концернът не вижда смисъл от 4-цилиндров двигател с 400 к.с.

Volkswagen се отказа от нов мощен турбо-мотор

Volkswagen спира разработката на нов бензинов турбо-мотор с обем 2,0 литра, който може да задмине по мощност двигателя на Mercedes-AMG, развиващ мощност от 360 к.с. Това обяви официален представител на германския автомобилен производител, цитиран от Autoblog.
Volkswagen се отказа от нов мощен турбо-мотор
Във Волфсбург планираха да създадат 2,0-литров агрегат от серията ЕА888, който да развива мощност от над 400 к.с. Такъв двигател вече беше направен в една бройка, като тя бе поставена на концепта Audi TT quattro Sport (на снимката). Предвиждаше се с мотора да бъдат оборудвани и други модели на концерна, в това число и хечбекът VW Golf R.

В крайна сметка обаче на проекта е сложен край. Според шефа на подразделението Audi quattro GmbH – Щефан Райл, направата на подобен мотор е напълно излишна, тъй като като характеристики той ще повтаря 2,5-литровия агрегат с 5 цилиндъра, поставян на спортното купе TT RS. Последният и без това е много скъп, така че няма смисъл да се инвестира в още един подобен мотор, чиято стойност също ще бъде много висока.

Любопитното е, че именно за направата на подобен агрегат VW Group привлече бившия главен отговорник за двигателите в подразделението Mercedrs-AMG – Фридрих Айхлер. Именно той бе в основата на създаването на 2,0-литровия мотор, който сега се поставя на моделите A 45, CLA 45 и GLA 45.

Снимка: Audi
 

Тагове: volkswagen ag
0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Доше ( преди 7 години )
    обясни какво е това, което си написал долу "оФчи мозъм"? Най вероятно е това, което се намира в кухината между ушите ти.
  • #6
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Доше и подобия, само ако знаехте колко незначително е вашето мнение и колко невярно, нямаше да си правите усилията, но все пак трябва да се сетите първо, а затова се иска малко поне акъл. Аз си карам Ауди-то, че даже не ми се слиза от него, плащам си обслужването и се наслаждавам на живота...а и никого и нищо не мразя, което е много важно, нямам прът отзад
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    А!?Какво става тук ВАГенистчета?Нали мотора ще е за ТТ, защо Строшваген се отказва а не Алуди?Те нали си правели сами двигателите и нямали нищо общо с тези на Гоуфът?
  • #4
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи, аз пък забелязвам друго, което ти с твоя оФчи мозъм не успяваш. Долните двама не мразят нищо, а себе си още по-малко (как пък ти дойде на акъла това), а както се вижда мразят да ги лъжат. Те не са мазохисти, като теб да харесват фирма, която най-нагло лъже всички и най-вече глупавите си клиенти. Благодарение на ниско интелигентната маса ВАГ все още има продажби. Глупавите хора обичат да са лъгани. Става им хубаво и дори защитават тези които ги лъжат. Нещо, като Стокхолмски синдром е.
  • #3
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Тия ( преди 7 години )
    долните са жалки създания мразещи всичко и всички и най-вече себе си!
  • #2
    19 rate up comment 13 rate down comment
    ( преди 7 години )
    Ама що само от нов мотор се отказват!?!?!По-добре е да се откажат изобщо да произвеждат автомобили! Най-добре да си продължат производството на кетчуп и вурстове! Там може и да са по-добри и по-малко да лъжат. Евентуално в кетчупа да има домати и във вурстовете месо. Евентуално обаче, но не е сигурно! Аз лично от тези измамници и клечки за зъби не бих си взел...
  • #1
    23 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре, че са се отказали, че най-новото щеше да е двигател консуматив. То не, че не е и сега, но тогава още повече. Щеше на всяко обслужване на колата да и се сменя двигателя. Та те един нормален мотор без хиляди проблеми не могат да издялат, а какво остава за пилнат до краен предел. Освен тпва няма нищо по-хубаво от атмосферен 6-10 цилиндров двигател. 4-цилиндров може, но да е боксер.