IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи нов бензинов мотор

1,5-литровият агрегат от серията ЕA211 работи по цикъла на Милър

Volkswagen представи нов бензинов мотор

Концернът Volkswagen представи на международен симпозиум във Виена ново поколение двигатели от серията EA211 TSI, което е получило добавка "evo" към името си. Агрегатът е оборудван с турбо компресор с променлива геометрия и вече работи по цикъла на Милър.
Volkswagen представи нов бензинов мотор
Новият мотор е с обем 1,5 литра, като на първо време ще бъде достъпен в два варианта на мощност – 130 и 150 к.с. Максималният въртящ момент в първия случай е 200 Нм, достъпни в диапазона 1300-4500 об/мин. За втория засега няма данни.

Агрегатът заменя досегашния 1,4 TSI със 125 к.с., който също постигаше 200 Нм в диапазона 1400-4000 об/мин. Новият двигател е с 10% по-икономичен от предшественика си, като е известно че смесеният му разход при модела VW Golf е 5,2 л/100 км.

Главната особеност при цикъла на Милър е, че всмукателният клапан се затваря по-късно отколкото при стандартния мотор. Така той остава отворен известно време, след като започне компресията. В него тя е увеличена на 12.5:1, а освен това е поставена нова система за директно впръскване на гориво с увеличено налягане до 360 бара. Напълно преработена е и главата на блока на цилиндрите.
Volkswagen представи нов бензинов мотор
Новият мотор ще се появи на модели на концерна VW Group до края на годината.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мдаа вече технологията на ДВГ започва да се изчерпва.Стига се до моментът,че двигателят е толкова труден за поправяне,че е по-изгодно да си купиш нов блок или автомобил отколкото да го ремонтираш.
  • #9
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Поредният консуматив от СОЦваген!
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    След 20 години като пристигне в перник този двигател ще гори 3/100 в гоУф ге-те-и
  • #7
    11 rate up comment 19 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    ЕА211 - това ЕА е или Електроник Артс, или Емпорио Армани...щот' сме модерни!а аз като Олд Скул си бухам на японска бензинова атмосферка, която ще надживее Модите поне 2 пъти! айде със здраве!...на двигателя имам предвид, а и на четящите ;-)
  • #6
    18 rate up comment 9 rate down comment
    МЕН ( преди 7 години )
    Интересно колко от 10% по-нисък разход са софтуер, все пак хората са водещи в разработката на подобни програми...
  • #5
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Маслояд
  • #4
    23 rate up comment 18 rate down comment
    Dooobre ( преди 7 години )
    Ок,ама новият турбомотор на Хонда 1,5 (174 кс) ще го сложи в малкия си джоб. И така....
  • #3
    26 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    TSI-тата са големи *** и най-после решиха да ги заменят с други мотори. Крайно време беше. Много народ изгоряха. Всички се оплакват от разход на масло, а от официалните сервизи се оправдават, че 1 л. масло на 1000-1500 км. било в рамките на нормалното. Все си мисля, че за нов двигател е прекалено. Да беше само маслото с мед да ги намажеш. Разхода на гориво е фрапиращо по-висок от обявения и ангренжните вериги прескачат и кривят разпределителни валове и срещат бутала с клапани. Много са зле!
  • #2
    19 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи, не е 1-ви април, че да ги пишеш тези глупости!
  • #1
    46 rate up comment 19 rate down comment
    механика ( преди 7 години )
    Честито! Колегите от сервизите пак ще имат достатъчно работа. Добре, че са немците, за да не фалираме!