IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Bugatti се продава далеч по-добре от Veyron

Chiron вече има 200 поръчки, струва 2,4 млн. евро

Новото Bugatti се продава далеч по-добре от Veyron

Представеният преди едва 6 месеца Bugatti Chiron вече е регистрирал над 200 поръчки, съобщава Car and Driver, цитирайки информация на производителя.
Новото Bugatti се продава далеч по-добре от Veyron
Редица суперавтомобили биват изкупени още в деня на премиерата си, но марката Bugatti никога не е можела да се похвали с подобен успех. Предишният й модел - Veyron, бе на пазара цели 10 години, като за този период успя да запише 450 продажби, донасяйки немалки загуби за Bugatti.

Новият Chiron явно ще бъде по-успешен, тъй като почти от половината екземпляри са вече предплатени от клиенти. Моделът ще бъде произведен в тираж от 500 бройки.

Въпросните 200 клиента са депозирали сума от 200 000 евро, или под 10% от стойността на машината, чиято цена започва от 2,4 млн. евро. Първите от тях ще получат колите си в края на тази година. Неотдавна стана ясно, че една от поръчките е направена от България.

Bugatti Chiron използва 8,0-литров W16 двигател с четири турбини. Той развива 1500 к.с. и 1600 Нм, като въпреки общото тегло на колата от почти 2 тона ускорява от място до 100 км/час за 2,5 сек. Спринтът до 200 км/ч отнема 6,5 секунди, а до 300 км/ч – 13,6 секунди. Максималната скорост на е ограничена на 420 км/час.

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Вурст за Дошо ( преди 7 години )
    Като стана въпрос за дизайна, стария Вейрон повече ми харесва, виждал съм го на живо и доста ме впечатли, много добре изглежда, има уникален спортен дизайн, който не се среща при друга кола, изненада ме обаче колко е нисък, от снимки и от ТВ си бях изградил погрешна представа, че е по-висок. Иначе е една от най-красивите спортни коли. Само Дошльовците не го харесват, щото си падат по г*йските извивки на японските геймобили!
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    KLASIKA, плямпаш простотиите за дизайна на ваерона просто защото никога не си го виждал на живо !а Chiron е естествена еволюция на дизайна на Ваерона !нормално е да изглежда по добре, ненормално е ти дето с и НИКОЙ да се биеш в гърдите като горило преди полов акт !много ти здраве и си пий хапиовте редовно
  • #5
    7 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 7 години )
    Защо се спори за глупости?За такава супер кола се иска здрав дизайн ,близък до замисъла на Еторе и Жан Бугати!Без изпепеляващ дизайн е една кръгла нула!!!10 години не спрях да повтарям,че Вейрон е едно грозно кръгло яйце ???Приличаше на кръгла електричка-като японските елекрички???Че кой ще мре да купува яйце?!?Сцирон вече има дизайн!-тепърва щесе вихри!Разликата между всички супер коли и Сцирон и Вейрон бяха,че:ПРИ 320 КМ В ЧАС ПРИ ДРУГИТЕ КОЛИ СЕ ЧУВСТВАШ ТАКА ВСЯКАШ ОСТАРЯВАШ ОТ СТРАХ,...ТОЕСТ ....ДРУГИТЕ КОЛИ ПРИ ТАЗИ СКОРОСТ СА ФАБРИКИ ЗА СТРАХ.......-ДОКАТО ПРИ БУГАТИ СКОРОСТА СЕ ЧУВСТВА ВСЯКАШ СИ В БАСЕЙН,ПИЕШ СИ КОКТЕЙЛА,ГЛЕДАШ СИ ВИДЕО И СИ ПЛАЦИКАШ КРАЧЕТАТА!!!ТОВА Е ГАЛАКТИЧНА РАЗЛИКА ПРЕЗ ЧЕРНА ДУПКА!!!НО ВЕЙРОН БЕШЕ ХЮНДАЙ-ГАДЕН КОРЕЙСКИ ДИЗАЙН И НА КОЙ МУ ПУКАШЕ КОЛКО СТРУВА СЛЕД КАТО Е СБЪРКАН ДИЗАЙН.....НО СЦИРОН ПОЧВА ДА ОТГОВАРЯ ПО ВЪНШНОСТ НА СЪВЪРШЕННАТА ТЕХНИКА.10 Г.ИМ ТРЯБВАШЕ ДА СЕ СВЕТНАТ ЗА ДИЗАЙНА?!?
  • #4
    2 rate up comment 11 rate down comment
    До последния ( преди 7 години )
    Последните бройки Вейрон стояха и чакаха някой да ги купи. Поршетата бяха капарирани всичките бройки в рамките на една година. Същото беше и при Р1 и Ла ферари - ама като не знаеш английски аз вина нямам.
  • #3
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Продавали са ги 10 години, защото са ги произвеждали толкова. Ти знаеш ли по колко Вейрона годишно са се произвеждали? Това да не ти е конвейр на малолитражка с тираж 10 хиляди бройки дневно. При Вейрон всичко е ръчна изработка.
  • #2
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Аз ( преди 7 години )
    450 бройки за 10 години - виж как се продава порше 918, макларън Р1 или Ла ферари!Порше продава 918 бройки за 2 години - не като тоя *** 450 броя за 10 години и то зорлем
  • #1
    30 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вейрон трябваше да бъде в тираж 300бр. а продаде 450 бр. така, че надхвърли бройките в които трябваше да се продаде.