IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen извади 5-метров седан

Концепцията CXperience е знак, че марката се завръща в елита

Citroen извади 5-метров седан

Големите луксозни седани не са специалитет на френските автомобилни компании, но в Citroen се надяват да променят това с напълно нов 5-метров автомобил. Той носи името CXperience и ще бъде представен като концепт на предстоящия салон в Париж.
Citroen извади 5-метров седан
"CXperience е опит да пренесем настоящия си дизайн в голям и луксозен седан", се казва в краткото съобщение на френската марка. Моделът залага на футуристични форми, като демонстрира издължен, но доста нисък профил. Дължината на машината е 4,85 метра, широчина - 2,0 метра, височина - 1,37 метра, а междуосието достига цели 3,0 метра.

CXperience представлява по-скоро Shooting brake, или нещо между Porsche Panamera и Mercedes-Benz CLS. Вратите на френския автомобил пък са в стила на Rolls Royce - отварят се срещуположно, като между тях няма предпазна колонка.

Салонът е изпълнен в унисон с екстериора, като демонстрира модерен дизайн, скъпи материи, естествени материали и изцяло дигитални уреди. Огромният централен екран с диагонал от 19 инча изпълнява ролята на арматурно табло и на инфо-развлекателен дисплей, като него се изобразява и картината от страничните камери, заменящи обичайните огледала за обратно виждане.
Citroen извади 5-метров седан
Задвижването на Citroen CXperience е поверено на бензин-електрически агрегат, развиващ 300 к.с., става ясно от информацията. Моторът е съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия, а батериите имат възможност за зареждане в мрежата, като пробегът на електроенергия достига 60 км.

Интересна подробност при модела е и окачването, което разчита на хидравлични възглавници - екстра, която сме свикнали да виждаме при върховите модели на марката.

Още подробности ще бъдат изнесени по време на премиерата на
CXperience в Париж.

Тагове: citroen cxperience
0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Фиат правят клонинги на пежо и на цитроен в бус сферата, а като цяло новите модели на Ситроен си стават доста типични за марката...да може да нямат изцяло иновациите като едно време, но моделите им са свежи и различни, а и със закриването на хидропневматичното окачване на излязоха с новина, че разработват ново подобно такова...реално не са се променили много нещата. Новият кактус и Ц3 и старото вече Ц5 са много добри Ситроени! ДС-овете също според мен
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Фори ( преди 7 години )
    Имам трима познати с последния модел на Ц-5 и тримата твърдят,че са доволни . Едната кола я карам доста често и мога да гарантирам,че комфортът е ниво над А-6 и за съжаление над моята 5-серия. Не съм карал 7-мица или S-класа но предполагам,че комфортът е подобен. Разбира се не говорим за динамика. Допадат ми многото дребни екстри.Гасиш и отваряш вратата а седалката се изтегля да излезеш, включваш задна и страничното огледало се накланя да виждаш бордюра и други.а колата е учудващо безпроблемна
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До ноне ( преди 7 години )
    Кой го интересува колко се продава в БГ.. След като за обема продажби за цялата страна е колкото за град като Лаипциг например...Щом твърдиш ,че Ситроен не продава отиди в Италия (от Рим на север) и виж какво става по улиците. През последните 2-3 години ми прави впечатление че там се карат толкова Пежо и строени колкото и Италиянски коли. Главно малките модели. Това скоро ще ни залее на пазара втора ръка. Аз лично предпочитам С3 или С4 пред най популярната сапунерка в Италия - фият 500
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Липсват му само бодлите на вратите и ще стане голям кактус ;))). Относно продажбите на Ситроен, в последно време само бусове, щото при баничарките лидера в момента се казва Рено (или Дачия ;))), но и при бусовете не е ясно докога ще са продажбите, щото като гледам колко са "здрави" ще отече и там.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Откакто обявиха,че няма повече да правят автомобили с хидравлично окачване спрях да съм им фен.Едно хубаво нещо имаха и го развалиха.Сега какво?От време на време някоя извънземна концепция дето ще седи в 1 брой в някой музей и през останалото време клонинги на малки пежа и фиати.Бусове и баничарки.Мислех,че с възраждането на ДС ще се появи истински ситроен-красив и странен интериор и екстериор и много много комфорт а те решиха да правят фешън аксесоари за кифли.
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вече ги съжалявам. Станаха жалки. Повече няма да коментирам.
  • #3
    2 rate up comment 8 rate down comment
    отврат ( преди 7 години )
    Някакви грозни капаци се отварят и. . изненада - вътре имало фарове, които светят!
  • #2
    18 rate up comment 5 rate down comment
    zoom in ( преди 7 години )
    Страхотен дизайн. Пропорциите са много хармонични и динамични. Вкарали са всичко от модерните акценти - вградени отвори на ауспуха, тънки разупени линии за фаровете, няма видими греди и рамки в остъклената част и т.н.Изглежда в пъти по-добре от разни аудита или бмв, които също като първите леко са зациклили в дизайна напоследък.Мен жълтото ми харесва. Отдавна интериорите на колите имат нужда от по-сериозно разчупване на стереотипа.
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Евала на франсетата!Само този жълт цвят не ми допада.