IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Great Wall H6 излиза с 1,3-литров двигател

Агрегатът е с турбо и развива 139 к.с.

Great Wall H6 излиза с 1,3-литров двигател

Great Wall H6 излиза с 1,3-литров двигател
Haval H6 Coupe при премиерата си на Автосалон София 2015. Снимка: Automedia.bg

Китайската компания Great Wall, чиито модели се произвеждат и в България, предвижда да разшири гамата двигатели на кросовъра Haval H6.

Новият агрегат носи индекса GW4B13, като е с 4 цилиндъра и има обем от 1,3 литра. Мощността му е 139 к.с., като ще може да се комбинира както с механична, така и с автоматична трансмисия. Останалите характеристики на двигателя засега са неизвестни.

Към момента топ версията на Haval H6 се предлага с 2,0-литров бензинов мотор. Агрегатът е с турбо и развива 197 к.с., като може да бъде снабден с 2WD или 4WD задвижване. Трансмисиите са ръчна или автоматична с два съединителя, разработена от Getrag.

Първите автомобили, оборудвани с новия мотор ще се появят още през тази година, но все още не е ясно дали агрегатът ще се предлага и за версията Haval H6 Coupe, която ще се сглобява в завода на „Литекс Моторс” край Ловеч.
 

Тагове: great wall haval h6
0 от 500
  • #6
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Nikado ( преди 8 години )
    Следващият ще е с 50см2 двигател, да може да се кара с "М" категория. С 5 турбини и 6 компресора за да вдига 200 коня и като гръмне ще го ремонтираме при часовникар. :D
  • #5
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    До Анонимен *** - къде сравняваш 10-годишно БМВ/Мерцедес (дори 20 годишно) с голям двигател с тоя малолитражен дръгел? Ти на нещо повече от 2 литра качвал ли си се бе, куха лейко!? За теб важи максимата: 'only milk and juice comes in 2 litres'....
  • #4
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами няма да изкара много по-малко от повечето европейски марки които залагат на малки турбо мотори. Пасат 1.4 все едно е много по-добра комбинация. Или Голф комби 1.2ф-офф ти си карай 10 годишното бмв/ауди/мерцедес и не гледай другите, нали и без това целта е всички да гледат какво караш ти и да цъкат от яд че не са се сетили да дадат 20к за стара кола вместо за нова
  • #3
    32 rate up comment 2 rate down comment
    Бат Георги ( преди 8 години )
    Кви са тея малолитражки на такова купе, след 100 000 км няма да става нищо от тоя двигател.
  • #2
    42 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кофти че още ги бавят и поне в БГ сайта на големия дувар нищо не пише за тях. Иначе на доколкото си спомням от Автосалон 2015 освен че интериора на Н2-то беше малко крещящ бяха доста прилични машинки. И ако пак топ оборудването им е около 40к ще са бомба
  • #1
    46 rate up comment 3 rate down comment
    истина ( преди 8 години )
    Веро е, тази класа се развива, селските VW скоро ще търсят още нови пазари, в Йемен, например, Етиопия, там няма корупция....