IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Ето го новият VW Golf

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела.
Ето го новият VW Golf
Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI.

Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец.
Ето го новият VW Golf
Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat.
Ето го новият VW Golf
Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло.
Ето го новият VW Golf
Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите.
Ето го новият VW Golf
Снимки: AutoBlog

Тагове: vw golf
0 от 500
  • #74
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Форца Фиат ( преди 7 години )
    Момче присъедини се към отбора на каращите.Не както пише Автобилд за Голф:"Моят пръв приятел е сервизния майстор."Даже в Перник са писали лъжливия софтуер за Ауди дизелите.
  • #73
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Gr0z3n Tur5k1 K3n3f.
  • #72
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "това ,че VW е най коментираната компания е защото непрекъснато казват и показват на света как се става Номер ЕДНО". -Да, както и че на лъжата краката са къси :) Ще окуцее милия, иронията е че мазната лъжа, ковто ги издигна сега ги тегли в банкрута.Добре че има Шкода да им е патерица.Те за по-евтино ползват друг доставчик на скоростни кутии и не са на вересия. :)
  • #71
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Язе ( преди 7 години )
    Мечтата е: Кола след 2010 за 2500лв, мощна, с 11лв. данък, да харчи 4 на 100 градско, да не се троши... Много важно е, да е с метален колектор, щото да е годна за обикновена газова. Това виждам аз от коментарите ви :)
  • #70
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Хахо ( преди 7 години )
    Нали..едните трошливи другите се пенсионираш с тях..мале смех.нито си прав нито блестиш с акъл..А и тук нишо не се решава кой какво да си купи..А и такива си си купил ..използвани на по 400 000 км.. и на теб се пднало да сменяш части.Ми изкарвайте пари и ремонтирайте бе умници..Фирмата такава и онакава *** пълните моргите за амортисьори секънд хенд а ?..ужас..Японския таралясник като има ДПФ как ще процедираш? махаш,мапваш или купуваш нов ?Айде да те видм..
  • #69
    12 rate up comment 2 rate down comment
    .................... ( преди 7 години )
    Ами той малко като стария имам чувството че голфа взеха да го правят като от онази реклама на Лада поколенията се сменят дизайна не
  • #68
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Фърко ( преди 7 години )
    Е ти що мислиш че ние сме сменили повече.Само че ментосваш. Не може да не си сменил амортисьори досега. Или просто не я караш.Което е в пряка връзка и с ремъците. Ако нямаш 100-130 к км за тези години млъквай и изчезвай. Тука се напълни с книжни карачи.
  • #67
    10 rate up comment 3 rate down comment
    112 ( преди 7 години )
    Радвам се че на времето не направих грешката да си взема Голф, заложих на марка известна с надеждността си. За 8 години съм сменил само крушките на късите.
  • #66
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Фърко ( преди 7 години )
    Абе сервизен налъм.. какви 800 лв те гонят..ако има *** които ходят в порше за масло е една тема.. Друга тема е поддръжката.. 90 лв е маслото с филтри и смяна не повече от 130 лв..и това ли е много за пробития ти джоб. Аман от спамери .Като си такъв отворко я *** питай какво искат в балкан стар за смяна на верига на Паджеро 3.2.. и публикувай тук.Нали не е ВАГ,,умнико...
  • #65
    8 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 7 години )
    Пенсионерите могат да си отдъхнат, новата версия е същата като старата. И със същите дизели. Евала на VW, знаят как да замърсяват въздуха. Автомонтьорите ще останат доволни от новината.