IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda показа интериора на Kodiaq

Кросовърът ще предлага багажник с обем 720 литра

Skoda показа интериора на Kodiaq

Компанията Skoda публикува официални снимки на интериора на 7-местния си кросовър, чиято премиера ще се състои на 1 септември в Берлин.
Skoda показа интериора на Kodiaq
От информацията, предоставена от чешкия производител, става ясно, че третият ред седалки при модела ще се регулира на дължина и ще може да се прибира напълно в пода, като образува равна повърхност. Обемът на багажника при версията с 5 места ще достига 720 литра, а при прибрани седалки – 2065 л., което според представител на Skoda е най-добрият показател в сегмента.
Skoda показа интериора на Kodiaq
Освен това новият Kodiaq ще получи мултимедийна система със сензорно управление и навигация Google, а също така и отделен климатик за втория ред седалки, електрическо управление на вратата на багажника с безконтактно отваряне, пластмасови предпазители по каросерията, а също така и „спален комплект”, който е предназначен за пътните на задните кресла.
Skoda показа интериора на Kodiaq
Вече е известно, че кросовърът на Skoda ще бъде оборудван само с 4-цилиндрови двигатели. Бензиновите са с обем 1,4 литра – 125 и 150 к.с., и 2,0-литров със 180 к.с. Дизелите са 2,0-литрови, развиващи 150 и 190 к.с.

Снимки: Skoda

Тагове: skoda kodiaq
0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FF ( преди 7 години )
    Чул си нещо ама не си разбрал,2.0 при Аутлендър e взаимстван ot ВАГ,чети какво пише дечко.Говорим за 1.8 DiD произведен от Mitsubishi Heavy Industries,който е с толкова лоши проблеми че блокира в движение от залепване на сегментите и наслагване на глеч в следствие прекомерна екология.
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Да си купиш някое ново списание Аутобилд - годината е 2017, представят Голф 7 фейслифт.Проблемите бяха с първите TSI-ки на олф 6, които бяха с ангренажна верига, сега моторите са с ремък!
  • #33
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    езо мотори на Митсубиши са всъщност от Фолксваген.
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    FF ( преди 7 години )
    Аз знам за прегряващи глави на Mitsubishi Padjero 3.2 DiD, знам за 3 трошещи се обтегача на веригата,за блокиращия 1.8 дизел на ASX и какво ли още не..Голем смех с вашите доводи.Всяка марка си има болежки.
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    аз в АУТОБИЛД четох за масов проблем при TSI/FSI, или както си ги кръщават, с разтеглени и превъртяли ангренажни вериги. И това във всички кубатури от 1.2 до 2.0.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това с климатиците го заметоха под килима. Но шокиращото е, че проблема не е решен. Поне при първите партиди на Голф 7. Вече пиха вода.
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да, климатиците. До последно отказваха дори на гаранционни коли. Оказа се, че фирмата която ги произвежда е собствонст на Фолксваген, не е външен доставчик. Не могат да обвиняват други.
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    v-2 ( преди 7 години )
    Надеждни двигатели...! Дори АутоБилд писаха с проблемните двигатели на Групата. Дано поне са решили проблемите със сцепените скоростни кутии до Голф 6. Идете в която и да е морга за коли и питайте за скоростните кутии на ФВ. Първият въпрос е "цепната ли е". Казвам го като патил собственик на Октавия 1.6 бензин. Както казват бакшишите "шкода Остави я". За проблемните компресори на климатиците дори не ми се говори. В Германия заведоха колективен иск и ги осъдиха да ги сменят безплатно.
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Основните кмпоненти в иинтериора и обурудването на шкодата, като управление на климатроника, скоростен лост, волан, дръжки на вратите, въздуховоди, табло са от ФВ. Това съчетано с надеждни и икономични двигатели и дорби скоростни кутии, съшо от концерна майка :) прави шкодите много добри коли според мен.ЕДинствено пестят от шумоизолация и материалите в купето, но и центат е по-ниска от на ФВ. В сравнение с другите предложение като Рено, Пежо, Фиат и др. мился, че са доста добра конглокенция.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    FF ( преди 7 години )
    Чакаме мненията на останалите,даже има и цъкащи минусчета,бравооо на детската аудитория.