IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Ето го новият VW Golf

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела.
Ето го новият VW Golf
Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI.

Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец.
Ето го новият VW Golf
Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat.
Ето го новият VW Golf
Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло.
Ето го новият VW Golf
Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите.
Ето го новият VW Golf
Снимки: AutoBlog

Тагове: VW Golf
0 от 500
  • #84
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауриса ако е хибрид, има над 50 системи и модули, които гоуфа няма.Ауриса хибриден стандарт е 50к лева, с екстри, които дублират 3 страници от опциите на гоуфа.И говори за Жулиетата, нали трябваше да намериш дефекти в тоя модел и да говориш за остатъчната и цена?Май се плампат глупости, както ти изнася,а? И се скача от модел в модел?ВАГ- боКлУУцИИй! Закривааай
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А пък аз ще ти цитирам един приятел с ауди А4 : "Все съм карал коли, ама такова нещо, като аудито не съм виждал. Откакто я взех смених части, които не съм предполагал, че ги има, камоли да се счупят".Завалията 2 години го кара и накрая го продаде. Харесваше му мисълта, че кара "премиум", въпреки че като го питах защо скърца и е с седалки, като в автобус от градския се дразнеше и викаше "Ауди си е ауди, ти не разбираш". Сега не смее да каже нищо за коли и кара френска, от която е доволен.
  • #82
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич алфа 159 в добро състояние под 15 000 не пада. От всяка марка мога да ти намеря автомобил за без пари. 159-таката е много добър и здрав модел - от личен опит го казвам. Само че, за да си купиш добър модел, който е запазен и поддържан втора ръка, трябва да се бръкнеш колкото за А6 почти. Но има защо.А относно Жулията цената и не пада вече 3та година. Не Мърда дори. 156 е различен модел със слабо окачване и до там. 1.9 дизела на ФИАТ е най-здравия дизел на пазара.
  • #81
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Алфата няма дефекти?!На какви наркотици си момче, едно Поло 2008 година е по-скъпо от Алфа 159 от същата година, която има претенции да е премиум и да се съревновава с Ауди, Мерцедес и БМВ!Ето, виж сам:http://***.cars.bg/c1727194http://***.cars.bg/c1760016Да, обаче не става само с дизайн - трябва и качество!Нека ти цитирам думите един приятел, който има Алфа 156 - "При останалите марки знаеш къде са им слабите места, при Алфа всичко може да се счупи! Но е красива и си я харесвам!"
  • #80
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голф следва да се сравнява с Аурис, а не с Приус!Хайде, бъди коректен и го сравни с Аурис, да видим кой какво има в базовото оборудване и кои точно системи на Ауриса ги няма при Голфа!
  • #79
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А един гоуф с всички екстри, като на пируса струва колкото него или дори понякога и повече. Просто гоуфа стандартно е гол, като пушка, а пруиса има технологии, които във VW не са и помисляли, че може да са реалност.
  • #78
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Alfa-та какво била? Автомобил със съмнително и недоказано качество? ПХАхахА само това ли успя да измислиш след като прерови целия интернет за проблеми с тоя модел?Алфата държи цена, която процентно е почти двойно на остатъчната цена на гоуф от същата година - дали не ти говори нещо това?Алфата НЯМА дефекти, както сам си се убедил след няколко часово търсене.Алфата е най-красивия автомобил в класа и материалите и са на много по-високо ниво.Вижда се, че няма какво да кажеш в полза на гоуфа.
  • #77
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каква е работата при положение, че Всички хора сменяли верига и проблемите от нейното разтягане са поети в най-добрия случаи 50% от разходите от VW.А цъфналите турбокомпресори, които не покрива гаранцията?А за множеството проблеми, които просто не се признават от дилара? Има си сайтове за проблемите на VW - единствената марка с подобен сайт "vwproblems".Ами докладите за надеждноста на двигателите на VW и АУДИ, на които бяха на дъното?
  • #76
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Там е работата, че на повечето хора, пишещи тук, достъпът до нови автомобили е само четенето на Аутобилд.Ако имахте някаква малка представа, щяхте да знаете, че имаше проблем с ангренажна верига на Голф 6, която се подменяше безплатно при сервизна акция, а Голф 7, още от самото си пускане през 2012 година е с ангренажен ремък.Отделен е въпроса, че и двигателите като цяло нямат нищо общо и на Голф 7 са от друго поколение.Какво ли ви обяснявам, след като ментор и идеолог ви е Дошо.
  • #75
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до форумния майстор ( преди 8 години )
    Alfa Giulietta - автомобил със съмнителни и недоказано с нищо качества, наследник на автомобили, които са известни със сериозната си ненадеждност и голямо обезценяване на вторичния пазар. Автомобил, който дори в Италия не е предпочитан и който продава в цяла Европа толкова, колкото Фолксваген продава само в България.Toyota Prius - автомобил, който е по-скъп дори от Пасат и двойно по-скъп от Голф, да се сравнява с Голф?! Ами това е комплимент за Голф, не за Тойота!