IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън

В класацията на тв-водещия попадат Skoda Superb и BMW X1

10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън

След като преди около месец бившият водещ на предаването Top Gear - Джереми Кларксън, публикува списък с 10-те си най-любими коли, сега разкри и кои са най-лошите автомобили, които е изпробвал през последните месеци. Класацията на журналиста се появи в неговата колонка в The Sunday Times.
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Осем от 10-те автомобила са получи оценка 2 по петобалната система. Два от тях - пистовата модификация на Nissan GTR и Hyundai i800 (H1), са оставени без никаква оценка. Ето какво мисли Кларксън за всяка една от машините, включени в списъка му.
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Vauxhall Astra (оценка 2) - "Тя е червена, има турбо и ще отива на всеки, който има нужда от 4 колела и от място, на което да седне по време на движение".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Infiniti Q30 (оценка 2) - "2,2-литровият дизел няма впечатляваща тяга, но пък и не харчи много, което е хубаво. Само че звучи като все още незагрял шлеп".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Zenos E10 S (оценка 2) - "Звукът му е впечатляващ, но ти харесва само няколко минути, а след това ти става тъжно. Моторът звучи като запушен водопровод, който спешно се нуждае от услугите на водопроводчик".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Skoda Superb (оценка 2) - "Абсолютно средняшки автомобил, който притежава душата на хладилник с фризер. Тази кола ще си я купи само този, които иска да бъде средняк".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Renault Kadjar (оценка 2) - "Този автомобил никога няма да се появи във филм като "Бързи и яростни" или на плакат на стената в стаята на някое момче. Той няма да стане детска играчка и няма да получи R-версия. В него няма нищо, което ще ви накара да го избере вместо кола на Google. Един напълно бездушен инструмент, който струва много по-малко."
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Seat Leon X-Perience (оценка) - "За 31 години кариера никога не съм карал Seat. Компанията не ми е предлага, а и аз не съм искал. Не виждам смисъл в тази кола. Тя има впечатляващи външни огледала, но останалото е една смесица от отпадъци от метал, стъкло и пластмаса. Благодаря на Seat, че ми дадоха този автомобил. И благодарение на него затвърдих мнението си за Seat. Това си беше чисто губене на време".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Volkswagen Scirocco (оценка 2) - "Volkswagen Scirocco беше моята първа кола и именно тя провокира любовта ми към автомобилите. Но това, което виждам сега е все едно във Facebook да срещнеш жена, с която си излизал през 35 години, и да установиш, че тя се е превърнала в лос".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
BMW X1 (оценка 2) - "Автомобилите на BMW са си типично немски, с изключение на ужасното X1. Имам усещането, че инженерите на BMW не са искали, при това съвсем правилно, да правят кросовъри. Резултатът е бетонобъркачка, която ще бъде чудесна за Индия, Китай и Русия. За съжаление, това BMW записа огромен успех и трябваше да се направи и ново поколение. Като цяло, този автомобил би подхождал на Kia или някоя от онези китайски компании, но не и на BMW, които правят страхотни коли."
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Nissan GT-R Track Edition (без оценка) - "Много опасна и абсолютно некомфортна машина. Само за един час на два пъти бяха съвсем близо до катастрофа. Гърбът ме боли, а вътрешностите ми ще изкочат от непрекъснатото подскачане. Стандартният GT-R е един от най-добрите автомобили в света, той получава 5 звезди, но този не заслужава нито една".
10-те най-лоши коли според Джереми Кларксън
Hyundai i800 (без оценка) - "Този автомобил ще си го купят единствено шофьорите на такси в Африка, както и семейства католици от Европа, които имат много деца. И които са твърде уморени, за да забележат, че колата им се движи със скорост от 6 мили в час".

В класацията да най-добрите автомобили на Джереми Клаксън максимумът от 5 звезди получиха само Mazda MX-5 и Vauxhall Zafira Tourer. На седем автомобила - Mercedes-AMG GT S, Ford Focus RS, Ford Mustang, Volvo XC90, BMW M2, Ferrari 488 GTB и Lambroghini Aventador, водещият постави 4, а най-слаба оценка - 2 звезди, бе дадена на купето Alfa Romeo 4C.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #35
    1 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    tozi go uvajavam, testval e pove4e luskavi koli, otkolkoto az sum vijdal nakup...kefi me, 4e komentara mu nikoga ne te ostavq ravnodu6en, vinagi rabotata e love/hate...i onzi english humor...
  • #34
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    В час? Пиянгура, който направи скандал за една вечеря? Този, нали? О,о,о,о, но моля ви се.......стига сте се прекланяли на фалшиви идоли, а се доверявайте на сбственият си опит и наблюдения!!!! Английския пиянгур каза!!!! И всички удрят челата..... Ай сектир!
  • #33
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    този си е много в час просто на хората не им изнася като каже истината за даден автомобил.А не като всички други медии единствения недостатък на кола да е големината на багажника
  • #32
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Бумеранг ( преди 7 години )
    Тоя пич нещо не е в час! Да, любимите му коли ... Ок Но всеки нормален би ги оценил подобно! При нелюбимите му... за шкодата разбирам/ предните модели са по-добре, а тези изглеждат някак раздути, кухи и чупливи /, но за хюндая.... Той си е създаден за такива цели и си ги оправдава, а за нисана.... Той не е корифей зад волана, а и спортната кола си предизвикателство и не всеки може да я кара...затова тя не е масова, нали!!Не харесвам циниците, които винаги са най-знаещи по темата, абсурдно е!
  • #31
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз ако бях фен на VW и след толкова писане и хвалене на марките и моделите им дойдат такива времена, в които и те са си признали за дефекти във всичките им бензинови двигатели, а са ги хванали, че дизелите им не отговарят на нормите, бих се покрил най-малко за 4-5 години.А нашите, продължават да говорят глупости и да обиждат хората, които им казват истината, която след време рано или късно лъсва на яве и дори ВАГ си признават сами.
  • #30
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе вижте номера на Хюндая най-долуБиг *
  • #29
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Volkswagen Scirocco беше моята първа кола и именно тя провокира любовта ми към автомобилите. Но това, което виждам сега е все едно във Facebook да срещнеш жена, с която си излизал през 35 години, и да установиш, че тя се е превърнала в лос" -> каза ли им го директно на VAG, яко, точно и право в целта :)
  • #28
    41 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Поредния БРИТАНСКИ палючо.Винаги говори много,а казва малко, колко е съществено и обективно въобще няма да коментирам.Цялото му предаване беше лаишко, несериозно и дори на моменти комично.Изказваше се "цветущо"за автомобили в които дори не беше влизал.Пълен комик.....БРИТАНСКИ
  • #27
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Излиза статия за новия файслифт на гоуфа - вагонетките изпадат в екстаз и започват да свършват четейки статията наричайки картинката пред тях "императора", но идва момента когато хора с мисловна дейност ги питат на какво е император? И ги питат, защо щом VAG са най-великата компания в бранша техни медии пишат и признават за доказани дефекти в цялата им гама двигатели? Питат ги и защо дизелите им не отговарят на нормите?Идва и Кларксън и казва, че Супърб е средняшки. R.I.P. вагонетки жалки!
  • #26
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    хАхАх Вагонетките са пряко засегнати от човека, който е карал всичко на света и има най-добър поглед върху предлаганото на пазара. Това, че тиквите ви не искат да признаят, че шкодата е изключително евтина каляска е ваш проблем. Ама така е като висите в сервиза докато ви ремонтират гоуфа и гледате на снимка някви нови шкоди, които сте ги приели, като средство за още плямпане и боготворене на всеки ламаринен варел излезнал от заводите на ВАГ.Много сте елементарни момчета.