IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи нов бензинов мотор

1,5-литровият агрегат от серията ЕA211 работи по цикъла на Милър

Volkswagen представи нов бензинов мотор

Концернът Volkswagen представи на международен симпозиум във Виена ново поколение двигатели от серията EA211 TSI, което е получило добавка "evo" към името си. Агрегатът е оборудван с турбо компресор с променлива геометрия и вече работи по цикъла на Милър.
Volkswagen представи нов бензинов мотор
Новият мотор е с обем 1,5 литра, като на първо време ще бъде достъпен в два варианта на мощност – 130 и 150 к.с. Максималният въртящ момент в първия случай е 200 Нм, достъпни в диапазона 1300-4500 об/мин. За втория засега няма данни.

Агрегатът заменя досегашния 1,4 TSI със 125 к.с., който също постигаше 200 Нм в диапазона 1400-4000 об/мин. Новият двигател е с 10% по-икономичен от предшественика си, като е известно че смесеният му разход при модела VW Golf е 5,2 л/100 км.

Главната особеност при цикъла на Милър е, че всмукателният клапан се затваря по-късно отколкото при стандартния мотор. Така той остава отворен известно време, след като започне компресията. В него тя е увеличена на 12.5:1, а освен това е поставена нова система за директно впръскване на гориво с увеличено налягане до 360 бара. Напълно преработена е и главата на блока на цилиндрите.
Volkswagen представи нов бензинов мотор
Новият мотор ще се появи на модели на концерна VW Group до края на годината.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ООО щото пък ФолЦъВагин не са подигравка с клиента, еле пък европейския!
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    ела и я огледай, мой! ама си приготви една бутилка ОБАН - single malt... много обичам да пия за чужда сметка! само МАН СИТИ, оле!!!
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    zoom-zoom тая мазна не само е мръднала ами е пътник към надин за 7 години няма здрав детайл без да е прояден от ръжда !кого лъжеш ?
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    аман от писания на дилъри, които гледат да си приберат комисионката, за това и се опитват да ни убедят, че нема смисъл да се търси надеждност при избора на съвременен автомобил...аз пък гледам за надеждност! маздата я взех нова преди почти 7 годинки, не е мръднала, като изключим застрахователни събития...както казах, със здраве!
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ханко, брат, прав си че за качестото на 10 годишен автомобил минал х-стотин хилади километра у собственици нофнос не трябва да се съдиНо го казваш все едно е престъпление да караш стара кола. В крайна сметка не всеки има пари за нова кола.Иначе по темата имам поглед върху служебен сеат тси 1.4 125 и шкода 1.2 86 коня (нови) и първия е самолет, равнява се на атмосферен 2.0 и харчи по средата между 1.4 и 2.0 но няма как да върви без да яде. втория е отскоро но за сега изглежда приятно моторче.
  • #15
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Ханко Брат ( преди 7 години )
    тук 90% са жалки секъндхендъри, които мислят в перспектива, как ще си купят 10 годишна кола и ще имат проблеми !абе ей - никой по света вече не прави коли, които да изкарват без проблемно след гаранцията си - иначе ще трябва да затварят заводите ! Нормалните хора си купуват кола по собствен вкус и предпочитания - първи свалят найлоните от седалките и *** в тях и като им изтече гаранцията си вземат следващата НОВА кола, а само наш дошо се къхари дали ще му прави проблем новия внос ...
  • #14
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Най добрите двигатели. Фолскваген отдавна са десетилетие пред другите."Ха-ха, Тойота пуснаха серийно ДВГ с цикъл на Аткинсън/Милър през 97-*** - има/няма 20 години преди ВАГ. Форумните вагонетки сте голяма работа, ей!
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Naj-dobrite dvigateli sa iaponski. Primeri Mazda,Toyota i t.n. Folksvagen sa germanski dyrvodelci,vypreki 4e tozi motor e dobyr. 20 godini sled perfektnite dvigateli na Toyota po cikylo na Atkinsyn.I dnes nai-termi4no efektivnia benzinov dvigatel e delo na iaponcite ot Toyota.
  • #12
    9 rate up comment 0 rate down comment
    TSI ( преди 7 години )
    TSI - Try Something Insane!
  • #11
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Можещ ( преди 7 години )
    Най добрите двигатели. Фолскваген отдавна са десетилетие пред другите.