IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първото спортно Audi Q2 е вече на пазара

Модификацията Edition #1 стартира от 27 650 евро

Първото спортно Audi Q2 е вече на пазара

Audi пусна на пазара първата спортна модификация на най-малкия си кросовър Q2. Версията Edition #1 е посветена на старта на продажбите на модела в Европа.
Първото спортно Audi Q2 вече е на пазара
Специалното Q2 се отличава от стандартния автомобил по допълнителния пакет S-Line. Каросерията е боядисана в тъмно-сиво, а праговете, калниците и долната част на броните – в черно. В същия цвят са още решетката на радиатора, корпусите на страничните огледала, както и 19-цоловите джанти.
Първото спортно Audi Q2 вече е на пазара
В списъка със стандартно оборудване на автомобила влизат светодиодни фарове и дневни светлини, спортни седалки, кожен волан и декоративно осветление на салона, предлагащо избор от 10 различни цвята.
Първото спортно Audi Q2 вече е на пазара
Модификацията Audi Q2 Edition #1 може да бъде поръчана с всеки от предлаганите за модела двигатели. Това са бензинови мотори с обем 1,0, 1,4 и 2,0 литра, както и дизелови - 1,6 и 2,0. Скоростните кутии са 6-степенна механична и 7-степенен автомат DSG. Системата за задвижване на четирите колела се предлага като опция.
Първото спортно Audi Q2 вече е на пазара
Стандартното Q2 излиза на пазара през септември, като цените му стартират от 24 900 евро. Спортната модификация тръгва по същото време, като започва от 27 650 евро.

Снимки: Audi

Тагове: Audi Q2
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Кольо ( преди 8 години )
    Само за протокола,,Ферари не вози твърд0о, стегнато да но плътно ,има много голяма разлика.. Твърдо вози WRX ..каруцарщина.Да за изродски изпълнения става но си е каруца.Ферарито вози изненадващо добре..
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На кое стъклото му се драска?! Отиди в Нисан и се качи в тоя прословут X-trail. Аз лично тази година съм се качвал в Нисан Кашкай, Х-trail, Инфинити QX30, Mercedes GLA, Мазда CX-5, Хюндай Тусон, Honda CR-V, Ауди Q3,BMW X1..тъй като управителя ни искаше SUV (малък), досега караше Мицубиши Аутлендър (2012 г. 2.2 DID), новия не му хареса и искаше да види други...говоря си за човек, който няма претенции да разбира от автомобили, няма претенции, освен да със скорости (не успях да го убедя за автомат)
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И нямам предвид красота от към външен вид, а че на единия стъклото му не се драска и има съвсем различно оражение и пропускане/пречупване на светлината, механизма му е ръчно изработен и вечен и т.н.Лукса и престижа пак ти казвам при всичко са измерение на използвани материали, предлагани характеристики на техниката и цялостна визия и комфорт. А това ауди дори и не се доближава до новото поколение на X-trail например. Като цяло А1,А2,А3,А4,Q1,Q2,Q3 не са никакъв премиум, ама НИКАКЪВ.
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    до Nev ( преди 8 години )
    Какъв лукс ти води едно поло, с кожен салон, навигация и различна емблема?Лукса идва от материалите, пространството, возията и параметрите на задвижващия агрегат. А нисан има доста по-добър имидж от АУДИ в сферата на надеждността, проходимостта и т.н.За този клас малък съв, престижа е далечна мечта, така че ако си мислиш, че си много престижен в ауди, а не в Нисан си се объркал.Часовниците са друга бира, защото единия е красив и почти вечен с добра механика, а др. е предмет показващ времето.
  • #7
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    няма престиж при префасонирано поло, лукса също е много съмнителен в случая
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    Може би примерът не беше толкова уместен, но общо взето, това което исках да кажа е, че не можеш да сравняваш например часовник Филип Патек струващ хиляди долари например, с един електронен Касио за 5 долара, само защото и двата показават времето! Има едни фактори ЛУКС И ПРЕСТИЖ, които игрят много голяма роля при пазарните отношения и формирането на цените!
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То по твоята логика Нисана е маскирано Рено с голяма скара отпред ама айде ...
  • #4
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По моята логика няма смисъл да даваш пари за нещо, което ти предлага по-малко есктри и качество от друг продукт, който е на същата цена с много по-добри параметри от всякъде.Ферарито е над всички, така че то си оправдава парите, докато това ауди е маскирано поло с 4 кръга отпред и нищо повече.
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Супер имиджов малък СУВ се е получил. Първия коментар е типичното българско мислене: като отиде на ресторант иска да се наяде най много за най малко пари.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    То по твоята логика никой не трябва да си купува Ферари например, защото не можеш една щайга с буркани от село да натовариш, вози ужасно твърдо, вътре почти никакво пространство, и е много ниско!Според мен доста добре се е получило Аудито, макар и да не ми е много високо мнението за тях по принцип за всичко под А8 и А6.