IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Двоен пробег за Nissan Leaf, но само за състезания

Инженерите на Nissan са създали модела в свободното си време

Двоен пробег за Nissan Leaf, но само за състезания

Инженери на компанията Nissan конструираха прототип на електрическия модел Leaf с батерии, които са два пъти по-мощни от тези на стандартния автомобил. Машината е била създадена от служители на техническия център в Барселона, като те са работили върху нея в свободното си време.
Увеличиха пробега на Nissan Leaf близо 2 пъти
Прототипът на електрическия хечбек е получил името „Coccon” (пашкул), като е оборудван с акумулатори с капацитет 48 кВт/ч. За сравнение серийният Leaf разполага с 24-киловатовите батерии. Той може да измине до 200 км с едно зареждане, докато при новата модификация пробегът ще достига 375 км.
Увеличиха пробега на Nissan Leaf близо 2 пъти
Автомобилът е изграден за участие в съревнованията ECOseries, които са много популярни в Испания. Тези състезания са от нов вид, като там решаваща роля играе не скоростта на машините, а тяхната ефективност и възможности за икономия на гориво.
Увеличиха пробега на Nissan Leaf близо 2 пъти
Хечбекът Nissan Leaf излезе през 2010 г., като се очаква съвсем скоро да се появи негова обновена модификация. Тя ще получи батерии с капацитет 30 кВт/ч, което ще позволи преход от 250 км. Следващото поколение на модела трябва да може да изминава до 400 км с едно зареждане.

Снимки: Nissan

Тагове: nissan leaf
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    м-р АД ( преди 7 години )
    До фермераЧел съм и гледал замервания за регенериращата спирачка. При модел S съм гледал че достига 79кВт, но при тоя Лийф не съм се интересувал и сигурно е 45-50кВтТези тестовете за пробега са били проведени с използването на тази регенерираща спирачка и стандартен начин на шофиране
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Борис ( преди 7 години )
    Ваа, баси голямата батерия чууек!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Фермера ( преди 7 години )
    м-р АД и Анонимния да прочетат малко за регенерацията и каква е разликата при двата модела Лийф.В Тесла също регенерират при спиране не повече от стотина конски сили и работят в тази насока за увеличение на пробега.Мечтая си някой ден като пресичам кръстовище в БГ да има повече Лийф отколкото чипосани дизели!
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То хубаво ама..на мястото на голямото оранжево нещо как монтираме седалките.ей японци бее..досега изхвърляха всичко от купето за да е леко щото с 1.6 ..толкова..сега изхвърляме седалките за да намърдаме тази буца..та да я возим насм натам..А под предния капак все същото, пак нищо.Нищо с двигател,сега па и двигателя го няма..даже..Загубен свет.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    м-р АД ( преди 7 години )
    Да, лъжливите тестове на NEDC въобще не ги гледам.ама май и аз да се правя на луд след като европейските производители минават с номера че джиповете им горят колкото двуврат хечбек с 80 бензинови кончета
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    м-р АД ( преди 7 години )
    щом имат толкова свободно време значи нямат работанисан лийф с 30квтч батерия вече се продава, а не се очаква да се появиима малко неточности по статиятащом стария лийф с 24квтч батерия му дават 135км пробег с пълна батерия, няма как 30квтч батерия да му позволи 250км, а по скоро 170км, защото използваемия капацитет е 27квтч и лийфа при 80км/ч харчи 13,6квтч на 100км и 19,5квтч при 110км/ч
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до е46 ( преди 7 години )
    не ти писва, явно нямаш работа, но ме забавляваш
  • #1
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Поредният варел на рено-нисан