IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ясни са цените на Renault Talisman в България

Новият седан започва от 41 490 лв. за дизеловата версия

Ясни са цените на Renault Talisman в България

Новият седан на Renault от сегмент D е вече официално на българския пазар. Поръчки за Talisman се приемат от началото на месец февруари, като цените у нас започват от 41 490 лв. с ДДС.
Ясни са цените на Renault Talisman в България
Снимкa: Любомир Асенов

Въпросната сума се отнася за версията Energy dCi 110, разполагаща с 1,5-литров дизелов двигател с мощност 110 к.с. Нивото на оборудване е базовото Life, което обаче включва не малко екстри - дневни LED светлини, круиз контрол с ограничител на скоростта, система за подпомагане потеглянето по наклон, сензори за дъжд и светлина, дигитален инструментален панел, предни и задни електрически стъкла, електрически и отопляеми странични огледала, двузонов автоматичен климатик и др.

Второто ниво на оборудване Zen се предлага за двигателите Energy dCi 110, Energy dCi 130 и Energy Tce 150. Последният е бензинов с обем 1,6 литра и мощност 150 к.с., докато дизеловият Energy dCi 130 представлява 1,6-литров дизелов агрегат с мощност 130 к.с.

При ниво Zen е налична технологията Multi-Sense, както и аудио-навигационна система със 7-инчов сензорен дисплей, преден и заден паркинг сензор, кожен волан, 17-инчови алуминиеви джанти Bayadère и др.

Най-високото ниво е Intens, като е налично за Energy dCi 130, Energy dCi 160 (дизел със 160 к.с.) и Energy Tce 200 (бензин с 200 к.с). То прибавя аудио-навигационна система с 8,7-инчов сензорен дисплей, система за предупреждение за наличие на обект в „сляпата“ зона на автомобила, LED къси и дълги светлини със система за почистване, 18-инчови джанти Duetto, кожен салон, отопляеми предни седалки с вентилация и функция за масаж, както и отопляем волан.

Системите 4Control и Easy Park Assist, както и озвучителната система Bose Surround System се предлагат като допълнително оборудване към Intens. 

Най-скъпата версия на Renault Talisman е Energy dCi 160 с ниво Intens и автоматична трансмисия с два съединителя - 59 490 лв. с ДДС. Аналогично оборудване при бензиновия Energy Tce 200 струва 55 490 лв.

Още по темата:
Най-красивите коли на годината

Върхът в гамата на Renault

Ето го комбито Renault Talisman

Тагове: renault talisman
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Както и очаквах. Две на цената на една. И пак няма да се купуват тези трошки.
  • #20
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ако сменявате дискове, спирачки и съединители се научете да карате проблема не е в колата- научете се да карате
  • #19
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно от дискове и накладки да се оплакваш и то на служебни коли е смешно и несериозно. Съединителя също (освен ако не е от демпферните и там да е проблема). Тези неща са МНОГО пряко свързани със стила на каране а всички знаем как се карат служебни коли.Служебната баничарка - тази рали машина. Или колко можем да изкараме от 90 ксЗа 1.5 DCI съм чувал и добро и лошо. Нали върви във версии от 90 до 120 кс (поне при старите) и има различна окомплектовка на дюзи турбо и дреболии
  • #18
    9 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Хмм, и ние имаме Рено на 120К км, но си е още с оригиналните дискове и съединител. Рено, като всяка друга марка, има добри модели и двигатели: 1.5 DCI, 1.6 DCI, 1.2i, 1.4i (от този съм виждал на по над 700К км), и не толкова добри: 1.6i +. 2.0 DCI не лош двигател, но харчи доста нафта. Има значение също къде е сглобена колата. Испанските са най-добри към момента. С тези цени на Талисман, Рено ще продава добре според мен.
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като ти е личен опита що не цитираш модели, проблеми и цени за решаването им? Или и ти си чул от някой безработен квартален кибик че са *** и от гоуфо по-големо нема?
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Друг анонимн ( преди 8 години )
    а бе само се замисли какво лай...но представляваше и представлява рено, преди 10 години, сега а и след 10 години най-вероятно! от горчив опит го казвам това.
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    замисли се как изглеждаше 10 годишна кола преди 10 години и как изглежда една 10 годишна кола, направена 10 години след първата сега :)явно майстора, при когото обслужваш личната си кошница ти е напълнил главата с глупости, защото си няма понятие от нищо, по-ново от гоуф 2
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Та идеята е че всеки продукт е направен за определени условия и с определен ресурс - например fluence доколкото знам са доста здрави и са тествани е много тежки условия - направени да издържат. Файтона ( но само с W12 двигателя ) е тестван също в много сурови условия и е здрав, НО другите модификации си носят проблемите на другите елементи. 1.5 двигателя на Рено е добър,здрав и икономичен, така че Талисмана има предпоставки да е надежден от към задвижване, електрониката ще я видим .
  • #13
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Но пък има марки, които просто са с ниска гаранция, защото реално немогат да издържат повече, а и не искат да отстраняват никакви проблеми гаранционно - да това е ВАГ.Доказателство са проблемите с DSG кутията, веригите, рейките, дюзите и т.н. проблеми, които марката НЕ отстранява гаранционно докато не ги осъдят в някоя държава.Политиката на Хонда и Тойота е обратната - отстранява дефекти дори и след гаранцията, въпреки че не са длъжни. А дават и по-голяма гаранция дори. Така че рено е в средата
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе каквото и да си говорим "модерните" коли са изключително кекави спрямо "старите" автомобили и това е защото сега просто елементите се правят да издържат по-малко. Да гарацията е уж повече, но реално ресурса на повечето елементи е изчислен точно да издържи гаранцията, докато преди гаранцията е била просто за неизвестни дефекти, които да се покажат през 1вите 1-2 години. Замисляли ли сте се примерно защо гаранцията на "Miele" е 2 години, а реално издържа 10 и струва колкото 5 други уреда?