IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW 5-Series ще получи две хибридни версии

Мощността им ще бъде 280 и 326 к.с.

BMW 5-Series ще получи две хибридни версии

BMW подготвя две хибридни версии за следващото поколение на модела си 5-Series. Това съобщава изданието BMW Blog, което се позовава на свои източници.
Следваща BMW 5-Series ще получи две хибридни версии
И двете модификации ще използват силовия агрегат на модела 330е, но неговата мощност ще бъде увеличена. Моторът ще позволи и на двата хибрида да не отстъпват както по динамика, така и по управляемост на по-малката 3-Series, сочи информацията.

Версията BMW 530e ще получи 4-цилиндров турбо двигател, работещ в комбинация с електромотор, захранван от комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност на агрегата ще достигне 280 к.с., а само на електричество този автомобил ще изминава около 35 км при скорост до 120 км/ч.

В базовия си вариант бъдещото 530e ще се предлага само със задно предаване, но топ версията ще разчита и на система за задвижване на четирите колела.

По-мощната модификация 540e ще разчита на модернизиран турбо мотор TwinPower turbo с 4 цилиндъра, система VANOS, система за газоразпределение VALVETRONIC и система за впръскване на горивото под високо налягане High Precision Injection.

Самостоятелно този двигател развива 258 к.с., но с помощта на електромотора с водно охлаждане общата мощност на агрегата достига 326 к.с. Само на електричество вариантът 540e ще може да изминава 30 км.

И двата варианта ще получат 9-степенна автоматична трансмисия, а блокът с акумулаторите ще бъде поставен под задните седалки.

Новата генерация на 5-Series ще бъде показана на автосалона в Париж през септември, а двата хибрида ще се появят малко след това.

Снимка: Worldcarfans

Тагове: BMW 5-Series
0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Sosa ( преди 8 години )
    https://youtu.be/CWXN7ni4FTcЕто нещо по въпроса с Теслата. На нова година една се запали на станция за бързо зареждане. Незнам само защо от комедията още не са го отразили.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 8 години )
    Напълно споделям мнението на колегата инженер.Някои хора си мислят ,че това да свържеш едно динамо с няколко батерии е извънземна технология създадена от японците. А всъщност не е така. Да създадеш максимално ефективен ДВГ е много по трудно. Вече всички слагат турбо някой и по 3 даже. Японците се събудиха последни. Повечето им модели са все още с атмосферни ДВГ. 2 години преди BMW i TOYOTA да сключат договор за съвместна работа, TOYOTA изявиха желание да купуват ДВГ ОТ BMW. Така ,че кой кого...
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Последното изказване много ми хареса!Аман от евтино мислещи хора и от ЕВТИНИ ХОРА!Мои познати се навряха в една от най-евтините кръчми за Нова година! АБСУРД! Останах си у нас! Аз не се имам за евтин човек!Колата трябва да е приятна, да ти доставя удоволствие от шофирането и разбира се, ако се чупи, да не е много. Няма идеални работи!!!И само не разбрах как под статия за БМВ можеш да напишеш 50 пъти как друга марка е номер 1? Що за човек трябва да си?!? И че да можеш и да пишеш...
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    инженер ( преди 8 години )
    доколкото за това, че най-важното колата да не се чупи си спомням за един мой комшия с тойота, който си взе колата без ел. стъкла защото можело да се счупят! Това ни е довело годините бедност и мизерия... мислене като на гладен сомалиец - за тези хора има тойоти, за другите с по-високи изисквания има други марки.
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    инженер ( преди 8 години )
    тойота дават не технологи на бмв а патенти притежавани от тях в областа на хибридите. Това е много различно. Ел. задвижването е изключително просто сравнено с ДВГ. Чета коментарите на китайско-японските фенове от дълго време и осъзнавам, че наистина си вярват, че някаква невероятна технология. Нека незабравяме Тесла, които с 0 опит в автомобило строенето направи много добра ел. кола. Ако беше толкова трудно нямаше някакви хора без опит да направят ел. кола.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Болен мозък ( преди 8 години )
    Пич, няма автомобил номер 1! Или поне не е от тези, които можем да си позволим!
  • #11
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Toyota Nomer 1
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    BMW-Toyota Aliance ( преди 8 години )
    От къде да започна...БМВ и Тойота се обединиха с цел всеки да си навакса там, където има пропуски. Не пишете, че едната марка е супер, а друата не! Всеки има пропуски. Някой отдолу писа, че е важно колата да е удобна, а не само здрава! И аз мисля като него. За мен е много по-важно колата ми да е удобна и да има екстри, вместо дали ще ми изкара 100 или 150 000 км. И без това в съвременният свят всичко е шир-потреба. Другото което е, наистина БМВ са успели да направят приличен хибрид, благодарениОт къде да започна...БМВ и Тойота се обединиха с цел всеки да си навакса там, където има пропуски. Не пишете, че едната марка е супер, а друата не! Всеки има пропуски. Някой отдолу писа, че е важно колата да е удобна, а не само здрава! И аз мисля като него. За мен е много по-важно колата ми да е удобна и да има екстри, вместо дали ще ми изкара 100 или 150 000 км. И без това в съвременният свят всичко е шир-потреба. Другото което е, наистина БМВ са успели да направят приличен хибрид, благодарение на Тойота - ДА, така е! Нали затова работят заедно? Всеки от вас пътува до работа благодарениа на нещо или някой! Всички ли ходите голи, без дрехи, без автомобили/автобуси/велосипеди/ролери до работа? Нали всяко едно нещо е благодарени на някого? Относно иновациите - не само БМВ, ами масово шифьорите на немски автомобили не обичат да им се променят основни неща вътре в интериора. Но това японеца не го знае или може би не му пука за това. Който кара стар модел БМВ или Мерецдес иска, като седне в новият, всичко да си е на същото място, а не да има 20 иновации, които да затрудняват предвижването му от т.А до т.Б.И не на последно място - нека изчакате да излезе автомобила, да го видите, някои от вас /ако имат щастието/ да го покарат и тогава да коментирате!Благодаря за вниманието!
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Вие-фенове на Тойота(как може човек да е фен на подобно безлично возило,не знам),като ги плещите тия идиотщини по-долу,дали си вярвате?Тойота давали технологиите!Що за тъпотия е това!?А БМВ на Тойота какво дават?Или трябва да приемем,че тия от Тойота са м.*** и са сключили споразумение по силата на което БМВ им източват ноу-хау безплатно,или че и Тойота получават нещо в замяна.Едва ли е първото.Пита се тогава какво дават БМВ на Тойота? Отговорът е-всичко, вкл. ДВГ и без хибридната система.
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Такъв ли си? ( преди 8 години )
    Бай *** понеже цял живот кара коли над 150 000км ноФ Внос, много разбира от коли. Бай *** кара малолитражка заради малкия данък,евтините гуми и с предно заради евтиното окачване...затова бай *** мрази коли като БМВ и Мерцедес....дай му на бай *** бус или служебна кола и му гледай сеира.....тогава ще чуеш как служебната му кола е най-бързата,здравата и най-малко гори.