IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилите с най-лоялни собственици

При марките лидер е Subaru, а при моделите - Range Rover

Автомобилите с най-лоялни собственици

Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ.
Автомобилите с най-лоялни собственици
Снимка: Ройтерс

Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил.

Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%.

Ето и останалите марки в топ 10:

4. Toyota: 63,5%
5. Kia: 63,2 %
6. Hyundai: 61,3%
7. Nissan: 61,1%
8. Chevrolet: 60,7%
9. Lexus: 60,7%
10. Honda: 59,9%
Автомобилите с най-лоялни собственици
Снимка: Land Rover

При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover. Цели 48,2% от собствените на този модел го избират отново при смяна на автомобила.

Втората позиция е за Mercedes-Benz S-Class с показател от 46,6%, а веднага след луксозната немска лимузина се нарежда Lincoln MKZ с 44,8%.

Номер четири в подреждането е ванът Mercedes-Benz Sprinter, който има аналогичен резултат с Lincoln MKZ - 44,8%. С минимална разлика - резултат от 44%, на пето място застава електромобилът Nissan LEAF, който е лидер в своя сегмент.

В топ 10 попадат още Ram 1500 (42,9%), Lexus RX (42,7%), Hyundai Genesis (42,5%), KIA Soul (42%) и Subaru Forester (41,1%).

От изданието поясняват, че лоялността на клиентите зависи от няколко основни фактора, сред които удовлетвореност от покупката, представяне спрямо конкурентите на пазара, маркетинг и др.

Тагове: forbes
0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 28 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    Ето както се вижда S Класата на Мерцедес е на второ място по лоялност - да, скъпа е, иска си поддръжка и скъпи ремонти но всичко това си струва за огромния кеф който си доставя човек в тази кола! Както се казва - качеството си има цена!! А който не може да си позволи и иска да кара евтино - да се насочи към японските малолитражни еднодневки....
  • #13
    12 rate up comment 19 rate down comment
    Иван Ласкин ( преди 8 години )
    Наистина материалите са много нискокачествени при Subaru и изобщо не му отиват на цената!
  • #12
    31 rate up comment 2 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    В щатите Субару водят тотално друга политика спрямо тук. Имам чувството, че хич не ги е** за европа. Ако искате да намразите марката ви препоръчвам да си купите нова кола от тук. Обслужването не струва, нямат техници, които да разбират и още с куп други глупости ще ви напълнят главата. Иначе много харесвам марката и ми е много кофти, че нещата са така.
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    ami folksvagen4e direktno otiva v punkta za pretopiavane na stara plastmasa i ottam na byrkalki za kafe.Nikoi ne se i se6ta za germanskata plastmasa pove4e.Kamo li da si ia kupi vtori pyt muhahahahaha
  • #10
    22 rate up comment 4 rate down comment
    до: Muhahata ( преди 8 години )
    Последното ми беше на 3 г. 48 000 км. купено от дилъра на марката, обслужвано там и с гаранция 1 г. от дилъра. Още първата година започнаха проблемите. Когато се опрях на гаранцията заради окачването ми казаха, че то не било включено в нея. После по електрониката пак проблеми. И те не се покривали от гаранцията. Спирачния апарат на предно ляво колело блокираше. Щях да се пребия и подпаля. Диска се окриви. Смених го с накладките. Пак същия проблем. Смених апарата, оправи се, но струваше много.
  • #9
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нещо не виждам Volkswagen... Майтап, бе! Трошките никой не ги харесва.
  • #8
    44 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това е от много години така. Нищо ново под Слънцето. не случайно качиш ли се на японска кола забравяш останалите. Преди доста време бях голям фен на немското и аз. опарих се няколко пъти и пак щях да продължа да купувам немско, докато случайно без да съм желал си купих една Мазда. От тогава до сега никой не може да си взема друго. просто забравяш какво е това сервиз, проблеми, висок разход на гориво. Само консумативи, гориво и нищо друго не и трябва на японката. Факт, доказващ и лоялните клиенти
  • #7
    29 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И к'во, баварците и алудита пиха вода. Малиииии....
  • #6
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Muhahata ( преди 8 години )
    А ти колко БМВ та си опитвал под 15 години:))
  • #5
    39 rate up comment 6 rate down comment
    Мухаха ( преди 8 години )
    VAG и BMW изобщо не присъстват в класацията, защо ли ? Защото като се опарят веднъж хората не избират втори път живот в сервиза.