IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов дизел за Volkswagen Amarok

При фейслифта пикапът е получил и модернизирана трансмисия

Нов дизел за Volkswagen Amarok

Volkswagen представи обновения Amarok, който е получил не само преработени външност и интериор, но и нов 3,0-литров турбо дизелов V6 двигател.
Ново лице и нов дизел за Volkswagen Amarok
Обновеният пикап се отличава от своя предшественик по новите челни светлини, решетката на радиатора и предната броня. Главните светлини вече са би-ксенон, а дневните – LED. Последната технология е използвана и за осветяване на номерата, както и на праговете.

Задната част на автомобила е запазена, като единствената промяна са затъмнените светлини, но те ще бъдат предлагани само за топ версиите. Засега няма снимки на салона на фейслифта на Amarok, но се знае, че там е преработен приборният панел и са поставени нови, по-ергономични седалки.

Пикапът е получил и система за аварийно спиране след удар на пътя, като при нея автоматично се блокират спирачките с цел минимализиране на последиците от инцидента. В стандартното оборудване на Amarok вече влизат система за контрол на дистанцията при паркиране, както и камера за заден ход.
Ново лице и нов дизел за Volkswagen Amarok
Главната новост при модела е 3,0-литровия турбодизелов V6 двигател, който ще се предлага в 3 варианта на мощност – 163, 204 и 224 к.с. При този мотор максималният въртящ момент е 550 Нм. За сравнение топ версията на пикапа досега разчиташе на дизел със 180 к.с. и 420 Нм.

В стандартното си оборудване Amarok е с предаване към задната ос, но срещу доплащане клиентът получава и 4х4 задвижване. Системата 4Motion с диференциал Torsen е комбинирана с 8-степенна автоматична скоростна кутия.
Ново лице и нов дизел за Volkswagen Amarok
В Европа обновеният пикап ще се предлага със система Servotronic, която променя чувствителността на волана в зависимост от скоростта на автомобила. Преработена е и спирачната система.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: Volkswagen Amarok
0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В случая не е влак, а WC. Прикаската става, че за всеки keнеф си има дpисльовци. Шматарока става единствено да отидеш до магазина да си напазаруваш или да закараш децата на училище. В този клас има доказани машини, а не подобие на кола с кашкавалено окачване и хиляди детски болести.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    patilan ( преди 8 години )
    така е, дори за влакчето на ужасите.
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    w ( преди 8 години )
    Момчета за всеки влак си има пътници
  • #3
    10 rate up comment 8 rate down comment
    до хе-хе ( преди 8 години )
    Абе има някакво недоразумение,но мисля,че не е при Амарок-а, а тук във форума всеки божи ден. Кара стар Сивик с дизелов двигател от още по-стара Астра.Още жокери искаш ли,До-хе?
  • #2
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Мдам това недоразумение горе където никой не го брои за кола наистина ще превземе Света.Кокото и Хитлер го превзе.Хехе
  • #1
    15 rate up comment 27 rate down comment
    Разбиращ ( преди 8 години )
    Забелязва се пълно превъзходство на Фолксваген в световен мащаб при всякакъв вид автомобили. Ако продължават така скоро ще бъдат единствената марка на света.