IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и обновеното Clio R.S.

Хот-хечът ще се предлага в две версии

Ето го и обновеното Clio R.S.

Френската марка Renault представи най-мощната версия на обновения си хечбек Clio, който се появи пред публика само преди месец.
Ето го и обновеното Clio R.S.
Хот-хечът Clio R.S. е получил същите промени във външния вид, като е оборудван с модернизирана решетка на радиадора, различни предна и задна брони, видоизменена оптика, както и с нови секции за фаровете срещу мъгла. Срещу заплаще клиентът получава и светодиодни главни светлини.

Както и досегашния вариант, Clio се предлага с 3 варианта на окачването – Sport, Cup и Trophy. Първият от тях е за базовия вариант, като е достъпен със 17-и и 18-цолови джанти. Вторият е по-твърд, като са налице единствено 18-цолови. А при третия – Trophy, окачването е снижено с 20 мм отпред и с 10 мм отзад.
Ето го и обновеното Clio R.S.
Хот-хечът разчита на 1,6-литров бензинов мотор, който при стандартното R.S. развива 200 к.с., а при версията Trophy – 220 к.с. За втория вариант може да бъде поръчана изпускателна система на фирмата Akrapovic, която е идентична с тази на най-екстремното Clio – концептуалния хот-хеч Clio RS16.

Във варианта Trophy машината предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,6 секунди, като развива максимална скорост от 235 км/ч. Скоростната кутия е само 6-степенна роботизирана с два съединителя, като предавките могат да се сменят от волана. Водачът може да избира между три режима на придвижване Normal, Sport и Race.
Ето го и обновеното Clio R.S.
Европейските продажби на обновеното Renault Clio RS стартират през октомври, като цените предстои да бъде обявени.

Снимки: Renault

Тагове: renault clio rs
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    а иначе си прав- преди около 600 години Диеп, където се произвежда и му се правят настройките, е бил английско владение
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ми не позна от Инфинеон е електрониката, да не са луди да сложат скапан Бош. А за мотора е спорно, производството е френско, архитектурата се вори съвместна разработка.
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    много добро зверче може би пак с най добрата управляемост на писта ,както мегана нема кой го бие на ринга със сериен модел, и Хонда се опита с 310 кс мотор и не успя със сериен вариант, така и vw, така и bmw , мегана се подиграва с 275 си кс
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами при дизелите още е Бош, но Сименс на края станаха такава трягедия че банкрутираха, като повечето немски производители на електроника. Съвременните бензинови Рена са с Valeo-Jonhson Control.
  • #4
    3 rate up comment 8 rate down comment
    до: до 2 ( преди 7 години )
    Значи още по-зле...П.С. Всъщност да те светна БОШ и Сименс са една и съща компания отдавна с различни имена. По-зле са дори от това, което можеш да си представиш...
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Te pa nissan pravqt edni dvigateli.
  • #2
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре, че са Нисан да им правят двигателите!Ако електрониката е френска - не мерси! Там им е главния проблем на Рендетата. Другите неща са ОК.
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    ? ( преди 7 години )
    Няма ли да пуснат истинска механична кутия ?