IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Great Wall с 310 к.с.

Такава е мощността на един от трите нови двигателя на флагмана Haval H9

Great Wall с 310 к.с.

Принадлежащата на китайската компания Great Wall марка Haval ще оборудва своя флагман – кросовъра H9, с три нови двигателя, съобщава изданието Auto.Sohu.
Нови мотори за флагмана на Great Wall
Моделът ще бъде оборудван с бензинов туин-турбо V6 агрегат, предлаган в два варианта на мощност – 295 и 310 к.с. Дори данни за мотора не се съобщават, но се знае, че той ще бъде комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия, производство на Great Wall.
Нови мотори за флагмана на Great Wall
Другият мотор за флагмана на Haval ще бъде 2,0-литров бензинов с турбина, като неговата мощност ще бъде 240 к.с. За версията на модела, която ще се предлага извън Китай, е предвиден и нов 2,0-литров турбо дизел с мощност 197 к.с.
Нови мотори за флагмана на Great Wall
В момента H9 се предлага с бензинов турбо агрегат с обем 2,0 литра и мощност 218 к.с. Този мотор е комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия. Само преди дни китайците обявиха, че за друг от моделите си – Haval H6, ще предложат нов турбо мотор с обем 1,3 литра и мощност 139 к.с.

Снимки: Haval

 

Тагове: great wall haval h9
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То и марковите коли като разглобим ще намерим много части произведени в страни от третия свят.Всичко се свежда до китайска работна ръка. Но така се получава докато света е в криза да имаш сериозен ръст на иконимиката
  • #15
    12 rate up comment 0 rate down comment
    аха ( преди 8 години )
    До многоуважаемия г-н "Каруцар"За Вас сигурно е голямо удоволствие, че до момента не е въведена система за типова оценка на качеството на дрехите например или останалите вещи, които ползвате в ежедневието си...Защото тогава сигурно щяхме да страдаме много като "Знаем знаем когато плащаме с нашите си пари ние всичко знаем и сме много внимателни.Ние не обичаме да си хвърляме парите на вятъра." Знаем ние, колко заводи изнесоха производството си в Китай и региона! Да си погледнем телефоните и т.н
  • #14
    1 rate up comment 7 rate down comment
    karutsar ( преди 8 години )
    Знаем знаем когато плащаме с нашите си пари ние всичко знаем и сме много внимателни.Ние не обичаме да си хвърляме парите на вятъра.Като са много хубави купете си ги вие.
  • #13
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много знаете вие за сглобката на чисто нова кола :)
  • #12
    1 rate up comment 9 rate down comment
    karutsar ( преди 8 години )
    Пазарат е най-точният оценител.Този автомобил не е супер тузарски ,а е автомобил среден клас значи за масова употреба.Като застанеш на улицата и погледнеш и на всеки 100 автом.не видиш ли поне няколко от тези марки и модели значи не е стойностен автом.А пък думата "Китайски" е синоним на фразата "ниско качество"...............няма смисъл да се коментира за качеството на изпълнение и сглобка.А тука се коментира само външната визия.Качеството на Китайските автом. е под всякаква критика.
  • #11
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Striker ( преди 8 години )
    Това наистина е кола, с която изобщо не трябва да си помисляш за катасрофа, дори лека, защото си до там. Иначе подобни статии би трябвало да влизат в графа - платени публикации.
  • #10
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Знам че не нашите дизайнери слагат имената на моделите,а техните Китайски колеги.Те можеха да направят компромис с една буква,да сложат едно К и да се доближи до народния духов инструмент - кавала
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Валентин Великов ( преди 8 години )
    Външно са копирали последния Тойота Ленд круизер, ама много пошло..
  • #8
    30 rate up comment 3 rate down comment
    аха ( преди 8 години )
    А Вие уважаеми господин анонимен 5 какъв автомобил управлявате?Няма 15 или 20 годишна кола, която да е по-добра от новата такава.Който се е качил на собствен нов автомобил той си знае какъв е кеф, пък било то и произведен в България "китаец". Пожелавам на всички нас все по-често да сменяме петгодишните си коли с чисто нови, всекиму според възможностите.Приятен ден!
  • #7
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като отвориш Евро Ен Капа се оказва че повечето коли преди 2000-на са били ковчези на колела но видиш ли хората са оцелели. А6 и Пасат 1998 е с 3 звзеди, Повечето корейски също са до 3 звезди Корола и Сивик също, При французите също е така.Мислиш ли че добър китайски автомобил с 5* по техния стандарт не покриват поне 3* по стар евро стандарт