IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Различните краш-тестове струват на производителите над $2 млрд.

Алианса на автомобилните производители иска единен метод в Европа и САЩ

Различните краш-тестове струват на производителите над $2 млрд.

Различните стандарти за безопасност в САЩ и Европа струват повече от 2 млрд. долара годишно на производителите на автомобили, тъй като налагат преправяне на моделите. Това твърди доклад на центъра за автомобилни изследвания (Center for Automotive Research), които е проучил 116 модела, предлагани от двете страни на океана.
Различните краш-тестове струват на производителите над 2 млрд. долара
Снимка: Euro NCAP

Изследването е проведено по поръчка на Алианса на автомобилните производители (Alliance of Automobile Manufacturers), в който влизат американски, евриойеки и японски автомобилни компании, представени на пазара в САЩ.

За стандартите за безопасност в Щатите отговаря Застрахователния институт за безопасност на движение (IIHS), докато в Европа действа Европейския комитет за провеждане на независими краш-тестове (Euro NCAP). Изискванията на двете организации са доста различни и това принуждава автомобилните компании сериозно да преработват своите модели, ако искат да ги предложат на пазара.

Оказва се, че поне 26 елемента от един автомобил трябва да бъдат преправени, за да могат да бъдат приспособени от едните изисквания към другите. Най-малко 8 от тях трябва да бъдат проектирани и произведени наново, твърди информацията.

Самите производители от години искат от своите правителства да въведат единни мерки за стандартите за безопасност. Компаниите разчитат на ново споразумение между двете страни, преговорите за което се водят от няколко години. Напускането на ЕС от страна на Великобритания обаче може да провали подписването на документа.

Тагове: euro ncap iihs
0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сумата е нищожна, като се има предвид, че става дума за всички производители и за цял свят със стотици модели на година. Без тези тестове, няма как. Те са не само заради нашата сигурност, но и са вид реклама. Най-добре представителите се би следвало да са с по-добри продажби. На времето хората не обръщаха много внимание на този показател, но вече не е така. Гледа се не само надеждността, екстрите, цената и икономичността, а и безопасността. На снимката е едина от най-безопасните коли в света.
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Няма как да стане!По-добре стягай куфарите и поемай нанякъде!